1 x ontslagen en 1 x ontslag genomen
Ik had gesoliciteerd bij INTRATUIN, voor achter de kassa. Jajaja, ik dacht boeie, ik zoek werk en daar zochten ze personeel. Dus ik naar die kerel om te vragen of ik een keer kon langskomen.
Ja, ik mocht komen.. ben der vanaf 9 uur geweest tot een uur of 6. En om 1 uur kwam die vrouw pas die me zou gaan 'inwerken'. Uhmm, ik bakte er echt geen zak van en het was echt zwaar kut werk

. En die vrouw liep me ook nog eens beetje af te zeiken.. ah fijn, zo'n stom wijf grrr die mij een beetje de les ging lezen. blegh, heb ik echt een hekel aan.
Naja, ik zei dat ik nog wel n keer wilde komen. Maar thuis, had ik er eigenlijk helemaal geen zin meer in. Had ik maar een kort briefje geschreven dat et toch niet helemaal was wat ik zocht.

Pffff, * gaat noooooooit meer achter de kassa*
Dit jaar ergens was ik langs gegaan bij zo'n restaurant/cafe hier bij mij in de buurt. Ik dacht dat et wel geinig zou zijn en ik had toen nog geen werk. Maar ik kon komen en ik had er een aantal keer gewerkt. Naja, ik moest allemaal van die waardeloze klusjes doen.. schoonmaken enzo en bakjes schoonmaken waar suiker inzit

. Nogal kansloos. Ik kwam echt zelden en die kerel maar opbellen of ik dan en dan wilde werken.. "uuh, nee dan kan ik niet".
Tegelijkertijd had ik me weer aangemeld bij m'n vorige baantje (ook in de horeca) waar ik vorig jaar ook gewerkt had. Daar was et veel leuker en verdiende ik ook nog eens meer.
Ik had dat dus een keer gezegd tegen die bedrijfsleider van dat andere bedrijf dat ik ook nog ergens anders werkte en dat ik daar ook meer verdiende enzo

Ja ach, ik had er echt GEEN zin meer in. en die lui liepen te zeiken daar... Stomme zeiklui waren et. En op een feest dat IEDEREEN moest werken, had ik gezegt dat ik geen zin had omdat ik thuis wilde zijn dan

.
Vonden ze niet zo leuk.
Dus tijdje daarna belde die man op om te zeggen dat er een aantal puntjes waren waar ze niet helemaal mee eens waren.
"O" boeie, ik wou toch al weg en ik kreeg 2 maanden te laat uitbetaald.. dus
Stomme lui