Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat is nu juist het lullige : mannen houden zichzelf maar voor dat ze altijd hun zin krijgen, omdat het te pijnlijk is toe te geven dat mannen gewoon slimmer zijn ![]()
|
*kijkt voor de zekerheid nog maar eens in z'n broek*
Ik ben nog altijd een jongentje, maar: > Mijn reactie op de woorden "ik hou van je" is meestal toch wel iets anders. > Ik praat over m'n emoties en vind het prima als anderen dat ook doen. > Ik hang, als ik met m'n vriendin bel, uren aan de telefoon. > Het omhoogklappen van de wcbril is vanzelfsprekend, ik klap hem ook altijd terug omlaag als ik klaar ben. > Scheten laten is ranzig. > Dames die op zo breed mogelijke borstkassen en blokjesbuiken vallen zijn net zo triest als jongens die geloven dat de kwaliteiten van een meisje in de bh hangen. > Ik kan soms maar net m'n eten betalen omdat ik bijna alles heb uitgegeven aan cadeautjes voor m'n vriendin. > Ik kan prima met d'r ouders overweg, hoewel ik het in het begin best eng vond om ze te ontmoeten. > Een heleboel dames wil ik niet eens naakt zien. Helaas krijg ik bijna nooit mijn zin.. Q.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Zembla] De jungle van de tienerseks Verwijderd | 302 | 11-08-2014 15:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Seksualiteit |