Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aanvallers worden afgerekend op goals en mooie acties, vandaar dat hun selectie heel wat makkelijker gaat. Maar ik vind het zielig hoe weinig verdedigers er tegenwoordig bij Oranje geselecteerd zijn. Als er over nieuwe talenten geroept word dan gaat men gelijk over aanvallende mensen roepen. Op basis waarvan selecteer je eigenlijk een goeie verdediger? Heeft Nederland nog wel verdedigers in de toekomst? Kan er iemand een jonge verdediger als talent opnoemen?
|
![]() |
||
Citaat:
En over Robben, hij is een linkervleugelaanvaller...wie hebben we daar??? Overmars en Zenden(die als linksback gaat spelen), dat is al 1 van de redenen dat ik het raar vond dat Sneijder wel werd geselecteerd en Robben niet...
||
Citaat:
Das toch wel heel lastig/onmogelijk ![]() Dus ben jij het niet met me eens dat aanvoerder van Bommel iets meer ervaring heeft? ![]()
||
Citaat:
Maar ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt... 1. Het is een oefenwedstrijd 2. Het ned elftal is behoorlijk arrogant en verzadigd, 'verfrissing' is nix mis mee.. 3. Sneijder is een behoorlijk talent, bij Ajax heeft hij dat bij topwedstrijden laten zien, waarom nu niet in Ned elftal?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het was een dodelijk saaie wedstrijd. De jeugd vond ik zelfs nog beter dan de routine. Toen Figo met een simpele schaar voorbij Ooijer ging vond ik vanmezelf dat ik me wel terecht zorgen maak over de Hollandse verdediging. Hebben we in Nederland nog wel toekomst van de verdediger...
|
![]() |
|
![]() |
Misschien zijn verdedigers laatbloeiers. Ik heb de statistieken eens bekeken. En de meeste verdedigers in Oranje zijn laatbloeiers, want ze hebben niet in de knvb-jeugdelftallen gespeeld. De aanvallers hebben wel veel jeugdelftallen doorlopen. Dus ehm... misschien moeten we niet naar al te jonge verdedigers kijken...
|
![]() |
||
Citaat:
Over paar jaar in de vierde klasse, zonder Knol en Jansen: Vitesse ![]()
||
Citaat:
Het gala van de ex-topsporters...
|
|