Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben trouwens perfect te vertrouwen. Trouw heb ik heel veel, maar geheimen bewaar ik moeilijk. Dwz, geheimen in de trant van de sociale sfeer waar ik me normaal aan onttrek. Als ik vroeger hoorde dat A, de vriend van B, met C had geneukt, wist B dat meteen. En de rest van het alfabet ook.
![]() ![]() |
![]() |
|
op zich wel, als het gaat om iets heel 'persoonlijks'
maar vaak heb ik eigenlijk de neiging om het aan iemand anders te vertellen (die in mijn ogen wel te vertrouwen is). Maar ik zou nooit heel persoonlijke dingen doorlullen aan iedereen die ik ken. Wel aan bijvoorbeeld een heel goede vriendin ofzo en het daar met haar over hebben.. gewoon om het ook even kwijt te kunnen.
|
Ik vind van mezlef dat ik te vertrouwen ben..
Mijn vrienden kunnen ook altijd naar mij komen als ze problemen hebben.. ongeacht tijd etc.. ook al bellen ze me om 04:00 uur. Maar wat vinden jullie eigelijk nodig bij vertrouwen? ( hadden we het laatst over op school vandaar)
|
Ik ben wel te vertrouwen. Ik heb wel de neiging om sommige dingen aan mijn beste e-mailvriendin in Zwitersland door te kletsen (omdat ik sommige dingen niet voor mezelf kan houden), maar that's it. Ik ben verder wel te vertrouwen, hoor.
![]() ![]() Ripper
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gekwetst worden Cootje01 | 6 | 28-10-2015 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Gesprekken tussen vriend en ander SummerBeach15 | 63 | 31-07-2008 08:47 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden van het andere geslacht Lily Flower | 66 | 04-01-2008 13:52 | |
Liefde & Relatie |
Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!! ikkeislief | 19 | 28-03-2007 12:49 | |
Psychologie |
wie ben jij? BELLEKE | 79 | 10-06-2003 16:40 |