| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Het spijt me, maar je projecteert je eigen aversie tegen je kakkers op kakkers. Je gaat er bij voorbaat al van uit dat kakkers liever niet met alto's aan komen zetten. Ik woon met 3 mensen in huis, van wie 2 'degelijke' types. Bij dispuut gezeten enzo. Gaan uitbundig gekleed als ze bootjes en een polo aan hebben. Maar ze zijn echt heel erg open minded, niks op aan te merken. Liggen echt niet wakker als ik met vriend op de bank lig te zoenen ofzo
daar ging ik niet vanuit, maar degene op wie ik reageerde. |
|
|
|
|
|
Ik ga met vanalles om...
Ik heb ook niet echt een style want ik hou van bijna alle soorten muziek... Jah ik draag gewoon voor mij normale kleding en wil ook totaal niet in een hokje worden gestopt.. Ik ga om met tja... normale mensen , alto's noem maar op... Ik vorm gewoon ene eigen lifestyle: Eefjuh ![]() Ik bdoel... waarom moeten mensen toch speciaal bij een groep horen?! En wat onderscheid hun het van andere? Als ik naar rock luister ben ik gelijk een alto? en als ik naar trance luister? dan ben ik een gabber ofzow? en als ik naar klassiek luister ben ik een kakker ofzow? En met kleding t zelfde.. ik kleed me zoals ik het mooi vind en dat is toch wel voor mij gevoel aardig normaal.. Ik hoef niet bij een groepje te horen.. ik vrom een eigen groepje met 1 persoon MEZELF!
|
|
|
Verwijderd
|
hmm mijn goede vrienden hebben dezelfde interesses, kledingstijl, muziekstijl. Verder heb ik daarbuiten goede kennissen die verschillen wel iets meer qua interesses en ik denk dat het daarom ook kennissen zijn en geen vrienden...
Je kan wel zeggen het maakt niet uit hoe ze eruit zien en interesses, maar anders kun je toch minder goed over dingen lullen en het is leuk als je dingen gemeenschappelijk heb... Onze dorp is erg verdeeld: kakkers en alto's... Ik ga liever met de alto's om en ga ook naar een metalkelder. Ik voel me daar een stuk meer op mijn gemak en ik vind dat er over het algemeen redelijk veel verschil is tussen kakkers/trancemensen en alto's...Daarmee kan ik beter lullen, zijn over het algemeen wat gekker, socialer, minder geflipt...Dat is bij ons dan...vandaan vrienden in mun eigen 'hokje'. |
|
|
|
|
tja ik ga gewoon om met de mensen waar ik zin heb om mee om te gaan en het enige dat ze gemeen hebben is dat ze weten waarover ze spreken en ervan overtuigt zijn
ook al heb ik moeite met overeenkomen met racisten een enkele keer lukt het me wel maar dan heeft er dan meer mee te maken dat de persoon in kwestie dit niet echt laat blijken in het openbaar en best wel nog tolerant overkomt
|
|
|
|
Ik heb allemaal verschillende vrienden. Mijn 'soort' en niet mijn 'soort'. Allebei respecteren ze me en ik vind dat het om de persoon gaat en niet om de lifestyle. Maar toch denk ik dat veel mensen met hun eigen 'soort' omgaan omdat ze toch dezelfde interesses hebben en ze willen denk ik ook bij een groep horen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik denk dat je het sowieso helemaal verkeerd begrepen hebt. Je vergeet mijn knipoog over te typen (punt-komma, rechts haakje), waardoor die tekst van niet gemeend naar gemeend gaat. Natuurlijk is niet iedereen zo, natuurlijk kent iedereen uitzonderingen, natuurlijk dromen alto's van alto's. Ik ging dus nergens vanuit, ik overdreef |
||
|
|
|
|
heel vaak word ik vrienden met mensen van wie ik het echt niet verwacht had dat ze een vriend(in) van me zouden kunnen worden.
bijv. een meisje op mijn school. aan het begin van het jaar zag ik haar en ik dacht: aaah nee. kraagjes standaard omhoog, geblondeerd haar met nonchalante uitgroei, tommy hilfiger oorbellen met bijpassende ketting (!!!), alles merk. maar ik heb het hele jaar naast haar gezeten en we hebben de grootste lol.................... bovendien vind ik veel verschillende vrienden hebben het leukst. |
|
|
|
||
|
Citaat:
.. gok ik
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Soort zoekt soort of tegenpolen trekken elkaar aan Shebaa | 9 | 26-09-2011 20:52 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat ga jij stemmen ? HoloDoc | 500 | 08-03-2006 11:07 | |
| Liefde & Relatie |
Verkeerde types kleinedraak | 50 | 01-02-2004 14:03 | |
| Liefde & Relatie |
Past op elk potje een deksel..!? blueeyes_jochie | 112 | 08-12-2003 09:20 | |
| Psychologie |
Vragenlijst sociale psychologie. Scatterheart | 99 | 19-11-2003 22:31 | |
| Liefde & Relatie |
Dumpen in een SMS (!!!!) Chloe Siere | 57 | 12-12-2002 23:00 | |