Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het over een tijdje weer anders staat. Ik heb geen idee wat er voor gezorgd heeft dat het in de 1e plaats zo stond. |
![]() |
||
Citaat:
Is et btw mogelijk om van bepaalde sites de cookies te bokkeren? Aangezien ik welles sites heb waar ik vaak kom met spyware cookies...en veel van die cookies via reclame komen, dus altijd etzelfde zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
erm sorry voor het omhoog halen van een al wat ouder topic maar ik zit met het zelfde probleem als de topic starter.
Er is dus een prog geinstalleerd hier op de comp die er voor zorgt dat je na het opstarten automatisch de startpagina "C:\Program Files\MS-Connect\Portal\portal.html" krijgt. Nou heb ik al dat mapje met die shit verwijderd enzo maar het komt na het opstarten weer terug. Het instellen in IE heeft ook geen zin. Aangezien adware niet werkte bij de topicstarter verwacht ik dat het ook mij niet veel zal helpen. Hoe krijg ik dit progje van mijn comp af? |
![]() |
|
![]() |
Morridin, dat gaat niet zo makkelijk, maar ja dat is wel de laatste oplossing, ik zoek eerst liever nog even naar een gemakkelijkere.
De directory heb ik gewist, na het opstarten is de dir er opnieuw. Heeft geen zin dus. Ad-aware scan heeft ook niet geholpen. Iemand met nog andere mogelijke oplossingen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nog altijd hetzelfde probleem. Ad-aware haalt niets uit, wissen op de harde schijf heeft ook geen enkel effect. ![]() |
![]() |
|
En als je de inhoud van die directory nou wist en vervolgens de directory op 'alleen lezen' zet?
(jaja lekker omslachtig...)
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is toch een of ander programmatje wat dit doet, er staat ook rechts onder een icoontje van (geel vierkantje met blauw vraagtekentje) is het niet mogelijk om ergens in te stellen dat dat programmatje niet meer opstart tijdens het opstarten van windows? dat kan je toch instellen bij "uitvoeren" ergens? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heeft iemand nog een oplossing?? please? |
![]() |
|
Houd Windows-key en R ingedrukt en type "regedit".
Ga nu naar: HKEY_LOCAL_MACHINE / HKEY_CURRENT_USER | Software | Microsoft | Windows | Currentversion | Run Hier zie je alles wat automatisch opgestart wordt. Haal alle gekke dingen die je niet kent hier eens weg. Maak voordat je dit doet een backup met File -> Export. Kijk of dit je probleem oplost.
|
Noem eens op wat je daar allemaal ziet.
Een screenshot zou nog beter zijn. Eventueel emailen naar enlightenment@scholieren.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
standaard AdaptecDirectCD ccApp ccRegVfy Microsoft Works Portfolio Microsoft Works Update Detection MS-Connect (dat is 'm, ik heb 'm nu verwijderd...) |
![]() |
|
Mjah, je kunt ze allemaal wel verwijderen. Start je computer ook wat sneller op.
![]() Een screenshot is een afdruk van je scherm, wat je in b.v. paint of Photoshop of Paintshop Pro kunt opslaan als JPG plaatje, en dan versturen naar iemand. Maar dat hoeft nu niet meer. Maar kijk eens of het je probleem oplost. Wel eerst herstarten, en je startpagina weer op about:blank zetten (use blank page ofzo).
||
Verwijderd
|
Citaat:
start je computer echt sneller op als je al die dingen verwijdert? ik vind het wel handig als msn opstart als ik 'm aanzet... maar goed, bedankt en ik up wel weer als het weer misgaat ![]() ![]() |
![]() |
|
Dan laat je MSN Messenger (msmsn ofzoiets) erin staan. Veel gratis programma's installeren spyware en andere troep, die in de Run directories in je register staan. Dat kan je systeem langzamer maken tijdens het opstarten. Zelf vind ik: hoe minder daar staat, hoe beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
MSn doe ik wel automatisch, want bij handmatig wil hij soms niet werken ![]() Ohw en Zone Alarm heb ik wel gewoon auto staan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Irritante automatische startpagina's Fine | 3 | 04-06-2004 11:50 | |
Software & Hardware |
Startpagina-probleem Flowtje | 39 | 22-01-2004 15:20 | |
Software & Hardware |
[mysearchnow] Startpagina probleem Smobbo | 1 | 14-09-2003 11:27 | |