Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 13:00
one-monkee
one-monkee is offline
Ik zit met een probleem, mijn vriend vind alleen dat ik me aanstel en dat het dus absoluut geen probleem is.

Hij is ook lid van een forum (ander forum) en zet daar af en toe plaatjes neer van meisjes/vrouwen die hij mooi/lekker/geil wat dan ook vind.
Zo had hij bijvoorbeeld op de achtergrond van zijn computer een foto van Catherine Bell staan, opzich een heel knappe vrouw dus.
Ik word daar onzeker van en zeg dat tegen hem, nu heeft hij die foto dus wel weg gehaald maar hij plaatst nog steeds op dat forum plaatjes van haar met de tekst: Ik hou van der, chickie, enz...

Hij vind dus nog steeds dat ik me aanstel en dat ie er niets meer bedoelt en dat ie van mij houd...... bla bla bla

Hij is alleen niet van plan om op te houden met het posten van die knappe meisjes, ook al wordt ik daar onzeker van....

Is dit nu gewoon jaloezie, of geheel terecht dat ik boos op hem wordt als ik weer zo'n post van hem zie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 13:05
neeltje
neeltje is offline
Ach, dat soort dingen zijn echt jongens-eigen.... Hij zou ze toch nooit kunnen krijgen, die vrouwen....dussu ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:06
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik denk dat je er niet zo zwaar over moet denken, maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan... ik ben zelf ook niet echt jaloers aangelegd ofzo.
Maar ik bedoel, jij komt vast toch ook wel eens jongens tegen die je gewoon mooi vindt? Dat kan toch? Dat betekent toch niet dat je hen leuker vindt dan je vriend? Nou, dat is hetzelfde als dat hij plaatsjes post met vrouwen die hij mooi vindt. Geen vrouwen die hij als vriendin wil hebben!
Oud 27-04-2003, 13:09
poppeke
poppeke is offline
hij houdt van hun lichaam,hij kent ze niet eens, maak je niet druk,hij houdt van jou om je uiterlijk én om je innerlijk,dus jij staat een grote stap voor op die meisjes op z'n computer maar ik begrijp het best dat je het niet zo leuk vindt,ik zou het ook wel vervelend vinden denk ik,maar hij houdt van jou om je hele persoon,en niet enkel om je uiterlijk
Oud 27-04-2003, 14:53
Verwijderd
Nee joh, ik zou daar niet zo mee zitten als ik jou was. Jongens zijn gewoon zo dat ze van dat soort dingen houden; maar dat betekent toch niet dat jij niet meer leuk bent!! Ik zou je geen zorgen maken en je niet jaloers maken als ik jou was al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:22
Verwijderd
Daar zou ik niet mee zitten. Een klasgenote van mij heeft haar kamer volgehangen met nick-carter-posters, en daar wordt haar vriend toch ook niet onzeker van... Hij bedoelt er wss niet meer mee, dan dat hij haar mooi vindt. En als hij haar mooi vindt, dan sluit dat natuurlijk niet uit dat-ie jou nog veel mooier vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:35
The0
The0 is offline
Citaat:
poppeke schreef op 27-04-2003 @ 14:09:
hij houdt van hun lichaam,hij kent ze niet eens, maak je niet druk,hij houdt van jou om je uiterlijk én om je innerlijk,dus jij staat een grote stap voor op die meisjes op z'n computer maar ik begrijp het best dat je het niet zo leuk vindt,ik zou het ook wel vervelend vinden denk ik,maar hij houdt van jou om je hele persoon,en niet enkel om je uiterlijk
ditto
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:38
Loezzel
Loezzel is offline
Jep, Poppeke heeft echt een supergoed antwoord gegeven op je vraag
Oud 27-04-2003, 16:17
Bright Halo
Bright Halo is offline
Dat vrouwen altijd zo onzeker zijn...

poppeke
Oud 27-04-2003, 16:44
one-monkee
one-monkee is offline
pff...
ik weet dat jullie allemaal gelijk hebben, maar het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ga mijn best doen om niet meer zo op dat soort dingen te letten

Thanx for the reply's
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:30
Daphne16
Daphne16 is offline
die meisjes zijn onbereikbaar voor hem...dus maak je geen zorgen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten