Advertentie | |
|
![]() |
|
er zijn veel geloven en die zijn allemaal anders en de Goden van die reliegies zijn allemaal anders. het lijkt wel of er hier over een geloof wordt gepraat maar het gaat over God. om hier je mening te geven over God moet er toch 1 geloof gekozen worden om daarover te praten. want de argumenten gelden niet voor elke God of elk geloof.
dit natuurlijk maar een mening van mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jezus is gewoon een verzinsel van mensen om het onbegrijpelijke begrijpelijk te laten lijken...
daar is zelfs onderzoek naar geweest, waarschijnlijk hebben mensen de bijbel gebaseerd op julius caesar * of hoe je het ook schrijft * er waren ontzettend veel overeenkomsten tussen julius caesar en jezus, ik vond het altijd al onzin, maar mensen moeten geloven waar ze zelf zin in hebben.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want alzo lief heeft God de wereld gehad dat Hij Zijn enig geboren Zoon gegeven heeft zodat een ieder die in Hem gelooft niet verlore gaat, maar eeuwig leve hebbe. Vers17 Want God heeft Zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om te oordelen, maar om de wereld door hem te redden. vers 18 Wie in Hem gelooft wordt niet veroordeelt, maar wie niet gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet gelooft in Gods enige Zoon vers 19 Hier valt de beslissing: het licht is in de wereld gekomen, maar de mensen hadden de dusiternis meer lief dan het licht, want hun daden waren slecht. vers 20 Iemand die het kwade doet haat het licht en gaat het licht uit de weg; hij is bang dat zijn daden ontdekt worden. vers 21 Een oprecht mens zoekt het licht op; dan blijkt dat hij gehadneld heeft in verbondenheid met God. Hoe mensen geoordeeld worden die dit soort verschrikkelijke dingen hebben gedaan weet ik niet, ik hoef gelukkig niet te oordelen over mensen! Wat wel duidelijk is, is dat Jezus gestorven is voor de zonden van de mensen die in Hem geloven, maar dan moeten ze het wel oprecht doen! En wat nou oprecht geloven is weet ik ook niet, daar kan geen mens over oordelen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof wel dat Jezus als persoon heeft bestaan, alleen denk ik persoonlijk dat hij paranormaal was, genezende krachten had, een healer was ofzo. En of hij dacht dat hij de enige was en waande zich daarom de zoon van God , of hij was echt gek en riep dat hij de zoon van God was of de massa zag hem gewoon aan voor zoon van God omdat niemand anders zijn krachten had.
En nu hoef ik geen hatemails terug ofzo, dit is puur mijn mening en ja ik geloof in paranormale dingen, spiritualiteit, genezing, zenden van energie enzo, wie daar niet in gelooft, ook goed. |
![]() |
||
Citaat:
Jezus is Koning der Koningen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ff oftopic: Ben je ook echt geinterreseerd in het occultisme/satanisme e.d.??? zo ja, mail me ff...amada_1986@hotmail.com
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wil best paar voorbeelden noemen hoor al wil je eigen geloof zo te schande maken ![]()
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Get pierced schreef op 24-04-2003 @ 10:53: Weet je wat ik stom vind? Dat veel ongelovigen (niet allemaal) vloeken. Waarom zeg je zo vaak het woord gvd terwijl je niet eens gelooft, ik zeg toch ook niet heel vaak sinterklaas! ( nee, ik wil God niet vergelijken met sinterklaas maar ik geloof niet in sinterklaas net zoals de meeste ook niet in God geloven) -------------------------------------------------------------------------------- Precies, als je vloekt terwijl je absoluut denkt dat God niet bestaat, Tegen Wie heb je het dan ??? Als je twijfelt, zou ik het zekere voor het onzekere nemen en in ieder geval uit respect voor mensen die wel geloven het laten. Zo vind ik k*nker etc ook vreselijk. Het is wel moeilijk soms om een goed alternatief te vinden als uitlaatklep, sporten ??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom mag je "gvd" wel zeggen en Godverdomme niet? Waarom word er over k*t niet moeilijk gedaan, maar iedereen staat op zijn achterpoten als je kut zegt? Je bedoelt exact het zelfde. |
![]() |
||
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- suicidal eendje schreef op 01-05-2003 @ 18:54: wat is er mis met vloeken.. het zijn maar woorden, dan luister je er toch niet naar.. net zoals als ik zeg dat ik dit topic stom vind en ik het christendom onzin vind jullie zeggen : "dan lees je dit toch allemaal niet" -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
even over dit: net zoals als ik zeg dat ik dit topic stom vind en ik het christendom onzin vind jullie zeggen : "dan lees je dit toch allemaal niet" Ik kan er moeilijk niet na luisteren. Ik wordt zeg maar als het ware ''gedwongen'' om er naar te luisteren. Dit is een discussie over het christendom neem ik aan. Jij ergerd je aan het christendom maar dan kan je toch wel in discuseren waarom je het slecht vind? Jij wordt immer niet gedwongen om aan deze discussie mee te doen. Jij zegt dus dat je het christendom stom vind waarom zou ik zeggen van dan lees je dit allemaal niet? Dat is een mening van jou. We voeren hier een discussie. Dat is jou mening zoals ik ook een mening heb. Jou mening heeft niks te maken met het lezen van deze topic.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het christendom is niet persee "stom", een geloof kan niet snel dom of fout zijn. Alleen de volgers kunnen dat zijn. |
![]() |
|
Kijk ik vind het gewoon storend dat iedereen loopt te vloeken. Ik begon erover omdat ik het gewoon stom vind en zinloos vind als mensen vloeken terwijl ze niet in God geloven. Ze konden er ook voor kiezen om iets anders te zeggen wat minder erg is. Gewoon meer rekening met elkaar houden.
|
![]() |
Wat vind je dan minder erg?
Een geslachtsorgaan? Een godsdienstig persoon? Een god? Een vertaling van urine? Een vertaling van uitwerpselen? Een ziekte? of is het allemaal even erg? Aan de andere kant vind jij het erger als iemand GodVerdomme zegt, en daarmee niets flauws bedoelt. Maar het gewoon zegt om af te koelen. Af waneer iemand "sterf" zegt en het met heel zijn hard meent? |
![]() |
|
lente-suite voor lilith
3 lilith die is lief die liebe suite van delibes wie blieft wie die sie is die lilith wis is lilith lilith die is lief die liebe suite van delibes HA daar dragen de orgels haar achterna ka ka kyrië eleison kyrië eleison JA zon zon zon zij is de lila kieuw de leliezon - Lucebert.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Echter, Soemerische teksten beweren dat Lilith de kleindochter van de God van de onderwereld is. De Nephilim of Annunaki. Lilith; oorlogsgodin, hoer en een bedreiging voor barende moeders.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Why science fails to explain God gallil | 11 | 02-01-2006 12:21 | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 |