Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog nooit van gehoord...
Ik trek altijd schoenen aan...echt heel boeiend ofzow. Btw hebben ze bij ons op school wel een paar gympen maat 40 liggen voor als iemand zijn schoenen vergeten is (Als je op skates bent ofzow) ....best wel chill.
|
![]() |
Ik loop echt het liefst op blote voeten in de zomer.., maar naar school of naar de stad kan dat echt niet. Hier in de tuin en in huis en in de straat loop ik wel met blote voeten, en op vakantie op een camping. Als er echt gewandeld moet worden, moeten toch mn schoenen/slippers aan..
|
![]() |
Ik heb het nog niet gezien.
Heb toen we op school sliepen wel eens op blote voeten rondgerend daar, maar dat is niet echt fijn, hele harde vloeren, dat bonkt helemaal door in je knieen en rug... En dat is op straat natuurlijk ook
|
bij ons loopt alleen de zwerver op blote voeten. wat een onzin maarja als dat de mode is moeten de mode hippies dat vooral doen. maar als ze aids hebben omdat ze in een drugsspijt zijn gaan staan moeten ze ook niet janken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lichamelijke opvoeding/Gymles Johangroen | 38 | 12-07-2012 13:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
De Kantine |
Wist je dat.. Missy | 60 | 26-09-2010 20:16 | |
Algemene schoolzaken |
Schoenen uit op school -ne? | 21 | 18-11-2008 11:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Sex and the City en Puberruil Verwijderd | 4 | 11-08-2006 20:15 | |
Vrije tijd |
GP van VS bartke518 | 256 | 01-07-2005 20:52 |