Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 18:51
Verwijderd
Wat voor bureau hebben jullie?

Een hoekbureau? Of een gewone?
Is het een simpele of hebben jullie veel kastjes en vakjes?
is het altijd netjes of laat je alles slingeren?

Zelf heb ik een hoekbureau. Met veel vakjes en laden enzo, want ik heb ook heel veel prutteltjes. Het liefst zou ik het netjes en georganiseerd houden, want ik haat rommel. Maar mijn computer staat er ook en dat is vaak veel interessanter dan de rest van mijn bureau..

hebben jullie ook je computer/radio/tv/whatever op jullie bureau staan of staat het apart ergens in de kamer? En waar gebruiken jullie het voor? Alleen voor huiswerk of ook nog voor andere dingen??

Lekker veel vragen maar ik kwam opeens op die vraag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2002, 19:02
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
een oude houten eettafel
Oud 10-04-2002, 19:08
S
S is offline
Hoekbureau.

Deze gaat denk ik naar de Kantine...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:09
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb een bureau, ja. ergens, onder een hele grote stapel papier, kleren, wierookoverblijfsels, kaarsvetvlekken, eten en allemaal andere zooi... uhu. weet je ook meteen waar het voor dient

hij heeft links een kastje met 2 planken, met daarboven een gat waar je dus ook nog zooi neer kan gooien. daar kun je ook doorheen kijken als er niet zo veel zooi in ligt. bij mij is dat dus niet het geval. aan de andere kant ook zo'n gat, met daaronder 3 laatjes.

jeuj!
Oud 10-04-2002, 19:11
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Hoekbureau.

Deze gaat denk ik naar de Kantine...
Waarom?

"Lifestyle is alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uittingen dmv make-up, kleding, en je huis."

Ik vind dit wel met je huis te maken hebben. En het gaat om het feit of je slordig bent of juist heel netjes Vind ik bij Lifestyle horen, maargoed, het maakt niet uit of ie naar Kantine gaat hoor
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:13
euro
euro is offline
Ik heb ook een 'hoekbureau', maar ligt meestal helemaal onder allerlei rotzooi Nou ja ik ruim 'm wel's op maar na een paar dagen ligt het toch weer vol.
Verder zit er een laatje aanvast maar die is veel te stroef en moet je echt keihard aan rammen als je die wilt openkrijgen

Myrthe
Oud 10-04-2002, 19:26
CryperA
CryperA is offline
een rechthoekig zwart geverfd ding met 3 kaarsen erop en nog een doodskop waaruit 3 kaarsen komen en dan nog een computer en een stoel erachter...

Met 3 laatjes en 1 'kasje' ingegrepen
Oud 10-04-2002, 19:26
S
S is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Waarom?

"Lifestyle is alles wat te maken heeft met jouw gedrag, jouw uittingen dmv make-up, kleding, en je huis."

Ik vind dit wel met je huis te maken hebben. En het gaat om het feit of je slordig bent of juist heel netjes Vind ik bij Lifestyle horen, maargoed, het maakt niet uit of ie naar Kantine gaat hoor
Ow jah... Zo had ik het nog niet gezien.

Ik ben nu bezig met een werkstuk over Abstractie, en dan is de stap van Piet Mondriaan naar een bureau erg groot. Vandaar klopte mijn denkwerk niet.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:27
Verwijderd
massief eiken bureau (donkerbruin) lekker groot en met 4 laden... gekregen van een oud-tante (hele aardig, komt ook altijd op mijn verjaardag) er zitten wel nadelen aan, namelijk dat het gigantisch zwaar is en dat het totaal niet mijn kamer past... ik zal er wel een keer een foto van maken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:30
fruitmand
fruitmand is offline
lelijk bureautje van ikea
hij valt helemaal uit elkaar, en hij's wit, met 6 laden (TE KLEIN!) en hij is gewoon vet saai.
Oud 10-04-2002, 19:39
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
een witte maar ik heb een zwart doek eroverheen gespijkert (hij viel steeds ) en daraop heb ik met typ-ex eent ekstje geschreven..er staan meerdere kandelaars op met rode kaarsen en een enorm buddhabeeld op een kjoetig kleedje me wierook ligt er ook allemaal op..tsja een zooitje dus
Oud 10-04-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
S schreef:

Ow jah... Zo had ik het nog niet gezien.

Ik ben nu bezig met een werkstuk over Abstractie, en dan is de stap van Piet Mondriaan naar een bureau erg groot. Vandaar klopte mijn denkwerk niet.
Hehe
Blijf dan ook met je tengels van die computer af

Ik heb een poging gedaan tot opruimen maar ik kan mijn troep niet meer kwijt
En ik haaaaat dingen weggooien, ik bewaar teveel ofzo..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:42
Verwijderd
Niet veel meer dan een gelakte plank op vier metalen poten. Als ik lekker wil werken ga ik in de universiteitsbibliotheek zitten, heb ik meteen alle naslagwerken en andere voorzieningen onder handbereik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:55
Floosje
Floosje is offline
ik heb een best wel oud bureau, het steunt op 2 poten ipv 4, maar hij blijf nog staan. Verder is tie wit met donkerblauwe zijkanten.
Rechts 4 laatjes en links een kastje.
Best wel saai dus en dr ligt allemaal troep op.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:42
Loesje
Loesje is offline
mijn bureau

Een plant op vier poten, redelijk groot best mooi gelakt. Met daarnaast een kastje waar een computer op staat (ik heb net een nieuwe) En veel zooi op mijn bureau!
Oud 10-04-2002, 20:42
S
S is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Hehe
Blijf dan ook met je tengels van die computer af

Maar das zo moeilijk .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:45
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Loesje schreef:
mijn bureau

Een plant op vier poten, redelijk groot best mooi gelakt. Met daarnaast een kastje waar een computer op staat (ik heb net een nieuwe) En veel zooi op mijn bureau!
Een plant op 4 poten, leuk waar kan je die kopen

Licht grenen bureau met boeken, pc, troep cd's en organizer & telefoon. Lades zitten vol met vanalles en nog wat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:48
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Een plant op 4 poten, leuk waar kan je die kopen

uhm dat begin ik me nu ook af te vragen haha

Lijkt me trouwens wel ontzettend onpraktische een plant als bureau
Oud 10-04-2002, 20:51
Verwijderd
ik heb geen bureau, ik heb wel iets wat op een bureau lijkt

een heel lelijk ding eigenlijk, een foto ervan staat int 'jouw kamer' topic.. tja, beschrijving, hijs grijs met een heleboel laatjes en een heleboel zooi er op
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:52
de
de is offline
een heel groot zwart bureau

volkomen leeg
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:53
AtHell
AtHell is offline
onder me hoorgtslaper het is een lieve buro *aai*
Oud 10-04-2002, 20:54
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik heb een hoek bureau waar mijn computer opstaat.
Met aan de onderkant 2 vakjes waar mijn printe en scanner instaan. Dus hij is gelijk vol.
Ik heb hem donkerood geferfd met een goud randje.
Oud 11-04-2002, 08:43
^Marije^
^Marije^ is offline
Geen bureau
Oud 11-04-2002, 08:44
morwen
morwen is offline
zown groot blad dat aan de muur vast zit ensow.....
Oud 11-04-2002, 09:45
Roos
Roos is offline
Een groot blad, steunend op twee kastjes. Bovenop staan twee kleine open boekenkastjes. Alles wit.
Lekker groot, maar wel een beetje rommelig op het moment
Oud 11-04-2002, 10:10
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
ene groote zwarte bureau, gemaakt door pa
tja mn compu staat dr op en school spulletjes....het is nen beetje een zooj maare niet heel erg howr
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 10:23
Ilsch
Ilsch is offline
Ik heb een heel standaart buro, wel mooi. Het blad loopt aan de voorkant een beetje ovaal. Aan de rechter kant zit een laden blok, zown metellic ding ofzo, en aan de linker kant 2 poten. Klinkt saai, maar eigenlijk is ie wel heel mooi haha.

En uhm.. voor mijn computer heb ik nu een kast... maar.. ik wil hier ook een buro.... Help Sleeping Beauty aan een mooi buro! ... ik heb eigenlijk niet zo veel ideetje.. of eigenlijk ... er moet veel Kleur in.. omdat ik voornamelijk hout heb op mijn kamer... ff wat anders dus. Op oudjaars avond werd dat buro van kospijkers of zo weggegeven.. nou.. ZO SOORT!! wil ik dus...

Dus, als iemand leuke ideetje heeft

Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 08:50.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:30
vixen
vixen is offline
ik heb een oude tafel, k heb dr een groen kleed op gespijkerd, maar dat kleed zie je niet omdat er kei veel spul op die tafel ligt. Maak dr ook nooit huiswerk op.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:17
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Gewoon, zo'n dom ikea bureautje Het heeft een uitschuifplankje voor 1 toetsenbord, en rechts wat laadjes. Het is eigenlijk veel te klein, voorla omdat ik het altijd helemaal volstauw met spulletjes.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:22
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:
Geen bureau

Laatst gewijzigd op 11-04-2002 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:50
mickael
mickael is offline
Een zelfgemaakt buro onder mijn schuine wand, met laminaat als buroblad. In de ene hoek staat mijn computer en op de andere hoek mijn tv en stereo. En dan nog heb ik voldoende ruimte om in het midden een stevig potje huiswerk te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:11
Alet
Alet is offline
Ik heb een gewoon houten bureau, een hele oude gekregen van mijn opa.
Het heeft een vrij groot bureaublad, linksonder een kastje met 2 verdiepinkjes. Rechtsonder 5 laden.
Het bureau staat vol met fotolijsjes en een spiegelkastje (die weer van mijn oma is geweest) Er staat geen compu, radio of tv op, daar heb ik een andere kast voor.
Ik doe er huiswerk aan, maar het echt leerwerk doe ik in de woonkamer of op de zitstoel in mijn kamer.
Ik gebruik mijn bureau ook voor andere dingen dan huiswerk, maar dat is niks noemenswaardigs..(vind het nog steeds een leuk woord 'de')
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:18
Jones
een groot eikenhouten bureau, gevonden op een of andere markt ergens...opnieuw geverfd en nu heel mooi..niet dat je er ook maar iets van ziet met al die zooi erop...lamp kistje met zooi derin .. (ik kijk er zo vaak in dat ik geeneens weet wat er in zit )
en gewoon heel veel papier voor school enzo..huiswerk maken doe ik er niet aan .. voor de rest ook nix..het is gewoon een dumpplek voor al me rotzooi..handig toch
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:54
Black Reina
Black Reina is offline
uhm.... kheb geen bureau
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:16
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Geen
Oud 12-04-2002, 19:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
geen
Oud 12-04-2002, 21:23
Verwijderd
Nouh ik heb n wit buro met n PC er op dus er liggen n hoop CD's diskettes en andere PC troep omheen.. ik heb er n ladekasje op wielkes onder staan met me printer er op.. (past net)en me systeemkast staat op n houte kistje lanks me buro.. maar op me buro ligt n hoop zooi en er lanks ook.. ik ben nogal rommelig..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:50
Roxy
Roxy is offline
een hele stomme, tis zo grijsachtig met linksonder een kastje en rechtsonder 3 laatjes maar daar past alle zooi natuurlijk nooooit in dus alles licht vol zooi...
Oud 13-04-2002, 10:36
framboos
framboos is offline
ik heb een ikea 2 persoons hoogslaper met bureau..maar aangezien het alleen diende voor papier opslagplaats en de gevonden voorwerpen die mijn moeder vond door het huis heen heb ik m een keer doormidden gezaagd teon mijn moeder er niet was( vond ze niet zo cool) ma ik heb nu geen bureau meer ....alleen ligt nu overal op de grond papier...
Oud 13-04-2002, 10:41
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Een hoekbureau? Of een gewone?
Is het een simpele of hebben jullie veel kastjes en vakjes?
is het altijd netjes of laat je alles slingeren?

Zelf heb ik een hoekbureau. Met veel vakjes en laden enzo, want ik heb ook heel veel prutteltjes. Het liefst zou ik het netjes en georganiseerd houden, want ik haat rommel. Maar mijn computer staat er ook en dat is vaak veel interessanter dan de rest van mijn bureau..

hebben jullie ook je computer/radio/tv/whatever op jullie bureau staan of staat het apart ergens in de kamer? En waar gebruiken jullie het voor? Alleen voor huiswerk of ook nog voor andere dingen??

Lekker veel vragen maar ik kwam opeens op die vraag
Een gewone; ik heb een hele lange (bureau that is ) die de vriend van mijn moeder voor me heeft gemaakt;
er zitten geen kastjes en vakjes in, wat heel vervelend is omdat ik ook heel veel troep heb....
Ik zou graag netjes zijn aangezien ik een perfectionist ben, maar ik ben daarbij te slordig om het allemaal op te ruimen;
Maja
computer staat er inderdaad ook, dus de andere rommel ligt maar een beetje om mijn bureau;

ik heb een computer op mijn bureau;
een kast met ongeveer 100 gebrande CDs ernaast;
TV staat voor mijn bed en ik moet omdraaien om hem te kunnen bekijken vanaf de computer;
huiswerk maak ik verder niet
leren doe ik meestal in bed zodat afleiding dichtbij is hahaha;
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:10
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

Een gewone; ik heb een hele lange (bureau that is ) die de vriend van mijn moeder voor me heeft gemaakt;
er zitten geen kastjes en vakjes in, wat heel vervelend is omdat ik ook heel veel troep heb....
Ik zou graag netjes zijn aangezien ik een perfectionist ben, maar ik ben daarbij te slordig om het allemaal op te ruimen;
Maja
computer staat er inderdaad ook, dus de andere rommel ligt maar een beetje om mijn bureau;

ik heb een computer op mijn bureau;
een kast met ongeveer 100 gebrande CDs ernaast;
TV staat voor mijn bed en ik moet omdraaien om hem te kunnen bekijken vanaf de computer;
huiswerk maak ik verder niet
leren doe ik meestal in bed zodat afleiding dichtbij is hahaha;
Dis pas !!LYFESTYLE!!.. Same here
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:36
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
SE schreef:
Dis pas !!LYFESTYLE!!.. Same here

haha yep yep
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:47
Breg
Breg is offline
een gewone met 1 kastje en 3 laatjes. En hij staat echt helemaal vol. Mn tv en muziekinstallatie staat erop (ookal zijn ze allebei maar klein) en dan staat er nog een bureaulampje op, 2 pennenhouders en een heeeeeeele grote stapel rotzooi

en waar maak ik mn huiswerk: op mn bed
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:59
Verwijderd
Een blank-houten-Ikea-tafel-ding waar ik allemaal leuke tekeningetjes op gemaakt. Niet dat je die ziet, want ik heb meestal al moeite met het zoeken van m'n toetsenbord. Er hoort een kastje bij, maar dat past er niet onder, want daar trap ik dan tegenaan, en dat doet pijn. Jaja. Wat er nu op ligt? Vooral veel onzin. (4 pakken ice-tea, 6 spuitbussen. )
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 13:11
woefke
woefke is offline
geen
Oud 13-04-2002, 13:16
pia
pia is offline
Ik heb mijn bureau zelfgemaakt (oke...me vader dan ) en het bureaublad is aan de achterkant recht en aan de voorkant( waar je tegenaan zit) een beetje rond. Verders is ie zilver geverfd en zitten er zilveren poten onder. Nadeel is dat ie een beetje klein is
Oud 14-04-2002, 12:54
Marlous
Marlous is offline
Ik heb een oud eiken bureau, zo een met allemaal van die postvakken, en waarvan het bureaublad omhooggeklapt kan worden zodat het een gesloten kast lijkt. Ik heb het van mijn vader, die het weer van zijn vader heeft gekregen. Er ligt voornamelijk veel troep van school op....Maar ik ben er heel blij mee
Oud 14-04-2002, 13:43
razkal
razkal is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
geen
Oud 14-04-2002, 15:11
AMDFreak
AMDFreak is offline
een hoek buro

daarop een pc (onder die tafel staat die pc kast )

En niet al te veel rommel
Oud 14-04-2002, 18:32
Alet
Alet is offline
Citaat:
Marlous schreef:
Ik heb een oud eiken bureau, zo een met allemaal van die postvakken, en waarvan het bureaublad omhooggeklapt kan worden zodat het een gesloten kast lijkt.
Een secretaire bedoel je?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten