Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
'k vind over het algemeen skaters er wel leuk uitzien, maar ik van ook op jongens waar ik de kleren afschuwelijk van vind, dus opzich gaat het niet zo op de kleding
![]() ![]() |
![]() |
|
ik wil zo graag een jongetje met ploef haar!
voor de rest als het een beetje een eigen stijltje waar ie zich prettig bij voelt dan vind ik het prima.. maar beetje wijd of nog beter wijduitlopende rib/spijkerbroekjes zijn wel fijn, maar hoef geen wedstrijd van wijd/wijder/wijdst te zijn.. voor dr boven, tshirts, strakiets, capuchontruien, bloesjes.. kvind alles wel leuk...
||
Citaat:
![]() NEEE Sooz: strakkere T-shirts zijn Heerlijk!! ![]() *neemt als bewijsmateriaal een Special Guest mee naar de meet*
||
Citaat:
Choc ![]()
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
+ psst http://pic7.picturetrail.com/VOL203/...9/22923036.jpg zoeen wil ik wel. (stiekum van livejournalgepikt)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik val niet op een bepaalde kledingstijl bij mensen.
Oke, puur op kleding kijken. Bij mij verschilt het dan nogal, maar het nijgt wel naar de kant van wat 'apartere' kleding als je het vergelijkt met wat er in de gemiddelde winkel van de Kalverstraat hangt. Ik vind het vaak mooi als iemand iets heel 'eigens' heeft, iets wat duidelijk zijn/haar eigen stijl is. Zo'n persoon valt bij mij dan snel op. Maar tis eigenijl allemaal gelul, kleren maken mij niet veel uit, het gaat om de uitstraling die de kop heeft die er boven zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
hij is veel-en-veel minder mooi zonder getoupeerd haar en in het echt. ja. en zoals op die foto ..ohhah. ik hoef het niet meer te zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
al ziet de linker er meer een eddy uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ha. pft. zo kan ik het ook http://pic6.picturetrail.com/VOL154/...5/24013347.jpg
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die middelste lijkt op mijn vriend toen we elkaar leerden kennen. Hij was 's ochtends langer bezig met zich opdoffen dan ik! Ik ga een plaatje van hem in mijn fotoboek zetten. Voor jou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
woeeeehaaaaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel ik kleding heel belangrijk vind, merk ik de laatste tijd dat ik meestal op jongens val die er niet zo om geven, die er bij lopen met zo'n houding van 'wat maakt het uit wat ik aan heb'. Beetje nonchie. En dat zijn dan meestal types met wijde ribbroeken, capuchontruien etc.
Ziet er wel leuk uit, maar niet echt opvallend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||