Advertentie | |
|
![]() |
|
FC Utrecht mag niet winnen!!!! Maw hoop ik dat Feyenoord wint.
Waarom niet? FC Utrecht verkoopt ongeveer zijn volledige ploeg. Zo'n club stuur je dan Europa toch niet in?! Dan liggen ze er waarschijnlijk in de eerste ronde er al uit. Is alleen maar slecht voor het Nederlands voetbal!!! Ik ben benieuwd morgen.
|
Feyenoord heeft verdiend verloren, dit was echt één van de slechtste wedstrijden die ik die jaar van ze gezien heb.
De Nooijer en Loovens bakten er achterin niet echt veel van, waar Paauwe te veel op kwam en daar onnidog zich in de luren liet leggen waardoor Loovens uit positie moest gaan. Hier was vooral te merken dat ze een ervaren man achterin mistten zoals van Wonderen, ook miste een man die op het middenveld het overzocht had (van bommel, bedankt ![]() Helaas heeft de scheids ook weer een slechte beurt gemaakt door Bombarda (en daarmee heel Feyenoord) te benadelen. De rode kaart voor Bosvelt is voor mij enigzinds discutabel, waar Van Hooijdonk een overtreding maakte die 100% rood was in mijn ogen. Voor Utrecht is het een mooie seizoensafsluiting, waar ik ze de kwalificatie voor europa ook helmaal gun, alleen niet op deze manier
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die hebben net zo veel prijzen als Feyenoord dus hou je stil ofzo. Verder is het idd terecht dat we verloren hebben. Er kwam niks goeds uit vandaag, blijft slechte arbitrage, maar dat ging beide kanten op. Dit is wel beter voor het Nederlandse voetbal in Europa trouwens ![]() en over van Hooijdonk die rood zou moeten krijgen, vind ik niet. zeker niet zoals sommige het hier omschrijven. Het is de frustratie van alles dat niet gaat zoals het hoort, de fouten achterin, de slechte laatste pass voorin, een wel zeer onterecht afgekeurd doelpunt etc. etc. Het viel me mee dat juist Bossen geen rood gaf, aangezien hij nogal graag rood geeft aan Feyenoorders. Maar ik denk dat alle andere scheidsrechters ook geel hadden gegeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En heeft Ajax wel een beter seizoen gehad dan Feyenoord met de kwartfinale CL en de 2de plaats ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Spreekkoren] Schapie | 248 | 22-01-2005 12:46 | |
Vrije tijd |
Competitiewedstrijd FC Utrecht-Feyenoord, competitievervalsing?! voetbalfanaat | 14 | 23-04-2003 16:26 | |
Vrije tijd |
Marc Nygaard naar Excelsior - Stijn Vreven verlaat FC Utrecht - nog transfernieuws... Tofke_H | 36 | 01-04-2003 20:42 |