Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 18:08
Verwijderd
wie is er hier wel eensontslagen?

of ben je iemand die gewoon zelf ontslag neemt als er iets boven het hoofd hing/hangt?

ik ben zelf een keer ontslagen wegens ruzie met paar vaste werknemers bij dat bedrijf.

hebben ze slecht woordje gedaan bij de chef, die heeft vervolgens naar uitzendbureau gebeld dat ze niet tevreden waren met me, waarna uitzendbureau (wat heb je eigenlijk aan die slaafjes van het bedrijf?) mij dat doorbelde.
watjes @ van gend & loos durfden het niet eens in my face te zeggen.

nog wel een iets heftiger verhaal dat niet op ontslag is uitgelopen maar wel geinig is.
maar ik ben moe van dit lange verhaal, ik laat mijn vingers even rusten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2002, 18:11
angel_girl
angel_girl is offline
ik ben 1 keer ontslagen bij de supermarkt
Oud 11-12-2002, 18:19
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben een keertje ontslagen omdat ik te jong was en de arbeidsinspectie kwam langs. toen mocht ik niet meer werken. Maar 3 weken later vroegen ze weer of ik kon komen en sindsdien werk ik er weer
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:20
Psychopath
Psychopath is offline
ik heb 1 keer ontslag genomen bij een kwekerij ik vond dat hij me uitbuite
Oud 11-12-2002, 18:22
martijn1985
martijn1985 is offline
ik heb drie keer ontslag genomen. Ben nog nooit ontslagen.
Oud 11-12-2002, 18:22
the tourist
the tourist is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:24
Unexplained
Unexplained is offline
Ben een keer ontslagen door de curator met toestemming van de rechter-commissaris toen het bedrijf waar ik werktte failliet verklaard werd. Dat was balen.
Oud 11-12-2002, 18:47
WolterB
WolterB is offline
ik heb twee keer zelf onstslag genomen
wilde ook twee keer zelf stoppen en toen wilde ze me zo graag hebben dat ik weer teruggekomen ben, maar daar zat wel een hele lange periode tussen waarin ik niet wilde werken, toen ik zeg maar weer beschikbaar was hinhen ze gelijk aan de telefoon
Oud 11-12-2002, 18:50
Dminor
Dminor is offline
Enige 'baan' tot nu toe is mijn krantenwijkje. Heus niet dat ze zo'n goeie werkkracht als ik gaan ontslaan!
Oud 11-12-2002, 18:51
Stormbahnführer
Stormbahnführer is offline
Ik ben bij de c1000 ontslagen vanwege aankomend faillisement. En de baas had een hekel aan me.
Oud 11-12-2002, 18:53
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ontslagen worden bij een supermarkt?

Sjees dan ben je echt hopeloos
Oud 11-12-2002, 18:54
Stormbahnführer
Stormbahnführer is offline
Of je leest de rest van de zin ook.

Sukkeltje.
Oud 11-12-2002, 19:01
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
nog nooit
Oud 11-12-2002, 19:02
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
En jij de rest van het topic.

Sukkeltje.
Oud 11-12-2002, 19:02
qghp
qghp is offline
nee ik ben een hele trouwe folderloper

( ik moet nu ook weer want ik was vanmiddag wezen schaatsen en het is nu half 9 en -8 graden ofzo )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:06
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef:
En jij de rest van het topic.

Sukkeltje.
Nee.... hij heeft gelijk.... Ik ben een sukkel en hij niet...
Oud 11-12-2002, 19:15
Shock
Shock is offline
1 keer zelf ontslag genomen
Oud 11-12-2002, 19:31
vixen
vixen is offline
'k ben 1 keer ontslagen...omdat ik te brutaal was. whaa, ik en brutaal
Oud 11-12-2002, 19:36
Verwijderd
ik ben nog nooit ontslagen! Maar ik werk al meer dan twee jaar bij hetzelfde bedrijf
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:40
Gothic
Gothic is offline
ik ben nog nooit ontslagen, maar wat wil je zonder werk
Oud 11-12-2002, 19:55
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Nee.... hij heeft gelijk.... Ik ben een sukkel en hij niet...
Oud 11-12-2002, 19:58
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nog nooit ontslagen

wel zelf ontslag genomen
Oud 11-12-2002, 20:33
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
nog nooit ontslagen

wel zelf ontslag genomen
Oud 11-12-2002, 20:42
MQ
MQ is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
nog nooit ontslagen

wel zelf ontslag genomen
2 keer ontslag genomen en 1 keer na een klein handgemeen met een paar collega's tegen een paar andere leek het me een beter plan om me gewoon niet meer te laten zien
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:42
lana
lana is offline
ben 2 keer ontslagen bij hetzelfde bedrijf, alleen op verschillende lokaties, de eerste keer na een week, de week daarna moest ik bij een ander filiaal werken waar ik na een dag ontslagen werd,

