Advertentie | |
|
![]() |
|
Het begint mij ook te irriteren dat er niet meer elke aflevering iemand uitgaat. George had ik in eerste instantie niet herkend, maar toen hij bij Ron was herkende ik hem. Wie de mol is is mij nog steeds onduidelijk iedereen kan het in mijn ogen zijn.
||
Citaat:
|
ik heb me lang afgevraagd wat het nou was....maar gisteren heb ik een hele oude aflevering gezien....van ? 1 1/2 jaar terug ofzo...
de reden?...een leeraar speelde er in (en was toevallig de mol) er grappig progamma moet ik zeggen! ![]() alleen blijft het vreemd een bekende erin te zien.....hihi
||
Citaat:
|
George!
![]() Bij die serie wist ik tenminste al heel snel dat hij het was... nu weet ik het echt niet meer. Ik ga voor: 1. Chandrika 2. Elise 3. Rene 4. Ron 5. Ferdi Waarom Chandrika? Op de foto van Ferdi (geloof ik) of Ron stond een klein meisje met donkere ogen en donker haar. En Chandrika is de enige met donkere ogen en donker haar. Maar nogmaals: ik heb géén idee, het is een goede mol. ![]()
|
Zeker de Mol is dit jaar erg goed. Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie het is, het lijkt me wel cool als Ferdi het is, ookal ligt het er af en toe wel erg dicht bovenop.
|
Ja... die Ferdi..
ik weet niet wat het met hem is. Hij speelt het spel wel goed, en ik twijfel zeer aan hem op alle fronten. Als hij de Mol is, hanteert hij de omgekeerde theorie: Hij laat de verdenkingen zo veel mogelijk op hem vallen, zodat het ongeloofwaardig wordt dat hij de Mol zou zijn. Is hij niet de Mol, dan probeert hij waarschijnlijk zo veel mogelijk de verdenkingen op hem te richten, in een poging de anderen uit het spel te krijgen doordat zij op hem te stemmen. Hij speelt een eigen spel, en ik ben ervan overtuigd dat die verdachte kleine Mol-acties die we van hem zien, hoe dan ook zeer bewust door hem uitgevoerd worden.
||
Citaat:
Ik ga nog steeds voor Elise, al vond ik dat half zes wel erg verdacht. Ik begin nu erg aan Ron te twijfelen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
YES!!! Ferdi is d'r uit! Jeeeeej!
![]() ![]() ![]() Hè hè, eindelijk. Die irritante boerenpummel zijn we kwijt. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuke aflevering vond. ![]() ![]() ![]() ![]() Maar goed, dat is zowat alles wat ik van deze aflevering kan zeggen, denk ik. Hier is mijn ge-update Mollenlijstje: WIE IS DE MOL? 1. René. 2. Ron. 3. Chandrika. 4. Elise. Ik ben benieuwd wie er volgende week gaat uitvallen. Ik hoop dat het Ron is. Zo niet, dan moet Elise d'r uit. Chandrika wil ik erin houden, want zij is echt mijn favo kandidaat. ![]() ![]() ![]() Groetjes, Ripper P.S.: René is de Mol! Ik heb dit nu al vanaf het begin gezegd (eerst was Julien mijn Mol, maar René heeft toen wel de hele tijd als nr. 2 op mijn lijstje gestaan, en toen Julien wegging werd René onafgebroken mijn nr. 1). De meesten wilden mij niet geloven, omdat ze vonden dat hij zo fanatiek meedeed enzo en dus de Mol niet kon zijn. Maar weet je, in dit spel is niets wat het lijkt. En dit is vooral bij René zo. Hij is de Mol. Dat is gewoon zo. Mark my words! ![]() ![]() ![]()
|
Liet Ferdi nou een traantje om zijn vertrek?
Leuk fragment trouwens, de blik van Ferdi tussen de innige omhelzing van Elise & vriend. Ron is mijn mol, btw.
|
Ik had het al voorspeld!! Ferdi eruit!
![]() Hierdoor weten we teminste zeker dat Chandrika de mol NIET is. Ik denk eigelijk ook dat Chandrika de volgende week moet vertrekken (voorgevoel). Elise is de Mol, Rene wint en Ron verliest. ![]()
|
Ferdi d'r uit. hij was nog wel zo zeker van Chandrika.... Whahahaha
ELise is nu definitief de mol. voor mij. want ik weet nie meer wie op wie stemde maar er werd of op Chandrika gestemt of op Elise en Ferdi koos voor Chandrika. en ron op Elise en wie is er nu dus uit??? juist ja. wat lijken Ron en zijn vrouw(?) gerrie eigenlijk opelkaar. zelfde ogen. maar dat doet er ff nie toe. ik hoop dat chandrika wint hoewel ze zelf ook lang verdacht was. ach wie er wint maakt nie uit als Elise de mol maar is. we zullen zien wie er volgende week uit gaat. ben benieuwd. xxxxxxxx
||
Citaat:
Het is al helemaal zeker dat Chandrika de mol niet is, en ECHT geloof me nou maar Elise is de mol. ![]() - Deze aflevering had ze zogenaamd verkeerde datum. - Zij nam het voortouw bij de liedjes en zong per ongeluk die drie niet en wel 80 anderen. - Bij de wasserette met Rene zat zij onder de telefoon en hoorde hem niet. Rene merkte het toen op, en toen kwam ze pas in actie. - Zij speelde handig op de fout van Ron in en kwam ook te laat bij het metrostation. - Bij het sturen met de auto ging het de eerste keer heel goed, de tweede keer opeens fout. - Bij het 'ik ga op reis en neem mee' spel noemde zij de vreemdste dingen op Nou, dat was het wel ong. wat ik me kon herinneren. ![]() Echt, zij moet het toch wel gewoon zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Elise is bijna 100% zeker de mol, al moet ik zeggen, geen slechte mol!!! ik kom er nu pas achter zo'n beetje!!
|
Verwijderd
|
Ik denk dat Ron de mol is
een voorbeeldje: - toen ze van het eiland af moesten komen, zei angela van te voren tegen de mol dat de mol het vertrouwen van de medespelers moest weten te krijgen. En bij de opdracht op het eiland deed ron ineens heel erg zijn best. - Bij de opdracht waar george in voorkwam zei hij expres de foute tijd, en dat maakte voor hem toch niet uit, want hij heeft toch al vanalles aan george kunnen vragen, aangezien Ron de mol is! |
![]() |
|
ik denk sinds gisteren dat elise de mol moet zijn
wat behalve bovenstaande dingen ook doorslaggevend was voor mij was dat ferdi haar in vertrouwen nam. zo kreeg zij veel informatie en kon zij ongestoord de mol gaan spelen voor ferdi, die dit dus neit als mollenacties zou zien. En wat was het resultaat: Ferdi is eruit
||
Citaat:
Het wordt ons niet makkelijk gemaakt deze serie.
||
Citaat:
mijn pa verdacht hem daarom vanaf het begin al. Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! en toen had ik het fout ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht juist, omdat hij zo'n stuntelig mannetje is, is hij de mol vast en zeker niet! ik had het dus (ook) fout |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
De Kantine |
Wie Is De Mol? #1 DeMol | 23 | 21-02-2013 19:23 | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2.1 Biertank 52 | 4 | 19-04-2009 22:42 | |