Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als iemand de hele tijd naast me zit te roken, en de rook naar mij toeblaast
![]() En als de hele tijd iemand last van zijn blaas heeft. En als de hele tijd iemand popcorn loopt te kraken. En als er pauze is, dan ben ik uit mn verhaal. En... O ja, als het kaartje duurder is dan 10 euro. En als iemand de hele tijd iets zit te bestellen, en die waitresse moet voor mij langs (dan is er geen pauze, maar kun je iets onder de film bestellen.) En als er mensen de hele tijd zitten te flikflooien. En als de film tegenvalt. Maar, ik heb altijd nog erg veel plezier, tijdens de film!!!
|
Verwijderd
|
Kleine kinderen die constant hun scheur opentrekken om te gaan huilen.
Mensen die gigantisch smakken tijdens het popcorn eten. Mensen die hun popcorn laten vallen. Mensen die voor het scherm langslopen. Telefoons die afgaan. Mensen die scheten laten. Mensen die naar zweet stinken en naast je zitten (argh) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben samen met mijn papa naar Londen geweest en toen zijn we ook naar de film geweest. daar zijn dus echt megazalen konden wel 300 man in en toen zijn er ongeveer 5 telefoons afgegaan
![]() het leuke was dat de hele zacht zo overdreven geirriteerd zuchte elke keer als er eentje afging ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan zit je naar zo'n film te kijken en dan zit er zo'n jongetje achter je en die vraagt de hele tijd aan z'n moeder: Mama wat is dat een milionair. Echt elk woordje ging die vragen.
Andere keer was alleen een cabaret, zat een man achter mij en elke keer als Youp dan iets zei van: VDH heeft toch een slecht leven. Zei die man elke keer hoezo dan? maar fluisterend zeg maar. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het wordt te gek voor woorden hier in Nederland. Als Nederlander zijnde wordt je constant door buitenlanders uitgescholden voor kaaskop en bij de politie lachen ze je vervolgens doodleuk uit. Andersom wordt je aangeklaagd. Als je nu al in een verhaal zet dat het om Turken gaat komen er al van die debielen die je erop wijzen dat het er niet bijhoeft, valt me nog mee dat je dr niet gelijk van racisme beschuldigd.
|
1. pratende mensen en dan vooral als ze de film al gezien hebben en de hele tijd zitten: Oja, en nu gaat zus en zo gebeuren.
2. kinderen die (hardop) vragen, wat doet ie nu? wie is dat nou? wat betekent dat? 3. als iemand van 2 meter voor je neus gaat zitten. 4. mobiele telefoons. 5. mensen die achter je zitten en de hele tijd tegen je stoel aan zitten te schoppen. 6. té kleffe stelletjes 7. met popcorn/ander snoep gooiende mensen 8. ruzie zoekende mensen 9. mensen (meestal kleine kinderen) die op dezelfde rij zitten en té vaak naar de wc moeten zodat je steeds op moet staan om ze er langs te laten. 10. als er steeds de boiscoop zaal in- en uitgelopen wordt, zodat de (piepende) deur steeds opengaat en er allemaal licht naar binnen schijnt waardoor het beeld onduidelijk word. dit is btw, in willekeurige volgorde
||
Citaat:
![]() En k woon in België, en hier is het idd al even erg ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij Star Wars episode 2
![]() Een vader die de hele film de ondertiteling voor zn zoontje zat voor te lezen...wacht dan AUB tot ie te huur is en doe dat ff thuis, want sommige mensen kunnen al wel lezen als ze naar zo'n film gaan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben al een tijd niet meer naar de bios geweest, ik kan vanwege m'n knieen niet lang genoeg stilzitten, maar dit weet ik nog van de laatste keer:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dacht het niet, dus...het is inderdaad overbodig. Voor iemand die negentien is zou je toch wel wat wijzer mogen spreken. Jij typeert het beeld van ons: Nederlanders zijn HYPOCRIET. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ik heb nooit echt problemen gehad.....
|
![]() |
ik denk toch dat ik een zoenend stelletje voor me wel het ergst vind...
of een 2 meter nog wat lange man die lekker voor me heen en weer zit te schommelen. ik ben niet zo groot, en dit heb ik echt verdomd vaak. verder is alles wat geluid maakt heel erg ongewenst
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waaraan denk jij zoal? Verwijderd | 37 | 24-03-2010 10:07 | |
Films, TV & Radio |
S.com at Teh mvoies: welke film? Dinalfos | 500 | 24-03-2009 17:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Troy - De film TheMain | 71 | 26-06-2004 15:58 | |
Liefde & Relatie |