Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Praat dan in normale taal maar zeg niet dat iemand dood moet. ![]() ![]() En natuurlijk gaat het niet de originaliteit, het gaat om het verkopen van zoveel mogelijk cdtjes. Dat lijkt me logisch met zo'n programma als Idols en dan bij de BMG onder contract zitten. Onder het motto, als het maar verkoopt. En ze verkopen goed, dat is het enige wat telt bij die platenmaatschappij(en). Zo had je net zo goed Jim en Jamai als voorbeeld kunnen nemen, precies hetzelfde idee.. examen frustraties, maar stiekem meen ik t wel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: ik vind het maar zielige mannekes.
|
![]() |
||
Citaat:
Het is nu wachten tot Di-rect met een compleet Beatles-coveralbum komt, en op Jamai die van "I can't get no Satisfaction" weer een wereldhit maakt (oh nee, dat nummer is al een keer vernederd door Britney Spears! ![]()
|
Verwijderd
|
het blijven gewoon waardeloze 'artiesten'. ohja, ze zullen vast wel hits scoren hoor... maak je geen zorgen, er zijn genoeg breezahs die die singles kopen. maar ze zullen nooit het respect krijgen van echte muziekliefhebbers en van hun collega artiesten al helemaal niet.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |