Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iedereen die mij in real-life eens ontmoet heeft, vind me irritant omdat ik nogal snel disserig ben... Tja, persoonlijk zie ik niemand als vijand. Als ze me niet mogen, jammer dan. Er zijn genoeg andere mensen op de wereld.... En of ik vijanden heb? Ik denk het wel. In ieder geval veel die mij het liefst een stomp op mn neus willen geven (ik sla wel terug
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
schieten doe ik niet, dan zijn ze er veel te makkelijk vanaf gekomen
![]() er zijn bij mij wel mensen die heel weinig hoeven te doen voordat ze een klap te pakken hebben, ondanks dat ik op zich helemaal niet agressief ben
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dus als ik het goed begijp heb jij nog steeds contact met je "vijanden" en ga je ze dan een keer belazeren? Ik begrijp je niet helemaal. Ik begrijp het sowieso al niet, omdat ik altijd vind dat je mensen in hun waarde moet laten. Als je een mooie tijd met ze hebt gehad, laat ze dan met rust. Maar ik denk dat deze mensen jou nog lastig vallen (zoals ik het opmaak uit wat jij zei), dus dan ligt het wel anders natuurlijk; ik bedoel, hoe kun je hen negeren als ze jou nog steeds lastig vallen, maar kun je het dan niet oplossen door er gewoon over te praten met ze? Ik hou niet van al die oorlog en ruzies in de wereld, en vind het zonde als er ook nog eens zoveel geweld is om zulke kleine dingetjes.
||
![]() |
Citaat:
Met geweld dus... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb genoeg vijanden, er zijn ook genoeg mensen die mij niet al te lief vinden geloof ik. Maar ik doe er niets mee. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb zat vijanden, waaronder mijn hele klas van de basisschool, dat was geen prettige tijd, geef mij een bazooka en die klas is niet meer
![]() en er zijn vast ook een hele hoop mensen die mij wel af kunnen schieten..!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er zijn zat mensen die ik wel wil schieten, echt een hele waslijst (de meeste ken ik niet eens persoonlijk, beetje onredelijk eigelijk).
Maar dat weten zij dan weer niet ![]() Échte vijanden, die ik dagelijks zie , heb ik er 1 ![]() Is waarschijnlijk ook wel vice-versa
|
Ja, 1.
Die gast zou ik met liefde afknallen. Wat hij heeft gedaan, dat kan gewoon niet. Maar ik wacht mijn tijd af en ooit krijgt ie de rekening gepresenteerd, dat zweer ik.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is Jezus God? GrijzeWolf | 91 | 04-05-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
heb jij vijanden? Verwijderd | 254 | 13-10-2004 07:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |