Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zegt jouw doen en laten iets over alle Nederlanders? (dat mag ik wat dit betreft niet hopen maar daar gaat het nu niet om) Nee natuurlijk niet , want er zijn ontzettend veel verschillende soorten Nederlanders! Dat is precies hetzelfde bij andere volkeren, dus scheer alsjeblieft niet iedereen over één kam. Beoordeel mensen op de manier waarop ze met jou omgaan (van mij mag je dus best een hekel hebben aan die vervelende jongens, maar niet omdat ze Marokkaans zijn maar omdat ze vervelend zijn). En waarom dit me zo aan het hart gaat? Omdat één van mijn beste vriendinnen Turks is en zij en de familie die ik van haar ken, zijn de echt liefste mensen die ik ken. Door haar heb ik voor het eerst echt beleefd hoe anders mensen zich gaan gedragen door vooroordelen zoals die van BenchMarc en jou. Dat deed me echt pijn. Haar moeder wordt behandeld als oud vuil door mensen die haar helemaal niet kennen (terwijl ze zelf een ontzettend vriendelijke vrouw is) omdat die voor zichzelf, net als jij, hebben besloten dat Turken een 'kutvolk' zijn. Ik vraag je niet om je mening te veranderen over die irritante jongens, maar denk alsjeblieft na over wat je zegt over buitenlanders in het algemeen. 'Buitenlander' is zo'n breed begrip en het wordt te vaak alleen maar in een negatieve context gebruikt.
||
Citaat:
![]() Sorry ik heb er gewoon weinig goeie woorden voor. Trouwens ik ken ook wel een paar die wel normaal zijn, maar om dan meteen mij algemene oordeel te veranderen,nee... ![]()
||
Citaat:
Maar ik ga me verder niet meer boos maken om jouw vooroordelen omdat je er ws toch niet vanaf stapt ook al laat ik je 100 keer het tegendeel zien (als je daar voor had opengestaan had je namelijk zelf al rondgekeken en gezien dat niet iedereen hetzelfde is en je dus niet iedereen in één keer kan beoordelen). Maarja. Ik hoop toch dat je meer respect voor mensen krijgt, de overgrote meerderheid verdient dit niet en de goeden lijden altijd onder de slechten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom op zeg, als jij normaal doet, doen de meeste buitenlanders ook normaal. Tuurlijk, er zijn een hoop vervelende, maar dat geldt net zo goed voor nederlanders. Op je school zullen vast wel buitenlanders zijn die aardig ed zijn, maar dan moet je wel de moeite doen om ze te leren kennen, net als met andere mensen. [edit] Misn krijg je ook weinig goede ervaringen met buitenlanders door jouw opstelling tegenover hun.. (ff voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat het zo is, weet natuurlijk niet hoe jij doet irl, maar het kan)
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Als ik tegen bepaalde mensen zeg dat alle Nederlanders gierig en asociaal zijn, reken maar dat er een discussie ontstaat. 'vooroordeel!' Maar buitenlanders zijn intussen wel allemaal vervelend, slecht geïntergreerd ed. ![]() bla.. ik dwaal af gloof ik. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
. . *ril* |
![]() |
|
De Kerk,
ben zowieso al Atheïst... maar de sfeer die daar hangt... vind ik dan... geloof heeft in de vorm van de kerk eeuwenlang mensen misbruikt... de rijkdom van de kerk ook door afpersing van mensen in de naam van"god" ofzo... de kerk heeft altijd heel veel macht gehad en heeft die nog... als ik dan zo een kerk binnenloop wordt ik helemaal akelig en hoop ook dat ik dat niet te vaak hoef te doen...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |