![]() |
|
![]() |
Als je niet aan kan komen heb je blijkbaar een hele snelle verbranding. Door sporten wordt je verbranding alleen maar hoger. Aan de andere kant krijg je wel meer spieren. Maar dat zullen dan wel droge spieren zijn (dat je elke pees kan zien zeg maar...)
Maar dat moetje dan ff navragen op de fitness ofzo... Die mensen weten wel wat je kan doen. |
![]() |
|
Ik weeg hetzelfde als jij ongeveer maar ik ben zo'n 10 cm groter..
![]() |
![]() |
|
ikke had dat (65kg is echt te weinig voor 1.90m)en dat zat wel goed na een tijdje: 70kg; maar na twee weken thuis zitten (en dus lekker verwent door de mammie
![]()
|
![]() |
Eeehm, ik wil niet lullig zijn hoor, maar ik geloof niet dat het bij jou nodig is dat je aankomt. Je hebt toch een goed gewicht? Ik ben 1,64 en ik weeg 47. En ik ben ook niet mager ofzo...
en jij bent 1.56 en 52 kg, dan kan je toch ook niet supermager zijn? Maar misschien heb ik het helemaal fout hoor, excuseer me dan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou ook wel aan willen komen, ik heb het wel geprobeerd met echt veel eten en meer sporten ensow njaah hielp wel een beetje.
ik ben 1,64 lang en weeg 47 kilo, ben ook redelijk smal gebouwd maar niet extreem dun ossow dus er valt niet veel aan te doen
||
![]() |
Citaat:
ik kan dus ook niet overal zomaar een broek kopen. als ik een broek wil waarvan ik zeker weet dat die me goed past moet ik een diesel broek kopen. nadeel is dat deze wat eh duurder zijn dan gemiddelde broeken. misschien moet je dat ook es proberen, ik heb van diesel maar 24, die verkopen ze ook niet overal maar je moet eens in amsterdam in de bijenkorf gaan kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben ook 1.68 en 42, dit is ook veelste licht, maar dat is 48 zeker ook! moet je echt mee oppassen hoor! volgens m´n arts zit ik pas bij 56 op een gezond gewicht!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS doet aanval in pakistan Supersuri | 70 | 18-01-2006 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aanval Dark Dawn | 3 | 05-12-2005 20:34 | |
Psychologie |
paniek aanvallen boe-1986 | 3 | 20-05-2005 15:36 | |