Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij een bekende kan dat toch gewoon? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor mij toch vooral meisjes, interessanter. ![]() Wel probeer ik niet gezien te worden... dat mislukt alleen vaak, en dan krijg ik vaak een rooie ![]() Kan nogal beschamend zijn... ![]() *oeps, betrapt* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En @ Tjaslon... dat 5 minuten dat was niet wat ik wilde ![]() ![]() Maar ik heb het niet over mezelf maar meer over algemeen... hoe wordt er over gedacht? En wat zijn hier de sociale regels?
|
doe ik ook zo vaak. bij jongens en bij meisjes. bij bekende en bij onbekende. mensen hebben dat wel vaak door. en dan vragen ze wel eens waarom ik altijd zo lang naar iemand zit te staren..
"omdat ik dat leuk vind of als ik me verveel" ![]() ![]() ach ja, boeie ![]()
||
Citaat:
rationalistisch ja, maar ook niet anti-emotie en anti-behoefte.
|||
Citaat:
Ik acht ook zelfbeheersing van hoog belang of nog beter gewoon het niet hebben en totaal bedaren van enkele emoties wanneer die slecht uitkomen. Het is niet echt sociaal vind ik als je een relatief onbekend meisje helemaal van top tot teen gaat bekijken, het gaat dan om het gezicht want dat is om het zo maar te zeggen het deel dat van alle lichaamsdelen het innerlijk het beste kan laten zien. Het liefst zou ik zien dat ieder monogaam was en vrijwillig en spontaan niet keek naar meisjes op zo'n manier. (omgekeerd ook hoewel meisjes niet echt letten op uiterlijk tenzij onder uiterlijk status en poen aangetoond word) Maarja, zoiets kan je helaas niet afdwingen daar hou ik toch niet van. alhoewel, polygamie, man met 4 vrouwen heeft ook wel iets. zo ga je vreemdgaan in ieder geval tegen. ![]() Citaat:
![]() Grappig is dat ik op een bepaalde manier wel 'anti-behoefte' ben. Omdat ik geloof in de boeddhistische waarheid dat begeerte lijden is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Natuurlijk zou het móeten kunnen, maar er zijn helaas meisjes die al op hun achterste benen staan als je alleen al hun blikken passeert in de trein "wat zit je nou te kijken". "Sorry hoor, maar als je dacht dat ik geïnteresseerd naar jou keek heb je toch echt een iets te rooskleurig beeld van jezelf".
*zoekt andere coupé op* |
![]() |
|
Ik heb zo'n neiging om iedereeen strak aan te kijken in de ogen. Daarmee zorg je ook dat je de ander visueel domineert. Ik schaam me er niet voor en als ik zin heb sper ik mijn ogen wijd open om mensen ongemakkelijk te doen voelen.
Je hoeft geen schaamte te hebben want met een uiterlijk heb je het risico gezien te worden. Wat boeit het overigens wat vreemden van je denken? Een groepje gevaarlijk uitziende *** jongeren ga je natuurlijk niet provoceren door er eens flink naar te staren, maar anders is er niks mis mee. Als je je schaamt is er wat mis, maar dan bij jezelf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemd Meisje MissyGeduld | 12 | 12-10-2004 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Liefde & Relatie |
kijken naar andere mannen/vrouwen elledc | 58 | 24-06-2004 16:08 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
ARTistiek |
meisje [samen geschreven met vriendin] !KiTTiE! | 1 | 10-01-2002 20:22 |