Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ze willen de treinen nou toch nóg duurder maken? Daar snap ik dus echt helemaal niks van. Wij moeten met zijn allen met de trein, maar die zijn o zo duur ivm allemaal nieuwe dingen die ze in willen voeren, dus de kaartjes worden duurder. Leuk? Nah.
Er klopt sowieso helemaal niks van die politiek hierzo. Laatst nog een heel gesprek gehad met mijn oom, een werkgever. Werkgevers moeten de kinderopvang voor hun werknemers betalen, en ook nog de opvang van hun eigen kinderen... Belachelijk vind ik dat, vooral bij een kleinschalig bedrijf als dat van hem. Zo zijn er nog meer dingen die andere dingen tegenspreken, erg logisch, supergoed geregeld allemaal... Niet dus.
||
Citaat:
Verder heeft die zooi toch geen zin als ze in andere landen niet meehelpen, in Amerika tel je ook pas mee als je een dikke SUV hebt. Lekker nuttig dan.
|||
Citaat:
Al dat subsidies of juist het duurder maken van andere dingen helpt toch niet, alsof mensen minder gaan roken omdat de prijs zo hoog is. En zie je mensen al minder snel in de auto stappen omdat brandstof zo duur is? Echt niet. Citaat:
|
de bus wordt ook weer 5% duuder. Dat slaat dus ook nergens op. Ik bedoel de bus zorgt ervoor dat er minder mensen met de auto gaan en dan maken ze dat weer duurder
![]() Dat het ieder jaar duurder wordt, ok dat snap ik want het geld wordt minder waard, maar waarom nu die 5% extra erbij?
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De rol van de vader? Fantôme | 76 | 15-02-2005 20:54 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je nog een uur te leven had? Verwijderd | 121 | 24-11-2003 08:05 | |
Films, TV & Radio |
Tekenfilms inspreken Yvetjuh | 27 | 19-08-2003 21:27 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je dit zien? AngelLena | 36 | 13-04-2003 12:29 | |
Psychologie |
Wat is er toch met mij? )Vampje( | 10 | 13-09-2002 17:53 | |
Seksualiteit |
40dagen en 40 nachten geen sex Verwijderd | 101 | 07-09-2002 01:15 |