Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet zo extreem dat ik echt nare reacties krijg, ik maak me er ook niet echt druk om.. Ik wel dat ik eens een leuk kledingstuk zie liggen en dat ik puur alleen het kledingstuk leuk vind, maar dat ik al weet dat ik het nooit ga aantrekken omdat ik me er niet fijn in zou voelen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vaak is het zo dat mensen ergens aan moeten wennen.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ben je direct van alle problemen af
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind neit dat je af moet wijken van iest wat je zelf wilt/mooi vind vanwege andere.. |
![]() |
|
bij mij wordt het steeds beter
ik heb er LANG over gedaan voor ik in een rokje naar school durfde maar nu vind ik het kut als ik er te normaal bij loop je moet iets wat je zelf leuk vind maar anderen niet gewoon eens aantrekken en dan raken ze er van zelf gewend aan Fuck The World moet je maar (proberen te) denken
|
Ik heb best vaak dat ik iets leuks zie, maar vaak ben ik dan met mijn vriendinnen (die uiterlijk gezien heel anders zijn, beetje 'kakkers') en die kijken me dan echt zo aan van 'dat meen je toch niet he' en dan laat ik het snel al weer zitten. Ik ben best wel onzeker en twijfel daarom heel snel. Uiteraard koop ik wel gewoon kleding die ik leuk vind. Ook al valt het niet allemaal in de smaak van anderen. Maar ik vind het toch wel leuk om van andere te horen dat ze het ook mooi vinden. Het is niet leuk om iedere ochtend als je beneden komt van je moeder te horen dat je er niet uit ziet... dan ga je je toch wel een beetje aanpassen (zeker met het lage-ego-level dat ik heb)
|
![]() |
|
Ik draag alles.
Sommige dingen vind ik niet kunnen, superkorte rokjes, noem maar op. Dat is eerder omdat ik 't ordinair vind dan dat ik 'tniet zou durven. Er zijn wel bepaalde dingen waar ik even een 2e keer over nadenk voordat ik 't aantrek, maar ach
||
Citaat:
ik zou wel eens mensen willen vertellen hoe ik over dingen denk in plaats van me altijd maar in te houden zo, dat was het!! xxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de mensen die zeggen dat je je er niets van aan moet trekken worden volgens mij grootendeels geaccepteerd, anders zou je daar wel anders over denken. |
![]() |
|
ik zou wel zo'n broek als Christina Aguilera willen hebben. Maar ja dan wordt je weer voor slet uitgemaakt
![]() en ik denk dat m'n vriend het niet zo geweldig zou vinden *zucht* Over t algemeen trek ik me er niks aan wat anderen ervan vinden. M'n ma is ook maar opgehouden met d'r opmerking over m'n kleding want ze weet dat ik er toch niks van aantrek ![]()
|
nah ik heb niet zo de behoefte om heel extreem te zijn.. kheb ook nog nooit ergens echt negatief commentaar op gehad wat ik serieus nam... dus tja opzich zou ik wel alles 'durven' wat ik wil... ofdat ik het ook doe is iets anders, sommige dingen vind ik wel heel erg leuk maar weet ik dat ze niet bij me passen of staan.. maar dat is nie omdat ik het nie durf maar omdat ik het zelf ook nie mooi vind bij mezelf..
||
Citaat:
|
Ik heb niet echt een smaak dat ik veel extreme dingen leuk vind. Soms wel eens iets waar je mensen niet veel mee ziet lopen, of waarvan vriendinnen zoiets hebben van hmz oke, maar als ik iets echt leuk vind en ervan overtuigd ben dat het goed staat draag ik het. En vaak draaien de mensen die het eerst niet mooi vonden dan ook al heel snel bij, zo van goh het staat je toch wel heel cool
![]()
||
Citaat:
ik kan tegen verschillende rake rotopmerkingen ja zou ik geslagen worden zou ik me echt aanpassen. prioriteiten stellen. uiterlijk boven alles? oppervlakkig gedoe. ook zou ik me aanpassen, zouden ze me geen blik waardig gunnen, geen normaal praatje met me willen maken ed. ik doe verder eigenlijk alles wat ik wil. misschien laat ik teveel over me heenkomen. wordt ik eerst uitgescholden en zien dan pas dat ik best lief ben wil ik ze graag vergeven. dat zijn dingen waar ik niet onderuit kom. mensen vergeven voor het hebben van vooroordelen ed. als ik ergens nieuw ben wil ik het wel eens makkelijk maken door de leuke dingen an te doen die ook simpel zjin. niet te sterke recites opwekken. en dan opbouwen. pas wanneer men aan je gewend is. @wallflower ik weet niet precies hoer erg het is. maar nu perk je je misschien wat in maar wanneer men ziet dat je toch wel lief bent. dan vergeeft men je meestal wel voor afwijkend kleden.
|
nee, heb ik niet echt last meer van. Mensen (op school ed.) schrikken nu toch al niet meer zo als ik wat nieuws aan heb, ze kijken er nu minder van op.
En sommige kledingstukken draag ik niet omdat ik weet dat ze mij gewoon echt niet staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt zelfs mij kunnen vergeven ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
I dont live for this!do you? elfje-Iona | 65 | 08-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
ook een topic over pesten spitmymindout | 46 | 19-04-2004 22:18 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 |