Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Groetjes, Ripper
|
![]() |
Je bent gedoopt, en dat zul je blijven tot je sterft. Het doopsel is op geen enkele wijze terug te draaien! Je kunt hooguit je via een schriftelijke verklaring uitschrijven in de Kerk. Hoe dat exact in zijn werk gaat kun je vinden op: http://www.rorate.com/rorate/scripts/kr_show.php?id=137
|
![]() |
|
![]() |
hihi gewoon laten uitschrijven ja toch...
maar ja je bent en blijft gedoopt daar kan je niks aan veranderen, maar dat hoeft toch ook niet perse ik bedoel ben je er slechter van geworden ![]() en wat betreft dat je niet je eigen keuze hebt kunenn maken, tja shit happens... nee tis toch logisch dat een baby dat niet kan en je ouders hadden het gewoon goed met je voor je moet toch eerst het 1 en ander leren voordat je een keuze kan maken in wat je wilt geloven ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel is tie er slechter van geworden, nee toch... is het te zien, nee toch? dus wat is het probleem ik ben ook gedoopt etc maar ben ook geen jezus aanhanger, maar heb er geen trauma ofzo aan over gehouden dus maak er ook geen probleem van
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zie verder het bericht van SomeDay. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Dat jij er geen probleem mee hebt is mooi, maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel hebben. |
![]() |
|
Je kunt op basis van Wet Bescherming Persoonsgegevens, artikel 36, lid 3, sommeren dat je gegevens per direct uit de administratie worden verwijderd.
Schrijf in een brief iets erbij als "Indien u in gebreke blijft, zullen verdere juridische stappen in overweging genomen worden. De kosten hiervan zullen voor uw rekening komen." Mochten ze er geen gehoor aan geven, schakel je bureau rechtshulp in.
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 23:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dood aan geloof!
||
Citaat:
![]() Oh je kunt je vrij gemakelijk laten uitschrijven. Gewoon aangeven geloof ik, dan halen ze je er bij de administratie uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
zwingli de hitsige monnik (een verhaal zonder doel m'n eerste by the way) lilarcor | 61 | 10-10-2004 22:16 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheļsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
De Kantine |
De kerk......dat vind ik net een soort sekte !! :S G.T.C. | 43 | 27-05-2003 22:22 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |