| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha .. daar was ik oowk .. klopt ja.. saaaz (die stond lanx mij) was met die lange gitarist aant flirten .. en ze hadde allemaal n peuk op hun gitaar gestoken..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kweet 't ook niet meer precies, maar we zijn er toen in ieder geval met een hele bult mensen naar toe gefietst!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
was wel gaaf zat instrumentaalwel goed in elkaar..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
... niemand wilde mee Maja, dus ben ik gistermiddag naar The Spirit That Guides Us geweest in de W2 in Den Bosch!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zaterdag wel naar de apers.. ![]() ga je daa rheen? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() moet je in de roos s kijke bij die banken .. daar hangt er een poster van .. en daar heeft hans(drummer) HEMArOIds bij gezet
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maja, helaas speelt nu Depredation als eerste op Rock d'Orange vanmiddag , das echt drie keer niks! Ik wacht trouwens in spanning op het volgend optreden van de HEMArOIds, wanneer komt dat eigenlijk? Moesten we eigenlijk ook niet een keer samen optreden (HEMArOIds + The Next Presidents) op een of ander examenfeest binnenkort???
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor meer info http://www.hemaroids.tk ![]() huh exame feest? zeker van balder? hoe weet jij da?speel jij in the next presidents? site?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maja, we hebben het er een keer over gehad inderdaad met Balder en Theo en er zou dus een feest komen waar the HEMArOIds en T*N*P op zouden kunnen treden... Maar sindsdien heb ik er niets meer van gehoord, dus ik wacht in spanning af! ![]() Binnenkort komt onze site online: www.thenextpresidents.tk
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.. mjah balder wouw da ook al ![]() maar wel gaaf eigk .. veel kans da da doorgaat dusseehh.. we'll meet you there ![]() wa speel jij eigk?
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
groezrock evaluatie topic Verwijderd | 102 | 08-05-2003 11:55 | |
| Muziek |