Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 11:07
martijn1985
martijn1985 is offline
Tis of Chandrika of Ron (denk bijvoorbeeld aan die half zes....)
Oud 27-04-2003, 11:14
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
echt cool dat george nog ff langskwam. ik zag het meteen. vond het erg vreemd dat niemand van de kandidaten het doorhad dat hij het was.

mijn mollenlijstje:

1) elise
2) ron
3) ferdi
4) chandrika
5) rene
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:07
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
ikkebenikke schreef op 27-04-2003 @ 12:14:
echt cool dat george nog ff langskwam. ik zag het meteen. vond het erg vreemd dat niemand van de kandidaten het doorhad dat hij het was.
nah, vonk niet zo vreemd, hij was goed vermomd

ik blijf nog steeds bij mijn mol Chandrika
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:25
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
twas wel cool dat George er was, die komt vast nog wel ff een keer terug. heb weer niet goed op kunnen letten hoewel ik dat wel van plan was. er kwam nog ff iemand langs en dat doen ze nou altijd als ik Wie is de Mol wil volgen. nja ik had toch niet echt een idee wie de mol is. Elise vind ik steeds onsimpatieker, ze zou best wel de mol kunnen zijn. en dat ze bij dat auto rijden achteruit ging ipv vooruit was ook raar want ze kon het wel. voordeel van de twijfel dan maar, t konden de zenuwen zijn. btw dat met die auto lijkt me wel heel gaaf om te doen. dat rene en ferdi dat wel konden wist ik al.
van die kokers snap ik ook niets. ik dacht dat aafke er tekst op had staan???? wel toeval dan dat de laatste 5 allemaal een foto hadden. ik weet het ook niet wacht wel tot de laatste aflevering.
nog iets raars. stel dat 1 van de 5 wel de koker open gemaakt had, dan was er gister iemand uit gegaan. en dan was het programma toch ook eerder afgelopen?? of denk ik nou krom??
xoxoxo ikke
Oud 27-04-2003, 14:12
Zazl
Zazl is offline
Volgens mij was het zo dat die foto's in een soort 'enveloppe' zaten, en op die enveloppe stond die tekst van : nu zal veel info verloren gaan over de Mol. (ofzoiets)
Oud 28-04-2003, 08:27
xx
xx is offline
het begint me nu toch wel een beetje te irriteren dat er niet elke week een executie is! Want dan kan ik weer niet iemand wegstrepen echt vervelend.

maar na deze aflevering is mijn lijstje zo:

1 ron
2 elise
3 rene
4 ferdi
5 chandrika

hij is heel anders dan vorige week maar goed we zullen zien......

xx
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:23
superjip
superjip is offline
ik hoop dat die renee ff opflikkert..wat een zeikerd zeg!
Oud 28-04-2003, 11:53
*maai*
*maai* is offline
Ik vond Elise deze aflevering ook heel 'mollerig'. Zij wilde per se dat de foto's van haar en Chandrika werden omgewisseld, ze had haar koker niet bij en ze legde de stunt helemaal niet goed uit aan Ferdi.
Ik denk overigens niet dat Elise het is... Ik verdenk Rene, hij komt TE aardig en sympathiek over, echt een gluiperige mol.
Oud 28-04-2003, 15:13
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 27-04-2003 @ 12:07:
Tis of Chandrika of Ron (denk bijvoorbeeld aan die half zes....)
I agree.

En ik herkende George trouwens meteen aan zn stem.
Voor de rest vond ik het een kutaflevering. Kon er bijna helemaal geen info uit halen.
Oud 28-04-2003, 15:27
Ketjing
Ketjing is offline
Het begint mij ook te irriteren dat er niet meer elke aflevering iemand uitgaat. George had ik in eerste instantie niet herkend, maar toen hij bij Ron was herkende ik hem. Wie de mol is is mij nog steeds onduidelijk iedereen kan het in mijn ogen zijn.
Oud 28-04-2003, 15:52
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-04-2003 @ 16:27:
Het begint mij ook te irriteren dat er niet meer elke aflevering iemand uitgaat. George had ik in eerste instantie niet herkend, maar toen hij bij Ron was herkende ik hem. Wie de mol is is mij nog steeds onduidelijk iedereen kan het in mijn ogen zijn.
Dat is ook waar... Aangezien ik er echt van overtuigd was dat Patricia t was...
Oud 28-04-2003, 16:40
Insatiable
Insatiable is offline
ik heb me lang afgevraagd wat het nou was....maar gisteren heb ik een hele oude aflevering gezien....van ? 1 1/2 jaar terug ofzo...
de reden?...een leeraar speelde er in (en was toevallig de mol)
er grappig progamma moet ik zeggen!
alleen blijft het vreemd een bekende erin te zien.....hihi
Oud 28-04-2003, 17:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Insatiable schreef op 28-04-2003 @ 17:40:
ik heb me lang afgevraagd wat het nou was....maar gisteren heb ik een hele oude aflevering gezien....van ? 1 1/2 jaar terug ofzo...
de reden?...een leeraar speelde er in (en was toevallig de mol)
er grappig progamma moet ik zeggen!
alleen blijft het vreemd een bekende erin te zien.....hihi
Welk seizoen was dat?
Oud 28-04-2003, 18:24
C'est moi
C'est moi is offline
mijn mol is 1 renee en 2 chandrika.

groetejs chretienne
Oud 28-04-2003, 19:17
Anne
Anne is offline
George!

Bij die serie wist ik tenminste al heel snel dat hij het was... nu weet ik het echt niet meer. Ik ga voor:

1. Chandrika
2. Elise
3. Rene
4. Ron
5. Ferdi

Waarom Chandrika? Op de foto van Ferdi (geloof ik) of Ron stond een klein meisje met donkere ogen en donker haar. En Chandrika is de enige met donkere ogen en donker haar.
Maar nogmaals: ik heb géén idee, het is een goede mol.
Oud 28-04-2003, 19:27
Ketjing
Ketjing is offline
Zeker de Mol is dit jaar erg goed. Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie het is, het lijkt me wel cool als Ferdi het is, ookal ligt het er af en toe wel erg dicht bovenop.
Oud 28-04-2003, 23:09
peaceflower
peaceflower is offline
Ja... die Ferdi..
ik weet niet wat het met hem is. Hij speelt het spel wel goed, en ik twijfel zeer aan hem op alle fronten.

Als hij de Mol is, hanteert hij de omgekeerde theorie: Hij laat de verdenkingen zo veel mogelijk op hem vallen, zodat het ongeloofwaardig wordt dat hij de Mol zou zijn.

Is hij niet de Mol, dan probeert hij waarschijnlijk zo veel mogelijk de verdenkingen op hem te richten, in een poging de anderen uit het spel te krijgen doordat zij op hem te stemmen.

Hij speelt een eigen spel, en ik ben ervan overtuigd dat die verdachte kleine Mol-acties die we van hem zien, hoe dan ook zeer bewust door hem uitgevoerd worden.
Oud 01-05-2003, 13:16
karamba
karamba is offline
Ik hoop: Ron de winnaar, Elise de mol, Chandrika de verliezer!!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:12
oeski
oeski is offline
Citaat:
Anneee schreef op 28-04-2003 @ 20:17:
George!

Bij die serie wist ik tenminste al heel snel dat hij het was... nu weet ik het echt niet meer. Ik ga voor:

1. Chandrika
2. Elise
3. Rene
4. Ron
5. Ferdi

Waarom Chandrika? Op de foto van Ferdi (geloof ik) of Ron stond een klein meisje met donkere ogen en donker haar. En Chandrika is de enige met donkere ogen en donker haar.
Maar kan Chandrika het toch niet zijn? Ik bedoel, Patricia had vanaf het begin op haar gestemd en dus ook de vragen met Chandrika in haar gedachte beantwoord. Maar Patricia viel af, dus kan het Chandrika toch niet zijn?

Ik ga nog steeds voor Elise, al vond ik dat half zes wel erg verdacht. Ik begin nu erg aan Ron te twijfelen...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:05
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
oeski schreef op 01-05-2003 @ 15:12:
Ik ga nog steeds voor Elise, al vond ik dat half zes wel erg verdacht. Ik begin nu erg aan Ron te twijfelen...
Volgens mij zei George bij Ron half five, wat in t Engels een verkorting is voor half past five, en dus echt half zes. Maar ik weet t niet zeker...
Oud 02-05-2003, 10:16
karamba
karamba is offline
Of het is een mollenstreek, Of hij is gewoon in de war met het Engels. Misschien was Ron er vroeger niet zo goed in...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 10:21
karamba
karamba is offline
Hij zei echt four thirthy (of hoe je dat ook schrijft) tegen Ron. Ik had het net nog gekeken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:00
Verwijderd
Ja, George had het over four thirty. Daar kan met geen mogelijkheid half zes van worden gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:26
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
addy schreef op 02-05-2003 @ 11:21:
Hij zei echt four thirthy (of hoe je dat ook schrijft) tegen Ron. Ik had het net nog gekeken.
Dan heb ik t verkeerd gehoord.
(eigenlijk was t mn broertje die t zei hoor )
Oud 02-05-2003, 12:42
karamba
karamba is offline
Had ik het toch goed gehoord. Ik snapte er al nix van. Hij kan er idd dus met geeen mogelijkheid half 6 van maken, dan moet zn Engels wel heeeeeeeeeeeel slecht zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 28-04-2003 @ 20:17:
Of een ''slechte'' die d.m.v. montage van de Avro buiten schot blijft..
tis of een hele goede.. of een matige stomme mol.. ben ik bang
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:00
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Milk schreef op 03-05-2003 @ 17:35:
Of een ''slechte'' die d.m.v. montage van de Avro buiten schot blijft..
tis of een hele goede.. of een matige stomme mol.. ben ik bang
Ja, dat zat ik laatst ook te denken... Die mensen die t programma maken kunnen ons precies de dignen laten zien die ze willen, zodat wij bijv. op het verkeerde spoor worden gezet en zo...
Oud 03-05-2003, 17:11
Ketjing
Ketjing is offline
Het is gewoon een goede serie, goede montage of een goede mol.
Oud 03-05-2003, 18:25
oeski
oeski is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-05-2003 @ 18:11:
Het is gewoon een goede serie, goede montage of een goede mol.
Of gewoon alledrie.
Nou ja, ik ga straks iig even goed op Elise en Ron letten.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:30
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
ik vin dit seizoen zoveel slechter als vorig seizoen.

maar ik blijf het kijken
Oud 03-05-2003, 21:13
Severus
Severus is offline
YES!!! Ferdi is d'r uit! Jeeeeej!

Hè hè, eindelijk. Die irritante boerenpummel zijn we kwijt. En nu moet Ron er de volgende aflevering nog uit, en dan is het feest voor mij.

Ik moet zeggen dat ik dit wel een leuke aflevering vond. Het was niet echt spannend ofzo, en eigenlijk bijna even saai als de aflevering van vorige week, maar... de aanwezigheid van de partners maakte deze aflevering toch leuker. Ik moet zeggen dat de kandidaten allemaal wel lelijke partners hebben (vooral René en Ron). Jammer voor Chandrika dat ze geen échte vriend heeft en dat dus haar beste vriend moest worden overgevlogen van Nederland naar Canada. Ik vind Chandrika toch wel een hele knappe meid, hoe kan zo'n meid nou single zijn?! Hebben de mannen hun ogen in hun broekzak zitten ofzo?

Maar goed, dat is zowat alles wat ik van deze aflevering kan zeggen, denk ik.

Hier is mijn ge-update Mollenlijstje:

WIE IS DE MOL?

1. René.
2. Ron.
3. Chandrika.
4. Elise.

Ik ben benieuwd wie er volgende week gaat uitvallen. Ik hoop dat het Ron is. Zo niet, dan moet Elise d'r uit. Chandrika wil ik erin houden, want zij is echt mijn favo kandidaat.

Groetjes,

Ripper

P.S.: René is de Mol! Ik heb dit nu al vanaf het begin gezegd (eerst was Julien mijn Mol, maar René heeft toen wel de hele tijd als nr. 2 op mijn lijstje gestaan, en toen Julien wegging werd René onafgebroken mijn nr. 1). De meesten wilden mij niet geloven, omdat ze vonden dat hij zo fanatiek meedeed enzo en dus de Mol niet kon zijn. Maar weet je, in dit spel is niets wat het lijkt. En dit is vooral bij René zo. Hij is de Mol. Dat is gewoon zo. Mark my words! En als het niet zo mocht zijn, tja... dan mogen jullie me hard uitlachen.
Oud 03-05-2003, 21:17
thunder110
thunder110 is offline
Liet Ferdi nou een traantje om zijn vertrek?

Leuk fragment trouwens, de blik van Ferdi tussen de innige omhelzing van Elise & vriend.

Ron is mijn mol, btw.
Oud 03-05-2003, 23:05
wilco984
wilco984 is offline
Winnaar: ron
verliezer: chandrika
mol: elise
Oud 03-05-2003, 23:19
peaceflower
peaceflower is offline
Ik had het al voorspeld!! Ferdi eruit!

Hierdoor weten we teminste zeker dat Chandrika de mol NIET is.
Ik denk eigelijk ook dat Chandrika de volgende week moet vertrekken (voorgevoel).

Elise is de Mol, Rene wint en Ron verliest.
Oud 04-05-2003, 10:45
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Ferdi d'r uit. hij was nog wel zo zeker van Chandrika.... Whahahaha
ELise is nu definitief de mol. voor mij. want ik weet nie meer wie op wie stemde maar er werd of op Chandrika gestemt of op Elise en Ferdi koos voor Chandrika. en ron op Elise en wie is er nu dus uit??? juist ja.
wat lijken Ron en zijn vrouw(?) gerrie eigenlijk opelkaar. zelfde ogen. maar dat doet er ff nie toe.
ik hoop dat chandrika wint hoewel ze zelf ook lang verdacht was.
ach wie er wint maakt nie uit als Elise de mol maar is.

we zullen zien wie er volgende week uit gaat. ben benieuwd.
xxxxxxxx
Oud 04-05-2003, 11:19
oeski
oeski is offline
Citaat:
Ripper schreef op 03-05-2003 @ 22:13:
YES!!!

Hier is mijn ge-update Mollenlijstje:

WIE IS DE MOL?

1. René.
2. Ron.
3. Chandrika.
4. Elise.

Ik ben benieuwd wie er volgende week gaat uitvallen. Ik hoop dat het Ron is. Zo niet, dan moet Elise d'r uit. Chandrika wil ik erin houden, want zij is echt mijn favo kandidaat.

Groetjes,

Ripper

P.S.: René is de Mol! Ik heb dit nu al vanaf het begin gezegd (eerst was Julien mijn Mol, maar René heeft toen wel de hele tijd als nr. 2 op mijn lijstje gestaan, en toen Julien wegging werd René onafgebroken mijn nr. 1). De meesten wilden mij niet geloven, omdat ze vonden dat hij zo fanatiek meedeed enzo en dus de Mol niet kon zijn. Maar weet je, in dit spel is niets wat het lijkt. En dit is vooral bij René zo. Hij is de Mol. Dat is gewoon zo. Mark my words! En als het niet zo mocht zijn, tja... dan mogen jullie me hard uitlachen.
Maar hoe kun je nou Elise onder Chandrika zetten?
Het is al helemaal zeker dat Chandrika de mol niet is, en ECHT geloof me nou maar Elise is de mol.

- Deze aflevering had ze zogenaamd verkeerde datum.
- Zij nam het voortouw bij de liedjes en zong per ongeluk die drie niet en wel 80 anderen.
- Bij de wasserette met Rene zat zij onder de telefoon en hoorde hem niet. Rene merkte het toen op, en toen kwam ze pas in actie.
- Zij speelde handig op de fout van Ron in en kwam ook te laat bij het metrostation.
- Bij het sturen met de auto ging het de eerste keer heel goed, de tweede keer opeens fout.
- Bij het 'ik ga op reis en neem mee' spel noemde zij de vreemdste dingen op

Nou, dat was het wel ong. wat ik me kon herinneren.
Echt, zij moet het toch wel gewoon zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 12:41
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 04-05-2003 @ 00:19:
Ik had het al voorspeld!! Ferdi eruit!

Hierdoor weten we teminste zeker dat Chandrika de mol NIET is.
Ik denk eigelijk ook dat Chandrika de volgende week moet vertrekken (voorgevoel).

Elise is de Mol, Rene wint en Ron verliest.
Idd.. 2 weken terug stemde Patries op Chandrika en die ging er ook uit!!

Elise is bijna 100% zeker de mol, al moet ik zeggen, geen slechte mol!!! ik kom er nu pas achter zo'n beetje!!
Oud 04-05-2003, 14:04
Verwijderd
Ik denk dat Ron de mol is
een voorbeeldje:
- toen ze van het eiland af moesten komen, zei angela van te voren tegen de mol dat de mol het vertrouwen van de medespelers moest weten te krijgen. En bij de opdracht op het eiland deed ron ineens heel erg zijn best.
- Bij de opdracht waar george in voorkwam zei hij expres de foute tijd, en dat maakte voor hem toch niet uit, want hij heeft toch al vanalles aan george kunnen vragen, aangezien Ron de mol is!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:21
Ketjing
Ketjing is offline
Het blijft lastig, iedereen heeft wel iets verdachts gedaan. Ik ga voor Ron. Alleen om het feit dat hij rustig/sneaky over komt.
Oud 04-05-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 04-05-2003 @ 15:21:
Het blijft lastig, iedereen heeft wel iets verdachts gedaan. Ik ga voor Ron. Alleen om het feit dat hij rustig/sneaky over komt.
Ja! Sjorsie kwam ook heel rustig over en hij was ook de mol...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:27
xx
xx is offline
ik hoop dat elise eruit gaat volgende week en dat chandrika wint, ron verliest en rené de mol is!!

trouwens ferdi heeft best een leuk hoofd als ie lacht!

xx
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 14:37
Verwijderd
Ik vind de groep nu best leuk, eigenlijk wil ik dat niemand eruit gaat!

Het liefste Ron, maar die is de mol, dus dat gaat niet!
en rené is zo lief! Dan maar chandrika eruit, want elise is een beetje vrolijker
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:22
WolterB
WolterB is offline
ik denk sinds gisteren dat elise de mol moet zijn
wat behalve bovenstaande dingen ook doorslaggevend was voor mij was dat ferdi haar in vertrouwen nam.
zo kreeg zij veel informatie en kon zij ongestoord de mol gaan spelen voor ferdi, die dit dus neit als mollenacties zou zien. En wat was het resultaat: Ferdi is eruit
Oud 04-05-2003, 15:26
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
WolterB schreef op 04-05-2003 @ 16:22:
ik denk sinds gisteren dat elise de mol moet zijn
wat behalve bovenstaande dingen ook doorslaggevend was voor mij was dat ferdi haar in vertrouwen nam.
zo kreeg zij veel informatie en kon zij ongestoord de mol gaan spelen voor ferdi, die dit dus neit als mollenacties zou zien. En wat was het resultaat: Ferdi is eruit
Verrek ja, dat zou ook nog kunnen. Maar aan de andere kant, de rest van de groep weet dan wel dat zei de mol is.
Het wordt ons niet makkelijk gemaakt deze serie.
Oud 04-05-2003, 15:35
Crazy Angel
Crazy Angel is offline
Citaat:
moniekjuh schreef op 04-05-2003 @ 15:22:
Ja! Sjorsie kwam ook heel rustig over en hij was ook de mol...
sjorsie kwam over als zo'n stuntelig mannetje... heel raar.
mijn pa verdacht hem daarom vanaf het begin al.
Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !!

en toen had ik het fout
Oud 04-05-2003, 16:01
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik vind het wel interessant. Ik ben pas sinds een week aan het kijken.
Oud 04-05-2003, 21:18
karamba
karamba is offline
Citaat:
oeski schreef op 04-05-2003 @ 12:19:
Maar hoe kun je nou Elise onder Chandrika zetten?
Het is al helemaal zeker dat Chandrika de mol niet is, en ECHT geloof me nou maar Elise is de mol.

- Deze aflevering had ze zogenaamd verkeerde datum.
- Zij nam het voortouw bij de liedjes en zong per ongeluk die drie niet en wel 80 anderen.
- Bij de wasserette met Rene zat zij onder de telefoon en hoorde hem niet. Rene merkte het toen op, en toen kwam ze pas in actie.
- Zij speelde handig op de fout van Ron in en kwam ook te laat bij het metrostation.
- Bij het sturen met de auto ging het de eerste keer heel goed, de tweede keer opeens fout.
- Bij het 'ik ga op reis en neem mee' spel noemde zij de vreemdste dingen op

Nou, dat was het wel ong. wat ik me kon herinneren.
Echt, zij moet het toch wel gewoon zijn.
Ik let al langer op Elise als mol. Maar begon toch te twijfelen tussen Ron en haar na de vorige keer met Sjors toen Ron de tijden verkeerd doorgaf. En toen begonnen Ferdi en Elise ook nog eens te overleggen over Chandrika, en toen wou ik nog maar 1 ding. 1 van hun twee moest eruit. Ik kreeg bijna haatgevoelens. Maar gelukkig Ferdi ligt eruit. Opgelucht ben ik zeker... En het is een lachertje dat hij er nog zo zeker van was...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Crazy Angel schreef op 04-05-2003 @ 16:35:
sjorsie kwam over als zo'n stuntelig mannetje... heel raar.
mijn pa verdacht hem daarom vanaf het begin al.
Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !! Elise is de mol !!

en toen had ik het fout

Ik dacht juist, omdat hij zo'n stuntelig mannetje is, is hij de mol vast en zeker niet!
ik had het dus (ook) fout
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 08:40
xx
xx is offline
Ik hoop echt niet dat elise de mol is, want ik vind haar echt stom en moet ze er volgende week echt uit!

Ik verdenk nu rené als mol want ik heb eens op de beginfilmpjes gelet maar volgens mij verandert het filmpje van rené net elke week anders.

xx
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 08:46
Verwijderd
Het kan gewoon niet dat René de mol is, watn hij doet veel te fanatiek mee! En als hij de mol is, welke mollenstreken heeft hij dan gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten