Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2002, 19:49
Slither
Slither is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ik kan geen vijanden bedenken, maar er zijn vast een hoop mensen die mij wel kunnen schieten...
Dit vat 't voor mij wel zo'n beetje samen

...alleen mag in mijn geval 'vast' weg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Marije Verbeek schreef:
Weer zo'n iemand die wraak wil nemen.... Waarom doen mensen dat toch? Word er zo moe van... zucht.

Daarmee wordt dus ook meteen duidelijk dat ik geen vijanden heb. Een hele grote vrienden groep heeft mij op een hele lullige manier laten vallen, en eerst wou ik ze eens goed terug pakken, maar ik ben nu wijzer. Zij hebben hun leven, ik de mijne.
Omdat ik er nog steeds last van heb, hun invloeden raken mij nog steeds. Dus om t stop te zetten pak ik ze nog wel een keer, kwestie van timing.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:17
Jointme
Jointme is offline
Iedereen die mij in real-life eens ontmoet heeft, vind me irritant omdat ik nogal snel disserig ben... Tja, persoonlijk zie ik niemand als vijand. Als ze me niet mogen, jammer dan. Er zijn genoeg andere mensen op de wereld.... En of ik vijanden heb? Ik denk het wel. In ieder geval veel die mij het liefst een stomp op mn neus willen geven (ik sla wel terug ).
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 22:42
Verwijderd
Och vast wel, maar die mensen zijn totaal insignificant.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:00
Marije Verbeek
Marije Verbeek is offline
Citaat:
Wes schreef:
Omdat ik er nog steeds last van heb, hun invloeden raken mij nog steeds. Dus om t stop te zetten pak ik ze nog wel een keer, kwestie van timing.
Dus als ik het goed begrijp heb jij vijanden waar jij nog wel steeds contact mee hebt?? En wat versta jij onder 'pak ik ze nog wel een keer'? Ja, mensen zeggen wel eens dat ik ook wel eens boos mag zijn, want dat ben ik nooit (begrijp me niet verkeerd: ik laat niet over me heen lopen), maar mensen terug pakken dat vind ik heel verkeerd. Er zijn al genoeg nare dingen in de wereld. Maar misschien dat jij mij uit kan leggen wat je er mee bereikt?

Citaat:
LIfe is too short to hate. Just make sure that the people you love know that you love them.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:03
Shock
Shock is offline
schieten doe ik niet, dan zijn ze er veel te makkelijk vanaf gekomen
er zijn bij mij wel mensen die heel weinig hoeven te doen voordat ze een klap te pakken hebben, ondanks dat ik op zich helemaal niet agressief ben
Oud 22-12-2002, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Marije Verbeek schreef:
Dus als ik het goed begrijp heb jij vijanden waar jij nog wel steeds contact mee hebt?? En wat versta jij onder 'pak ik ze nog wel een keer'? Ja, mensen zeggen wel eens dat ik ook wel eens boos mag zijn, want dat ben ik nooit (begrijp me niet verkeerd: ik laat niet over me heen lopen), maar mensen terug pakken dat vind ik heel verkeerd. Er zijn al genoeg nare dingen in de wereld. Maar misschien dat jij mij uit kan leggen wat je er mee bereikt?
Heb er geen contact meer mee maar je zou verwachten dat na bijna een jaar je geen last meer zou hebben van die mensen. Dat heb ik dus wel. Je kunt namelijk ook als je iemand niet meer spreekt of ziet wel t leven zuur maken door anderen die je wel zien proberen te overtuigen van je gelijk. Zwart maken dus. Ik laat ze maar hun gang gaan, de mensen die me werkelijk kennen hebben wel vertrouwen in me. Echter ook ik heb een kookpunt, een punt waarop ik zeg nu is t genoeg. En dat zit er aan te komen, niet alleen door dat maar ook door andere dingen die er los van staan. Dus sooner or later pak ik hun terug op een nette manier. Face to face en niet achterbaks.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 14:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nope
Oud 23-12-2002, 11:21
Marije Verbeek
Dus als ik het goed begijp heb jij nog steeds contact met je "vijanden" en ga je ze dan een keer belazeren? Ik begrijp je niet helemaal. Ik begrijp het sowieso al niet, omdat ik altijd vind dat je mensen in hun waarde moet laten. Als je een mooie tijd met ze hebt gehad, laat ze dan met rust. Maar ik denk dat deze mensen jou nog lastig vallen (zoals ik het opmaak uit wat jij zei), dus dan ligt het wel anders natuurlijk; ik bedoel, hoe kun je hen negeren als ze jou nog steeds lastig vallen, maar kun je het dan niet oplossen door er gewoon over te praten met ze? Ik hou niet van al die oorlog en ruzies in de wereld, en vind het zonde als er ook nog eens zoveel geweld is om zulke kleine dingetjes.
Oud 23-12-2002, 18:08
Marije Verbeek
Citaat:
Wes schreef:
Heb er geen contact meer mee maar je zou verwachten dat na bijna een jaar je geen last meer zou hebben van die mensen. Dat heb ik dus wel. Je kunt namelijk ook als je iemand niet meer spreekt of ziet wel t leven zuur maken door anderen die je wel zien proberen te overtuigen van je gelijk. Zwart maken dus. Ik laat ze maar hun gang gaan, de mensen die me werkelijk kennen hebben wel vertrouwen in me. Echter ook ik heb een kookpunt, een punt waarop ik zeg nu is t genoeg. En dat zit er aan te komen, niet alleen door dat maar ook door andere dingen die er los van staan. Dus sooner or later pak ik hun terug op een nette manier. Face to face en niet achterbaks.

Met geweld dus...
Oud 23-12-2002, 18:10
DarkRaven
DarkRaven is offline
uhm...niet dat ik weet...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 01:55
Verwijderd
Van 1 persoon weet ik het niet zeker.

Maar er zijn zeker 3 mensen waarvan ik weet dat ze mijn bloed wel kunnen drinken.
Dit geldt andersom ook.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:05
Verwijderd
Neuh. Voor zover ik weet niet. Ik ga mensen al vrij snel uit de weg als ik merk dat het niet bepaald klikt, en heb geen zin om m'n tijd te verspillen aan haat.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef:
Neuh. Voor zover ik weet niet. Ik ga mensen al vrij snel uit de weg als ik merk dat het niet bepaald klikt, en heb geen zin om m'n tijd te verspillen aan haat.
Oef, wat politiek correct.

Ik heb genoeg vijanden, er zijn ook genoeg mensen die mij niet al te lief vinden geloof ik. Maar ik doe er niets mee.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:47
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Oef, wat politiek correct.
maar hij heeft wél gelijk. Dat gezeik. Het is echt verre van efficiënt.
Oud 24-12-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Marije Verbeek schreef:
Met geweld dus...
Iig geen zinloos geweld. Heb liever dat iemand me een rotschop verkoopt dan dat ie achter me rug om me zwart loopt te maken. Lichamelijke pijn kan ik stukken beter verdragen als geestelijke pijn.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 20:57
Marije Verbeek
Citaat:
Wes schreef:
Iig geen zinloos geweld. Heb liever dat iemand me een rotschop verkoopt dan dat ie achter me rug om me zwart loopt te maken. Lichamelijke pijn kan ik stukken beter verdragen als geestelijke pijn.
Waarom niet gewoon helemaal geen geweld? Ik heb er zo'n hekel aan, er gebeuren al zoveel dingen in de wereld en dan gaan mensen onderling ook nog eens ruzie maken... Is dat dan echt zo nodig?
Oud 24-12-2002, 21:00
MQ
MQ is offline
jup
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:15
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
jep, iedereen jheeft dr wel eenb paar
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:18
Pan Am
Pan Am is offline
Ja, 2. Heb ze eigenlijk al jaren niet meer gezien, maar koester nog steeds een diepe haat tegen de betreffende personen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:19
AlopiA
AlopiA is offline
ik heb zat vijanden, waaronder mijn hele klas van de basisschool, dat was geen prettige tijd, geef mij een bazooka en die klas is niet meer

en er zijn vast ook een hele hoop mensen die mij wel af kunnen schieten..!
Oud 24-12-2002, 22:55
battlestar
battlestar is offline
vast niet iedereen vindt me aardig.. maar echt vijanden..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 19:13
murwari
murwari is offline
Ik heb klasgenoten
Oud 25-12-2002, 19:26
Verwijderd

vast wel.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Marije Verbeek schreef:
Waarom niet gewoon helemaal geen geweld? Ik heb er zo'n hekel aan, er gebeuren al zoveel dingen in de wereld en dan gaan mensen onderling ook nog eens ruzie maken... Is dat dan echt zo nodig?
Heb er net zo'n hekel aan als jij zeer waarschijnlijk maar ik los t op me eigen manier op en ik zelf zie geen andere manier.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:42
Verwijderd
Niet dat ik weet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 23:26
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Hm, neen.
Oud 25-12-2002, 23:52
M@rco
M@rco is offline
Er zijn zeker wel een aantal mensen die ik wel kan schieten... en zij mij. Tja, that's life
Oud 26-12-2002, 00:01
Verwijderd
Hoogstens wat leden hier...

Ik ken zelf ook wel mensen die ik wel kan schieten. En er zullen er vast nog meer zijn die mij wel kunnen schieten. Maar of dat nu meteen vijanden zijn? Das volgens mij toch wel weer een paar stapjes verder.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:44
Boogie
Boogie is offline
Vast wel, ik ben forumbaas

IRL zou ik het niet weten, er zijn uiteraard mensen die ik niet kan uitstaan en andersom, maar vijanden vind ik een te groot woord.
Oud 26-12-2002, 19:33
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Neuh
Oud 27-12-2002, 19:58
zeep007
zeep007 is offline
ja, best veel... I don't care...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 22:55
Marije Verbeek
Citaat:
Wes schreef:
Heb er net zo'n hekel aan als jij zeer waarschijnlijk maar ik los t op me eigen manier op en ik zelf zie geen andere manier.
Kun je mij het verhaal niet eens mailen? Begin nu toch wel benieuwd te worden, ze zullen wel wat lulligs hebben gedaan aangezien je per sé wraak wilt... (hoe meer details hoe liever :-)
Oud 29-12-2002, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Marije Verbeek schreef:
Kun je mij het verhaal niet eens mailen? Begin nu toch wel benieuwd te worden, ze zullen wel wat lulligs hebben gedaan aangezien je per sé wraak wilt... (hoe meer details hoe liever :-)
Tsssk, leedvermaak Als je MSN of ICQ hebt, voeg me dan maar es toe. Mailen is niet echt me sterkste punt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 13:59
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ik kan geen vijanden bedenken, maar er zijn vast een hoop mensen die mij wel kunnen schieten...
Same here..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 14:31
Menahem
Menahem is offline
Er zijn zat mensen die ik wel wil schieten, echt een hele waslijst (de meeste ken ik niet eens persoonlijk, beetje onredelijk eigelijk).
Maar dat weten zij dan weer niet
Échte vijanden, die ik dagelijks zie , heb ik er 1
Is waarschijnlijk ook wel vice-versa
Oud 29-12-2002, 14:44
Verwijderd
niet dat ik weet,

maar dr zullen vast wel mensen zijn die me haten

hmz, ms mn ex
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 16:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ja, 1.

Die gast zou ik met liefde afknallen.
Wat hij heeft gedaan, dat kan gewoon niet.
Maar ik wacht mijn tijd af en ooit krijgt ie de rekening gepresenteerd, dat zweer ik.
Oud 29-12-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
marrrtuuh schreef:
hehehe
er schijnen tog mensen te bestaan die mij niet zo uit kunnen staan......gnignignigni
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 20:57
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ja, m'n vader.
Oud 29-12-2002, 21:10
FullMoon
FullMoon is offline
velen.
Oud 29-12-2002, 21:14
Psychopath
Psychopath is offline
M. Blom uit Eefde
Oud 30-12-2002, 13:32
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ongetwijfeld, kan ze bijna allemaal zelfs bij naam noemen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 11:29
melkpakje
melkpakje is offline
nee, ik heb er geen
Oud 02-01-2003, 15:51
very drunk driver
very drunk driver is offline
wie niet

ik heb een lijstje gemaakt waar ik allemaal een ei naar ga gooien met het eindexamen. (eerst diploma tekenen)
Reageren

Regels voor berichten