Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaa ik heb sinds 6 maanden weer een smsje gehad
![]() oeh ik heb zoveel vrienden ![]() : heey nog zin in trio hier lopen genoeg wijve rond dus we komen zekers volgend jaar terug ![]() jaja boeiend smsje ![]() enne laatste die ik vertsuurd heb was euh: Hey liefje,hoest? met mij is alles goed. kun je online komen ik moet je iets belangrijks vertellen ![]() ookal zo een boeiende ![]() |
![]() |
|
Laatst gekregen: was volgens mij iets van "Vodafone Voicemail: "Pa" heeft u gebeld, maar geen bericht achtergelaten."
Laatst gestuurd: was iets aan m'n moeder geloof ik, of ze ff iets voor me wou doen ![]()
|
Die ik gestuurd heb naar een vriend net:
"Hey jong, misschien kan ik morgenavond na half 9 ff langskomen, kan ik ook ff je zieke broer ff bezoeken" Direct daarna ontving ik een SMS'je van het nummer waar ik mijn SMS-tegoed opwaardeer (het laatste ontvangen bericht dus): "Dit bericht kon niet worden verzonden, omdat u te weinig SMS-tegoed hebt... blablabla. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
elkaars smsjes lezen? groovy | 69 | 31-12-2004 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Weet niet wat te doen... Fluff-Ball | 23 | 29-10-2004 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijfseltje: Duisternis. Ieke | 7 | 25-09-2004 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Tis al een tijd geleden, soms dwaal je ineens door mijn hoofd. Ben je mij vergeten? O blueeyes_jochie | 39 | 23-04-2003 12:38 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 | |
Liefde & Relatie |
need your help HipHopSter | 7 | 23-08-2002 14:34 |