Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha ![]() ![]() klopt ja.. saaaz (die stond lanx mij) was met die lange gitarist aant flirten ![]() en ze hadde allemaal n peuk op hun gitaar gestoken.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
was wel gaaf ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maja, dus ben ik gistermiddag naar The Spirit That Guides Us geweest in de W2 in Den Bosch! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zaterdag wel naar de apers.. ![]() ga je daa rheen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() moet je in de roos s kijke bij die banken .. daar hangt er een poster van ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wacht trouwens in spanning op het volgend optreden van de HEMArOIds, wanneer komt dat eigenlijk? ![]() Moesten we eigenlijk ook niet een keer samen optreden (HEMArOIds + The Next Presidents) op een of ander examenfeest binnenkort??? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() huh exame feest? zeker van balder? ![]() speel jij in the next presidents? site? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, we hebben het er een keer over gehad inderdaad met Balder en Theo en er zou dus een feest komen waar the HEMArOIds en T*N*P op zouden kunnen treden... Maar sindsdien heb ik er niets meer van gehoord, dus ik wacht in spanning af! ![]() Binnenkort komt onze site online: www.thenextpresidents.tk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mjah balder wouw da ook al ![]() maar wel gaaf eigk ![]() veel kans da da doorgaat ![]() ![]() wa speel jij eigk? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
groezrock evaluatie topic Verwijderd | 102 | 08-05-2003 10:55 | |
Muziek |
Paaspop Schijndel Verwijderd | 27 | 14-03-2003 16:25 |