Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 19:04
Verwijderd
Net terug van de bios, dus ineens geïnspireerd
Er zaten 2 kindertjes achter ons die constant nepscheten zaten te laten en overal doorheen zaten te praten (met van die irritant hoge kinderstemmetjes) en 2 stoelen verder zaten hun ouders, maar die zeiden er helemaal niets van. Grrrr...

Wat is jullie ergste bios-verhaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 19:18
Somebody Special
Somebody Special is offline
Moet je ook niet naar een kinderfilm gaan he

Mijn grootste ergernis ? Mensen die overdreven met een popcorn of chips zitten te kraken
Oud 12-06-2002, 19:20
WolterB
WolterB is offline
niet erg, wel leuk

was een hele tijd geleden een x naa de bios geweest en we zaten daar met wel 5 mensen naar de film te kijken, toen het bijna paze was, kwam iemand van de bioscoop vragen of wij het nodig vonden om een pauze te gaan houden of dat de film in één keer afgedraaid kon worden
Oud 12-06-2002, 19:39
Slither
Slither is offline
Ik kan er NIET tegen als mensen overdreven lachen, of zo'n schrik-zucht slaken als er iets 'engs' gebeurt... 'k kan er gewoon NIET tegen, ik erger me kapot

't Is wel zo dat ik altijd een plek heb waar niemand voor gaat zitten - de mensen met wie ik ga hebben er last van, maar ik nooit.... niet gek
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:06
M@rco
M@rco is offline
Laatst een keer, zat er zo'n stel jochies van een jaar of 11, 12 constant er doorheen te gillen en te lachen... ze zaten ook niet gewoon op een stoel maar ergens op de grond... zó irritant
Oud 12-06-2002, 20:06
MORTICIA
MORTICIA is offline
ehh
- zo'n hele groep kinderz(11-12) die de hele tijd schreeuwen en lachen enz.....
-een groep van die aso's die ruzie aan het zoeken zijn ..gewoon triest ..
- van die thee tante's die voor mij zitten en de hele tijd lopen te smoezen ...
-mensen die hun mobiel aan laten staan zodat de irri ringtone afgaat tijdens de film
-zoenend en kleffend stelletjuh achter mij ..voor mij of het ergst naast mij ...
-mensen die hun benen in m;n nek leggen ..heerlijk
-van die gefrustreerde jochiezz die bij elke sex scene of scenes waar er een volgens hun een lekkere (het liefst halfnaakte ) wijf in voorkomt .. van die helemaal nie grappige opmerkingen gaan maken ..

ja ja ik erger me aan veel dingen in een bioscoop ..(daarom ga ik ook bijna nooit naar de film ...)
Oud 12-06-2002, 20:07
Shock
Shock is offline
een stel ouwe wijven dat achter je zit te beppen over kleinkinderen en achternichtjes... vreselijk zeg
Oud 12-06-2002, 20:43
fruitmand
fruitmand is offline
dat er een stel naast mn vriend en ik bovenop elkaar zaten te klimmen en elkaar half uit zaten te kleden

k'Leunde naar ze toe en schreeuwde keihard "ZULLEN WIJ DAT ES BIJ JULLIE DOEN STELLETJE PERVERSE KINDERACHTIGE PUBERS!!!!"

En toen gingen ze naar de toilet, zullen daar wel met zn tweetjes verder zijn gegaan. Wij hadden de rest van de film lekker rust
Oud 12-06-2002, 20:44
fruitmand
fruitmand is offline
Oh, en ik ging ook een keer met mn beste vriendin naar coyote ugly, en toen zaten een groep jongens allemaal popcorn naar ons te gooien, en we lagen echt helemaal onder

was ook niet zo leuk
Oud 12-06-2002, 20:59
-Meisje-
-Meisje- is offline
En hoop Turken (ja sorry kan ik er wat aan doen), leeftijd tussen 12 en 16, zaten heel de tijd met popcorn naar elkaar te smijten, te giechelen, te fluisteren, commentaar te geve Mijn vriend heeft de security gehaald en dan nog deden ze verder! De film was afgelopen, ligt heel de rij waar die apen zaten VOL popcorn DIT vind ik schandalig en triest!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
En hoop Turken (ja sorry kan ik er wat aan doen), leeftijd tussen 12 en 16, zaten heel de tijd met popcorn naar elkaar te smijten, te giechelen, te fluisteren, commentaar te geve Mijn vriend heeft de security gehaald en dan nog deden ze verder! De film was afgelopen, ligt heel de rij waar die apen zaten VOL popcorn DIT vind ik schandalig en triest!
En jawel ook Nederlanders doen dit, overbodig om te meldn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
MORTICIA schreef:
ehh
- zo'n hele groep kinderz(11-12) die de hele tijd schreeuwen en lachen enz.....
-een groep van die aso's die ruzie aan het zoeken zijn ..gewoon triest ..
- van die thee tante's die voor mij zitten en de hele tijd lopen te smoezen ...
-mensen die hun mobiel aan laten staan zodat de irri ringtone afgaat tijdens de film
-zoenend en kleffend stelletjuh achter mij ..voor mij of het ergst naast mij ...
-mensen die hun benen in m;n nek leggen ..heerlijk
-van die gefrustreerde jochiezz die bij elke sex scene of scenes waar er een volgens hun een lekkere (het liefst halfnaakte ) wijf in voorkomt .. van die helemaal nie grappige opmerkingen gaan maken ..

ja ja ik erger me aan veel dingen in een bioscoop ..(daarom ga ik ook bijna nooit naar de film ...)
Mee eens, het zijn soms ook gefrustreerde dames hoor
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:16
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Mee eens, het zijn soms ook gefrustreerde dames hoor
ik voel me nie aangesproken
Oud 12-06-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
MORTICIA schreef:

ik voel me nie aangesproken

Is daar dan een reden toe?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:36
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Is daar dan een reden toe?
ooj haa da knipoogje ..hmmm zeer verdacht ..het kwam zo van ehh komt het je bekend voor
Oud 12-06-2002, 21:57
Eva*
Eva* is offline
Iemand die met asociaal veel popcorn en cola de zaal in komt om vervolgens, als de film afgelopen is, iedereen de weg te versperren d.m.v. kots op de grond in de uitgang.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:40
Verwijderd
als iemand naast je nie stil kan zitten hele tijd bewegen heb ik 2x meegemaakt hoe irritant is dat dan!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:57
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:
als iemand naast je nie stil kan zitten hele tijd bewegen heb ik 2x meegemaakt hoe irritant is dat dan!!
sorry

Die stoelen zijn ook te klein om lekker in kunnen te zitten
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:59
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Gek genoeg maak ik nooit dingen mee in de bios waaraan ik me erger, er zitten altijd wel mensen in die net iets te hard praten ofzo, maja boeie
Dus ik ben tevreden over de bios(sen)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 08:56
JediJoel
JediJoel is offline
Als iemand de hele tijd naast me zit te roken, en de rook naar mij toeblaast
En als de hele tijd iemand last van zijn blaas heeft.
En als de hele tijd iemand popcorn loopt te kraken.
En als er pauze is, dan ben ik uit mn verhaal.
En... O ja, als het kaartje duurder is dan 10 euro.
En als iemand de hele tijd iets zit te bestellen, en die waitresse moet voor mij langs (dan is er geen pauze, maar kun je iets onder de film bestellen.)
En als er mensen de hele tijd zitten te flikflooien.
En als de film tegenvalt.

Maar, ik heb altijd nog erg veel plezier, tijdens de film!!!
Oud 13-06-2002, 09:18
Verwijderd
Kleine kinderen die constant hun scheur opentrekken om te gaan huilen.
Mensen die gigantisch smakken tijdens het popcorn eten.
Mensen die hun popcorn laten vallen.
Mensen die voor het scherm langslopen.
Telefoons die afgaan.
Mensen die scheten laten.
Mensen die naar zweet stinken en naast je zitten (argh)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:33
Verwijderd
ik ben samen met mijn papa naar Londen geweest en toen zijn we ook naar de film geweest. daar zijn dus echt megazalen konden wel 300 man in en toen zijn er ongeveer 5 telefoons afgegaan

het leuke was dat de hele zacht zo overdreven geirriteerd zuchte elke keer als er eentje afging
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:37
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
zo'n groepje buitenlanders (tjah, sorry, kan er ook niks aan doen...) die ruzie aan het zoeken zijn...

daarvoor ga je toch niet naar de bioscoop??
Oud 13-06-2002, 09:41
Verwijderd
Dan zit je naar zo'n film te kijken en dan zit er zo'n jongetje achter je en die vraagt de hele tijd aan z'n moeder: Mama wat is dat een milionair. Echt elk woordje ging die vragen.
Andere keer was alleen een cabaret, zat een man achter mij en elke keer als Youp dan iets zei van: VDH heeft toch een slecht leven. Zei die man elke keer hoezo dan? maar fluisterend zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 10:46
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Aangezien dit gebaseerd is op iets dat ze meegemaakt heeft en het dit maal om turken ging, lijkt het me duidelijk dat je dat er gewoon bij moet vermelden.

