Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Monique.
Ik ben er wel blij mee, ik vind het alleen niet zo fijn als mensen het schrijven als Moniek. Ook denken sommige mensen, als ze mijn voornaam in combinatie zien met mijn achternaam, dat ik uit Frankrijk kom (Monique Restiau)..mijn voor- voor- voor- voorouders komen wel uit Frankrijk, maar ik niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind eigenlijk dat ik een hele mooie naam heb: Astrid
![]() Het komt niet zo super veel voor, en is daardoor wel apart. Toch weet iedereen hoe je het moet schrijven. Ik zou zelf niet echt anders willen heten, maar ik zou wel m'n naam graag beter kunnen uitspreken. Ik slis een beetje op de S, en de combinatie S-T komt altijd heel vreemd m'n mond uit, vind ik. Maar dat vind ik al jaren, en na verloop van tijd ga je er steeds meer op letten. Anderen zeggen dat ze er niets vreemds aan horen, maja die hebben het mij natuurlijk ook nog nooit anders horen zeggen... Ik werk ook nog eens als telemarketeer, "U spreekt met Astrid, van de firma.." Bah ![]() ![]()
|
![]() |
Edy
Het enige wat ik er leuk aan vind is dat deze naam heel weinig voorkomt. Ik hou wel van aparte namen! Maar goed nu de nadelen: als mensen mijn naam ergens lezen denken ze altijd dat ik een jongen ben! ![]() ![]() ![]() Maar goed, ben er aan gewend en hoe nu niet echt meer een andere naam ofzo! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Sanne..
Numero uno op de lijst ![]() ![]() Maar kvin er verder niks mis mee..
||
Citaat:
![]() het is een Franse naam. en de -e uitgang is inhet Frans zeer vrouwelijk... wees blij dat je dat kattegejank niet onder je raam hoeft te ebben zou ik zeggen... Zoudbne veel meisjes jaloers op zijn
|
Juni
![]() niet echt tevreden hij komt wel niet veel voor maar wordt er toch heel dikwijls ermee uit gelachen !! Elke leekracht spreekt hem verkeerd uit !! Ik noem soms gewoon joenie grr dat staat er toch niet !! juuunieeee z ook soms hmmmms
|
|