Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ga altijd pas naar bed als ik ook echt slaap heb... ik val dan ook altijd meteen in slaap, echt van dat je de volgende morgen wakker wordt met de gedachte dat et nog avond is, omdat je ff niet hebt meegekregen dat je toen in slaap bent gevallen zeg maar
![]() Tsja, maar ik heb ook wel ns periodes dat ik de hele nacht wakker lig... das iets minder, maarja dan ga ik gewoon lezen en muziek luisteren enzo en kom ik de nacht ook wel door. De dag daarop alleen iets minder ![]()
||
Citaat:
![]() Heb ik niet nodig, val meestal vrijwel meteen in slaap. Maar ik heb dan ook een voortdurend slaaptekort. ![]()
|
Meestal duurt het een half uurtje tot een uurtje, maar daar zit ik vaak niet mee. Nog even de dag overdenken enzo
![]() Soms kan ik niet slapen, dan ga ik liggen draaien, das echt vreselijk. Ga ik meestal nog even naar beneden, tv kijken. Als ik pieker moet ik mezelf dwingen ermee te stoppen en er des noods de volgende dag mee verder te gaan, slapen is toch iets belangrijker :/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tel jij weleens schapen om in slaap te komen? Verwijderd | 33 | 16-08-2009 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong Verwijderd | 0 | 14-03-2008 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
(stukje ter ontspanning) Misantropie der niet-slapenden Rita Pavlovic | 1 | 06-09-2006 14:23 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) Intens gelukkig zijn, kan hier, met hem... (titels ben ik slecht in) Gothic | 12 | 30-06-2002 16:41 |