Het wordt te gek voor woorden hier in Nederland. Als Nederlander zijnde wordt je constant door buitenlanders uitgescholden voor kaaskop en bij de politie lachen ze je vervolgens doodleuk uit. Andersom wordt je aangeklaagd. Als je nu al in een verhaal zet dat het om Turken gaat komen er al van die debielen die je erop wijzen dat het er niet bijhoeft, valt me nog mee dat je dr niet gelijk van racisme beschuldigd.
Oud 13-06-2002, 11:08
Dutchian
Dutchian is offline
Ik heb weleens een paar keer gehad dat ze onder de film met een LASERPOINTER zaten te schijnen Dat is zo super irritant, dan houdt die gene op, en 5 minuten later begint ie weer.
Oud 13-06-2002, 12:29
skyscraper
skyscraper is offline
1 keer gehad, Was een vent aan het eten, HEEEEEELE TIJD en eindelijk had ie de zak op, koopt ie in de pauze weeeeer een zak

3 maanden later had mijn pa PRECIES hetzelfde
Oud 13-06-2002, 12:36
little lady
little lady is offline
mensen die naast je zitten praten ( vooral erg als ze precies vertellen wat ze denken dat er gaat gebeuren * erger)

mensen die het nodig vinden om in de bioscoop te gaan bellen

kinderen die irritant bezig zijn
Oud 13-06-2002, 12:46
Verwijderd
laserpointers, mensen die 5 minuten na het begin van de film nog moeten gaan zitten, groepen vol met irritante bruggerjongetjes die met popcorn, spuitbussen waar soort touw uitkomt of andere troep spelen, zoenende stelletjes, enz.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:47
LittleLucille
LittleLucille is offline
Heb al eens gemerkt dat mensen zich aan mij ergerde in de bios..
ik was te laat (net als altijd dan is het al donker en zo..)
en toen was er een afstapje in die donkere zaal en toen viel ik duzzz iedereen zo van aaaa!! kijk uit waar je loopt!!

maarr jahh
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:53
Breg
Breg is offline
1. pratende mensen en dan vooral als ze de film al gezien hebben en de hele tijd zitten: Oja, en nu gaat zus en zo gebeuren.
2. kinderen die (hardop) vragen, wat doet ie nu? wie is dat nou? wat betekent dat?
3. als iemand van 2 meter voor je neus gaat zitten.
4. mobiele telefoons.
5. mensen die achter je zitten en de hele tijd tegen je stoel aan zitten te schoppen.
6. té kleffe stelletjes
7. met popcorn/ander snoep gooiende mensen
8. ruzie zoekende mensen
9. mensen (meestal kleine kinderen) die op dezelfde rij zitten en té vaak naar de wc moeten zodat je steeds op moet staan om ze er langs te laten.
10. als er steeds de boiscoop zaal in- en uitgelopen wordt, zodat de (piepende) deur steeds opengaat en er allemaal licht naar binnen schijnt waardoor het beeld onduidelijk word.

dit is btw, in willekeurige volgorde
Oud 13-06-2002, 13:02
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:

Aangezien dit gebaseerd is op iets dat ze meegemaakt heeft en het dit maal om turken ging, lijkt het me duidelijk dat je dat er gewoon bij moet vermelden.

Het wordt te gek voor woorden hier in Nederland. Als Nederlander zijnde wordt je constant door buitenlanders uitgescholden voor kaaskop en bij de politie lachen ze je vervolgens doodleuk uit. Andersom wordt je aangeklaagd. Als je nu al in een verhaal zet dat het om Turken gaat komen er al van die debielen die je erop wijzen dat het er niet bijhoeft, valt me nog mee dat je dr niet gelijk van racisme beschuldigd.
Kwil hier gerust over verder discussieren maar daar gaat het in dit topic niet om
En k woon in België, en hier is het idd al even erg
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:50
Sithan
Sithan is offline
Bij Star Wars episode 2

Een vader die de hele film de ondertiteling voor zn zoontje zat voor te lezen...wacht dan AUB tot ie te huur is en doe dat ff thuis, want sommige mensen kunnen al wel lezen als ze naar zo'n film gaan...
Oud 13-06-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
snees schreef:
laserpointers, mensen die 5 minuten na het begin van de film nog moeten gaan zitten, groepen vol met irritante bruggerjongetjes die met popcorn, spuitbussen waar soort touw uitkomt of andere troep spelen, zoenende stelletjes, enz.
ik zou bijna mobieltjes vergeten!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:24
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik ben al een tijd niet meer naar de bios geweest, ik kan vanwege m'n knieen niet lang genoeg stilzitten, maar dit weet ik nog van de laatste keer:
  • 4. Jonge kinderen
    Kinderen onder de 10, 12, ongeveer. Tenzij het een echte kinderfilm is, vind ik dat jonge kinderen gewoon niet in een bioscoop thuishoren, of de ouders moeten ze wel heel goed onder controle houden. Kom op nou, jonge kinderen hebben gewoon niet de attentiespanne om van de film te genieten, dus laat ze in godsnaam thuis.

3. Mobiele telefoons.
    Helemaal als mensen ook nog op gaan nemen en zitten zwetsen.

2. Mensen die commentaar gaan leveren.
    Ik vind het ook leuk om een film met vrienden van commentaar te voorzien, maar dan wacht ik lekker tot 'ie op DVD is, of we bespreken 't achteraf in de pub.

Maar met stip op nummer 1:

1. Mensen die op ongepaste momenten gaan zitten lachen.
    Vreselijk aan ge-ergert bij een airing van Lord of the Rings: een stelletje geiten dat op de meest serieuze en tragische momenten in de film zat te giebelen. Godver, als je geen serieuze film aan kan, ga dan lekker naar Spice World ofzo, want de volgende keer dat iemand zit te lachen om Boromir's dood zal ik eens laten merken hoe pissig ik daarvan word.
Oud 13-06-2002, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:

Een vader die de hele film de ondertiteling voor zn zoontje zat voor te lezen...
Dat méén je niet!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:47
euro
euro is offline
Een keertje was ik met een vriendin te laat, dus moesten we helemaal vooraan zitten, en toen waren er van die twee kinderen (10 ofzo) die zaten dus ook helemaal vooraan en die waren gewoon onder het filmdoek tikkertje aan 't spelen
Oud 13-06-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
, want de volgende keer dat iemand zit te lachen om Boromir's dood zal ik eens laten merken hoe pissig ik daarvan word.
Maar dat stukje ís gewoon heel erg lachwekkend!
Come on, dat kun je niet serieus serieus noemen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Six4Eight schreef:

Als het een stel Nederlanders waren had ze hoogstwaarschijnlijk ook niet gezegd: "Ja er zaten me daar toch een stelletje van die irritante Nederlanders, niet normaal"

Dacht het niet, dus...het is inderdaad overbodig. Voor iemand die negentien is zou je toch wel wat wijzer mogen spreken. Jij typeert het beeld van ons: Nederlanders zijn HYPOCRIET.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:15
BBEM
BBEM is offline
ik denk dat ik me zal ergeren aan me zelf als er een tweede ik in de bioscoop zou zitten
Oud 13-06-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:

En k woon in België, en hier is het idd al even erg

Dat je het "erg" noemt is nog erger. GVD zeg, bah bah bah.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:57
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

Dat méén je niet!
Zeker wel gelukkig stond het geluid zo hard dat je m alleen tijdens hele rustige scenes hoorde...maar toch...
Oud 13-06-2002, 16:50
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
halve banaan schreef:

Dat je het "erg" noemt is nog erger. GVD zeg, bah bah bah.
Ok ok, hier in België is het ook... Zo beter
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:53
Verwijderd
naast alles wat al genoemd is: grote/lange mensen voor je... of met hoge kapsels (leestekels of Marge Simpsonhaar oid) *huil*
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Maar dat stukje ís gewoon heel erg lachwekkend!
Come on, dat kun je niet serieus serieus noemen.
Tuurlijk wel! Ik moest ook bijna huilen toen ik 'm zag (vooral toen Gandalf doodging) dus welke aap daarom zit te lachen krijgt klappen
Met citaat reageren
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
dat er een stel naast mn vriend en ik bovenop elkaar zaten te klimmen en elkaar half uit zaten te kleden

k'Leunde naar ze toe en schreeuwde keihard "ZULLEN WIJ DAT ES BIJ JULLIE DOEN STELLETJE PERVERSE KINDERACHTIGE PUBERS!!!!"

En toen gingen ze naar de toilet, zullen daar wel met zn tweetjes verder zijn gegaan. Wij hadden de rest van de film lekker rust
dies wel stoer

maar ik heb nooit echt problemen gehad.....
Oud 13-06-2002, 17:10
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
beter gewoon iedereen oprotten die in de bioscoop zit.. ik erger mij aan ieder lachje ,stemmetje of bepaalde soort hardware wat ineens door de zaal vliegt tijdens een film. (popcorn bijvoorbeeld)

Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:14
sunnevot
sunnevot is offline
ik denk toch dat ik een zoenend stelletje voor me wel het ergst vind...
of een 2 meter nog wat lange man die lekker voor me heen en weer zit te schommelen. ik ben niet zo groot, en dit heb ik echt verdomd vaak.
verder is alles wat geluid maakt heel erg ongewenst
Oud 13-06-2002, 18:06
SpiritX
SpiritX is offline
Popcorn-zakken die na een pauze opengaan en waar driekwartier lang uitgegeten wordt, gepaard met de meest vreselijke geluiden; GSM's; pratende mensen; etc.
Eigenlijk ook de dingen die Dark Angel al noemde....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten