Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Het zou best eens kunnen dat ik weet wie die vrouw is. Ik stap namelijk ook vaak bij Naarden-Bussum in of uit de trein. Er loopt daar vaak zo'n vrouw rond.
Ze heeft mij eens gevraagd om 2 euro, zodat ze een fles cola kon kopen; dat was het enige wat ze die dag nog nodig had. Ze begon een heel verhaal aan me op te hangen over uitkeringen, onderdak en blaat, blaat. Ondertussen vroeg ik mij af waarom ze wel geld had voor die zwarte make-up die royaal onder haar ogen gesmeerd was. Maar goed, omdat ik zin had om een euro weg te geven ![]() En weg was ze, op zoek naar andere mensen met geld. ...wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? |
![]() |
|
Met Junkies kan je lachen moeten ze natuurlijk wel met een mooi verhaal komen.
Huilende kinderen,koor studenten, mensen die zomaar aan je vragen of je met problemen zit en associale mensen die zijn gewoon kut irritant moeten gewoon neergeknald worden.
|
Zwervers,
reactie: grapje over dat je zelf alleen maar groot geld hebt en niet klein geld om weg te geven... ![]()
|
Verwijderd
|
Pff is een standaard verhaal, zwervers vallen mij ook altijd lastig... in het begin gaf ik nog wel geld maar tegenwoordig doe ik het anders: u kunt wel met mee meereizen hoor, kunt u een kaartje met 40% korting kopen... (dus dan hebben ze wel voldoende geld en zie je ze niet meer... meestal hoeven ze die trein toch niet te hebben)
|
![]() |
||
Citaat:
Bij mij in de straat woont een oude Surinaamse meneer, met een hele harde stem. Ik werk in een supermarkt, en ik hoor hem al van heinde en verre aankomen, naar alle kleine kinderen schreeuwend: "Halloooo vriendje/vriendinnetje, hahahaha, hoe is het meissie, hahaha, gaat het goed op school, hahaha, en hoe heet jij dan, hahaha!". Als hij mij ziet, roept hij meteen leuzen als: "heee meissie, hahaha, hoe is het met jou hahaha, elke keer als ik jou zie moet ik denken aan toen je nog klein was hahaha, toen liep je moeder zo met een wandelwagen met jou erin voor mijn huis langs (maakt duwgebaar om aan omstanders duidelijk te maken hoe mijn moeder een kinderwagen duwt) hahaha, en die broeken die jij draagt droegen ze vroeger ook al hahahaha!". Dit doet hij trouwens ook als hij me tegenkomt in de bus, dan zit 'ie altijd helemaal voorin, en ookal zit ik helemaal achterin: hij schreeuwt de hele handel zo door de bus heen. OMG ik word echt gestoord van die vent..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Palestinakomitee voert actie tegen AH hookee | 29 | 26-09-2009 11:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken II Levitating Nun | 175 | 27-01-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Games |
Postal 2 Evil creature | 41 | 23-06-2003 07:38 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |