Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en uitgaansleven?? niets van gemerkt wij gingen altijd naar een café...ons stamcafé daar ![]() je moet NA de haven de berg oplopen daar..daar schijnt het heel stoer te zijn (hoorde ik ook later pas ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Wanneer ben je geweest btw? De afgelopen jaren is het telkens toeristischer geworden namelijk. |
![]() |
||
Citaat:
wat ook wel irri is zijn kleine kinderen die naar je toe komen met een weegschaal en dan zeggen hallo, wiegen? en daar dan ik weet nie hoeveel geld voor vragen ![]() maarja verder....dat gebed 3 keer per dag wen je ook wel aan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Zwitserland!!!
Drie weken kamperen bij St. Moritz. Met kleine tent, met de trein, fiets mee. ![]() Lekker makkelijk... ![]() Om 18:00 ofzo met de fiets volgeladen van huis (Zutphen). Fietsen naar Emmerich, in Duitsland, dat is 40km ongeveer. Om 22:00 daar de nachttrein naar Basel... (Waarom Emmerich? Kaartje Duitsland-Zwitserland is f100/€50 goedkoper dan kaartje Nederland-Zwitserland ![]() Dan om 7:00 in Basel, IC naar Zürich-Chur, om 10:00 in Chur, Sneltrein naar St. Moritz (smalspoor, Rhätische Bahn), rond 12:00 in Samedan, overstappen op de trein naar Zuoz, en om 12:30 ben ik op de camping. ![]() Camping ligt midden in het dorp, naast het station, in het dal (in de hoogvlakte...) op 1700m. ![]() Al stopt de trein op *minder* dan 50m van mijn tent, toch heb je er niet zo'n last van, en ik ben toch treinengek. ![]() 3 weken dus... in augustus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is wel een openluchtdiscotheek waar je kan zwemmen en dansen.. Is opzich wel grappig.. Ligt net buiten Alanya richting Mahmutlar...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ga deze zomervakantie naar Australie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Das echt veels te duur voor mij ![]() Wat ik wél ga doen weet ik nog niet. Maar een beetje door Oost-Europa toeren zoals vorig jaar zie ik wel zitten (goedkoop ![]()
||
![]() |
Citaat:
nog meer Vinea-ganger? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben 3 jaar geleden in Sri lanka geweest echt super mooi daar, veel plezier Ik ga zelf van 12 - 28 juli naar Zuid- Frankrijk --> Cap d agde Greetz J.
||
Citaat:
||
Citaat:
Met uitgaan was de drank juist wel duurder volgens mij, ik geloof dat ik er toen zo'n 5 miljoen voor betaald heb(1 miljoen was toen rond de F 1,85), maar bij het zwembad of bij het eten was een biertje een half miljoen.... En die diskotheek, Auditorium geloof ik, ben ik toen niet geweest, maar wat ik hoorde was dat niet super... En als je echt voor uitgaan alleen op vakantie gaat moet je sowieso turkije skippen, dan ben je in Griekenland of Spanje beter op je plek denk ik.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
op vakantie met je vriend(in) Lente | 49 | 15-06-2005 18:57 | |
Liefde & Relatie |
met z'n allen op vakantie colors | 25 | 09-02-2004 18:48 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquête .Pure | 16 | 08-12-2003 18:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Ah ! Mijn ma verbiedt me op vakantie te gaan :( Hou 'm hard | 13 | 05-12-2003 17:32 | |
De Kantine |
waar gaan jullie heen.... stefanietje | 2 | 03-06-2002 11:23 | |
De Kantine |
Siofok, Hongarije Nushka | 1 | 31-05-2002 10:32 |