In het eerste geval heeft die vrouw me ontslagen omdat ik er niet onderuit kon, en ik wou niet zo ver weg werken, dus ik kon dan wel bij die afdeling ontslag nemen, en op een ander filiaal beginnen,

Daar kreeg ik ruzie met met die vuile @#$*!!!!!!! omdat hij zei dat ik om half 10 moest beginnen, kom ik daar aan zegt ie nee je moest om 9 uur beginnen, ik zei sorry,
hij zei ook dat ik om drie uur weg mocht, dus ik om 3 uur me tas pakken, zei hij nee je moet eerst nog de hele kantine schoonmaken (er werken ongeveer 800 mensen in het bedrijf waar die kantine zit) dus ik zei dat hij het kon bekijken en ben ontslagen/ontslag genomen......................................
Oud 11-12-2002, 20:49
Pla
Pla is offline
Ik ben nog nooit ontslagen.. wel eens ontslag genomen..
Naja ontslag nemen.. Meer dat je alleen in de zomer kon werken en dat ik de zomer erna niet ben terug gekomen..
Oud 11-12-2002, 21:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ikke... nou ja... ontslagen, ze waren me aant inwerken als keukenhulp, maar na 2 weken kon ik weer vertrekken, was te sloom
Oud 12-12-2002, 05:40
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik werkte vrijdagen bij een administratie kantoor waar ik mij mocht bezighouden met het omvouwen van vellen papier. (ja ja!)

Omdat mijn brein daarbij niet echt werd uitgedaagd kletste ik een beetje met 1 van de andere uitzendkrachten.

Ik was het eindelijk zat dus ik had 't uitzendbureau laten weten dat het m'n laatste dag was; word ik halverwege de dag bij de chef geroepen. Die me eruit zet omdat ik 'slecht voor de werksfeer ben' en 'weinig motivatie heb'.

Bleek dat iemand van de vaste krachten had geklaagt, maar ik mocht niet weten wie.
Ben nog nooit zo kwaad geweest. Heb eerst die man even verteld wat ik ervan vond; ben toen naar het uitzendbureau geweest en heb *daar* stoom afgeblazen.
Oud 12-12-2002, 05:55
Secreet
Secreet is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Nog nooit.
Oud 12-12-2002, 06:29
Verwijderd
ik heb 1 keer zelf ontslag genomen, maar ik ben nog nooit ontslagen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 12:11
Menahem
Menahem is offline
Ook nog nooit, alleen einde contract meegemaakt.

overigens werk ik al zo'n 4 jaar (!!) bij dezelfde supermarkt
Oud 12-12-2002, 12:28
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Nog nooit ontslagen . . . wel ontslag genomen omdat ik weer naar school moest, of genoeg geld had verdient. Of contract niet verlengd
Oud 12-12-2002, 13:37
Gatara
Gatara is offline
1 keer ontslagen omdat ik dingen deed die blijkbaar niet mochten (informatie zoeken op het Internet voor het betreffende werk).
(maar wat ze me nooit hebben gezegd)

Verder zeiden ze me dat ik waarschijnlijk niet geschikt was voor "het lopende band werk". Te weinig uitdaging; te afstandelijk.

En dat bij een organisatie waarvan je juist mag verwachten dat ze met uitdaging handelen en dichtbij de mens staan.

Ook zeiden ze dat ik sommige mensen blijkbaar meer aandacht gaf (zeg dat dan, in plaats van meteen te ontslaan, maar goed)..... het grappige (of ongrappige) is dat een collega van mij zelfs nog veel meer partijdig was.
En die werkt er nog steeds ?!?!

Had het gevoel dat ze me gewoon niet mochten.

Boeieh!

Heb er wel een nachtje van wakker gelegen want dat werk deed me wel wat, maar ach.... de werksfeer was bagger (behalve met twee collega's maar daar werkte ik helaas niet zo vaak samen mee).
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 14:36
poecilotheria
poecilotheria is offline
nog nooit ontslagen, wel 2 x zelf ontslag genomen..

1 keer bij een krantenwijkje omdat het klotewerk was en ik toch altijd de helft in de papiercontainer smeet.........ik snap er nog steeds niks van dat ze me daar niet hebben ontslagen

en 1 keer bij een klein timmerwerkplaatsje wat niet genoeg betaalde naar m'n zin...

nou werk ik al een jaartje of 4 bij een machinale timmerwerkplaats (in het weekend en s'avonds)
Oud 12-12-2002, 14:37
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik ben trouwens wel 1 keer weggestuurd bij een bedrijf waar ik stage liep vanwege mijn piercing.....die vond de baas er aso uit zien terwijl hij zelf met een dikke goude pauper ketting om liep....
Oud 12-12-2002, 14:45
ABrules
ABrules is offline
hahaha... sommige verhalen zijn wel grappig...

ik heb zelf 3 keer ontslag genomen alleen omdat ik ergens anders meer kon werken of meer kon gaan verdienen...

ben nu postbode... lekker weertje hoor
nou ja... vind het leuker dan in supermarkten of een bouwmarkt... niemand die aan je kop zeikt enzo... had daar ook wel genoeg van
Oud 12-12-2002, 15:56
Paperz
Paperz is offline
Ik vond me voor la me baantjes op een gegeven moment te goed... dus ben ik vertrokken...
Oud 12-12-2002, 17:20
[DnC]
[DnC] is offline
Wtf Hav
Dacht in eerste instantie dat je ontslagen was bij het leger, dus niet
Ik ben 1x ontslagen bij Appie Heijn, vanwege ik 2x (zogenaamd) ziek was in mijn proeftijd. Dat was dus ook me bedoeling, vanwege ik moest werken omdat me ouders mijn comp hadden voorbetaald, maar ik had helemaal geen zin in werken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:41
Verwijderd
Nog nooit ontslagen. Ze zijn veels te blij met mij, ben niet onmisbaar maar ze merken wel duidelijk t verschil.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:54
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Nevah
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 18:04
charly not
charly not is offline
1 x ontslagen en 1 x ontslag genomen

Ik had gesoliciteerd bij INTRATUIN, voor achter de kassa. Jajaja, ik dacht boeie, ik zoek werk en daar zochten ze personeel. Dus ik naar die kerel om te vragen of ik een keer kon langskomen.
Ja, ik mocht komen.. ben der vanaf 9 uur geweest tot een uur of 6. En om 1 uur kwam die vrouw pas die me zou gaan 'inwerken'. Uhmm, ik bakte er echt geen zak van en het was echt zwaar kut werk . En die vrouw liep me ook nog eens beetje af te zeiken.. ah fijn, zo'n stom wijf grrr die mij een beetje de les ging lezen. blegh, heb ik echt een hekel aan.
Naja, ik zei dat ik nog wel n keer wilde komen. Maar thuis, had ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Had ik maar een kort briefje geschreven dat et toch niet helemaal was wat ik zocht. Pffff, * gaat noooooooit meer achter de kassa*

Dit jaar ergens was ik langs gegaan bij zo'n restaurant/cafe hier bij mij in de buurt. Ik dacht dat et wel geinig zou zijn en ik had toen nog geen werk. Maar ik kon komen en ik had er een aantal keer gewerkt. Naja, ik moest allemaal van die waardeloze klusjes doen.. schoonmaken enzo en bakjes schoonmaken waar suiker inzit . Nogal kansloos. Ik kwam echt zelden en die kerel maar opbellen of ik dan en dan wilde werken.. "uuh, nee dan kan ik niet".
Tegelijkertijd had ik me weer aangemeld bij m'n vorige baantje (ook in de horeca) waar ik vorig jaar ook gewerkt had. Daar was et veel leuker en verdiende ik ook nog eens meer.
Ik had dat dus een keer gezegd tegen die bedrijfsleider van dat andere bedrijf dat ik ook nog ergens anders werkte en dat ik daar ook meer verdiende enzo Ja ach, ik had er echt GEEN zin meer in. en die lui liepen te zeiken daar... Stomme zeiklui waren et. En op een feest dat IEDEREEN moest werken, had ik gezegt dat ik geen zin had omdat ik thuis wilde zijn dan .
Vonden ze niet zo leuk.
Dus tijdje daarna belde die man op om te zeggen dat er een aantal puntjes waren waar ze niet helemaal mee eens waren.
"O" boeie, ik wou toch al weg en ik kreeg 2 maanden te laat uitbetaald.. dus

Stomme lui
Reageren

Regels voor berichten