Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu wil en kan ik het niet uitmaken.. wanneer ze vertrekt zullen we een beslissing moeten nemen. Tegen die tijd is het ook duidelijker waar ze gaat wonen.. Mexico, Spanje of Nederland. Time will tell..heaven or hell..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je somde daarnet op wat jij allemaal erg vind, en hoeveel jij van háár houdt. Is dit wederzijds net zo? Wat dat andere betreft. Wist niet van te voren dat je haar maar een paar keer zou kunnen zien? Zo ja, dan had je daar toch vrede mee waarschijnlijk? Zo nee, dan is dat dom. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja.. veel meisjes van 14 die kunnen heel makkelijk van de ene op de andere dag omslaan.. Ze zijn fan van een boyband.. band stopt dan is het de week erna een aander idool.. ze zijn blij met een vriendje.. maar ze kunnen het ook zo uitmaken.. ze zijn roomskatholiek.. de volgende dag zijn ze Gothic.. no problem.. Natuurlijk zijn niet alle meisjes van 14 zo.. maar ik ken te veel voorbeelden helaas...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kop op, je komt er heus overheen. Ooit lach je er om. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jullie zijn niet voor elkaar gemaakt.. echt niet. Ik hoop dat je dat snel in kan zien.
|
![]() |
Misschien een beetje laat om te reageren op de originele post, maar ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde 'probleem'. Mijn vriend woont hier 2 uur reizen met de auto/trein vandaan. En in het begin hebben we een paar keer stiekem afgesproken, omdat zijn ouders nog niet wisten dat hij homo was, en toen kon ik hem nog wel iedere keer zien als ik vrij had. Maar na een tijdje heeft hij het ook zijn ouders verteld... Die zeiden dat ze mij wel erg oud vonden (ik 22, hij 15), maar dat ze het niet konden verbieden. Wel mag ik nu alleen nog maar komen als er één van de ouders bij is, en dat is meestal in het weekend, en dat kan maar 1 keer in de 3 weken, omdat ik maar 1 keer in de 3 weken een weekend vrij heb. Dat vind ik heel jammer...ik zou het liefst veel vaker bij hem zijn, maar aan de andere kant maakt het het wel weer heel spannend om de ander te zien! Ik leef iedere keer toe naar de momenten dat ik hem ff online spreek, of weer 'in het echt' ga zien. En ja, er zullen vast nog wel jongens rondlopen die veel knapper zijn dan ik, en ik zie ook wel eens jongens rondlopen die knapper zijn dan hij, maar het gaat om de combinatie innerlijk&uiterlijk! En die is perfect.
Nog even voor de topicstarter: Ik snap dat je jezelf nu heel rot voelt. Je moet jezelf er zo min mogelijk mee bezig proberen te houden. Ga iets doen waar je aan heel iets anders denkt. Lekker sporten, of in jou geval misschien gamen. En je zal zien, dat je er over een tijdje met en glimlach op terug kan kijken! Sterkte! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry.. ik wil je niet pijn doen. Maar je kan maar beter de waarheid zien hoe hard die ook is.
||
Citaat:
Heel klote maar niets aan te doen. Je kan je dus beter daar op instellen dan hopen op iets dat waarschijnlijk toch nooit gaat gebeuren. Mijn laatste vriendje maakte het uit met me en ik wilde hem ergens eigenlijk ook terug.. Deed wel pijn ensow.. maar omdat ik mezelf niet voor de gek hield en mezelf een paar dagen nadat het uit was voorhield dat het nooit meer goed zou komen ben ik er wel over heen gekomen. Hij zal altijd wel speciaal voor me blijven en is nu een hele goede vriend, maar meer niet. Je overleefd het echt wel.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor elke periode van je leven is er minstens 1. Maar omdat je in de loop der jaren verandert, verandert dat ook. Dus misschien is ze nu jouw ware, maar jij bent niet de hare. Later zul je een andere tegen komen die op dat moment perfect bij je past. PS.. Mensen kunnen je op een forum veel beter begrijpen als je gewone taal en spelling hanteerd. Je manier van schrijven is erg verwarrend. Voorbeeld : Als je zeggen bedoelt is het zei, bedoel je een meisje dan is het zij.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm, het is altijd fijn als je als thuiswonende "goedkeuring" van je ouders hebt. Geen prioriteit, wel gewoon belangrijk.
Een keer per vier weken is weinig, ja. Gelukkig zijn er nowadays heel wat middelen om dat gemis draagbaar te maken. En wie weet draaien haar ouders ooit een beetje bij. Of blijkt het echt niet te lukken. Je kunt het allicht proberen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik reageerde even inhoudelijk op je eerste post. De rest heb ik overgeslagen omdat ik daar alleen sippe smileys en zelfbevestiging zag staan.
Je moet even wakker worden, hier bereik je helemaal niets mee. Hoe kun je zeggen dat ze "de liefde van je leven is" terwijl zij als 'n blad aan de boom omslaat? Béétje vreemd. Er zijn ook meisjes waarmee je een fijnere relatie kan aangaan, weet je wel?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heej
ten eerste: sterkte ermee en ten tweede : het leven is hard, wen er maar aan sorry dat ik het zo bot moet uit drukken maar naar mijn mening is het wel zo, je bent pas 17, en naar mijn mening kun je op die leefdtijd nog niet weten wie de ware voor je is. ik snap best dat je het heel erg vind op dit moment maar het is echt iets waar je over heen moet groeien. als je later terug kijkt naar dit moment zul je beseffen dat het allemaal wel meevalt en dat je dit echt geen liefde kunt noemen. sorry voor mijn negatieve commentaar, ik vind het heel rot voor je, maar als iedereen maar blijft benadrukken hoe rot het voor je is, blijf je hangen in die sfeer wordt het alleen maar erger groetjes nicolle |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stort je op school of begin een groot project dat je altijd al had willen doen bijvoorbeeld een schilderij maken.. Je zal wel neit schilderen is beetje moeilijk om iets voor je te bedenekn als ik niet weet wat je leuk vind om te doen. Maar het beste kan je dus ff je met iets heel anders bezig houden en hoe geconcentreerder en fanatieker je daar mee bezig bent hoe beter.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Je kan jezelf wel zielig blijven vinden maar daar schiet je nix mee op. Tis nou eenmaal uit en respecteer dat. Jezelf alleen maar zielig blijven vinden schiet gewoon niet op.
Leef verder ook al denk je nu dat je dat niet kan. Dit zal vast niet de enige keer zijn dat je zoiets mee maakt. Misschien krijg je weer een keer een vriendin en maak jij het uit en dan doe je haar dat ook aan. Of misschien maak je het nog een keer mee. Het leven is gewoonweg niet eerlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan wel jaren verdrinken in zieligheid maar dat schiet niet op..... ga door met het leven je bent pas 17 je hebt nog veel jaren te gaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
We vinden het echtlullig voor je en snappen je probleem. Je krijgt aandacht en advies van ons. De rest zal je zelf moeten doen. Want je bent met de laatse posts geen stap verder gekomen ook. Ga een manier bedenken om toch van de vakantie te kunnen genieten. Er zijn vast genoeg dingen die je kan doen om ff niet ana je problemen en je verdriet te denken. Sporten, creatief bezig zijn, uitgaan, met vrienden op stap etc.. en nu weg bij die computer en stoppen met zielige stukkies tikken! *maakt streng wijs gebaar* <knuffel> SounD
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Valproef in olie, probleem Suska | 3 | 12-05-2012 21:00 | |