Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou, over 5 jaar hoop ik een flink eind op weg te zijn met mijn studie rechten (of misschien toch iets anders...), getrouwd te zijn met mijn vriendje en samen in een knus huisje te wonen, op een Harley te rijden en nog steeds flink onder de piercings en tattoos te zitten. (Logisch, want een tattoo gaat er niet af natuurlijk..)
Verder hoop ik dat ik dan al mijn geliefden nog in goede gezondheid bij me heb. Over 20 jaar hetzelfde, alleen dan hoop ik ook een wereldreis -nou ja; Australië- gemaakt te hebben en criminologe te zijn. Met een eigen uitgaansgelegenheid. |
![]() |
|
![]() |
5 jaar - Ondertussen heb ik mijn VWO diploma en studeer in Italië. Hopelijk woon ik dan bij Marco.
![]() ![]() 20 jaar - Jezus, dan ben ik 36! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ikke is over 5 jaar net begonnen met werkuh, hopelijk toch wel bij n welvarend bedrijf, misschien wel buitenland.
Over 10 jaar ben ik directeur van een of ander leuk bedrijfje en zorg ik dat ik zelf kan kiezen hoe ik mn dag invul Over 20 jaar is ikke 37, Heb een mooie vrouw gevonden die een aantal kindjes op de wereld heeft gezet. Ikke ga minder tijd aan werk besteden, echter nog wel belang hebben in de zaak. Meer tijd met kindjes doorbrengen. Een aantal huizen bezitten. Over 50 jaar. Wereld is té gehypt, ikke verkoop alles, betrek een mega landgoed in een bosrijk gebied, natuurlijk wel met nieuwste snufjes, echter nog wel in buurt van stad. Ik heb schitterende tuin met op zn minst 1 meer erin. ![]() ![]() |
![]() |
|
over 5 jaar..
dan werk ik en woon in een goedkoop leuk flatje heb ik een vriendin of ben misschien al getrouwd over 20 jaar.. dan ben ik uit gewerkt heb geen kinderen en woon ik waarschijnlijk ergens met mijn vrouw waar niemand me kan vinden, op een select groepje na ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |