Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb ook een 'hoekbureau', maar ligt meestal helemaal onder allerlei rotzooi
![]() Verder zit er een laatje aanvast maar die is veel te stroef en moet je echt keihard aan rammen als je die wilt openkrijgen ![]() Myrthe
||
Citaat:
Ik ben nu bezig met een werkstuk over Abstractie, en dan is de stap van Piet Mondriaan naar een bureau erg groot. Vandaar klopte mijn denkwerk niet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
massief eiken bureau (donkerbruin)
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
een witte maar ik heb een zwart doek eroverheen gespijkert (hij viel steeds
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blijf dan ook met je tengels van die computer af ![]() Ik heb een poging gedaan tot opruimen maar ik kan mijn troep niet meer kwijt ![]() En ik haaaaat dingen weggooien, ik bewaar teveel ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Licht grenen bureau met boeken, pc, troep cd's en organizer & telefoon. Lades zitten vol met vanalles en nog wat. |
![]() |
|
Ik heb een heel standaart buro, wel mooi. Het blad loopt aan de voorkant een beetje ovaal. Aan de rechter kant zit een laden blok, zown metellic ding ofzo, en aan de linker kant 2 poten. Klinkt saai, maar eigenlijk is ie wel heel mooi haha.
En uhm.. voor mijn computer heb ik nu een kast... maar.. ik wil hier ook een buro.... Help Sleeping Beauty aan een mooi buro! ... ik heb eigenlijk niet zo veel ideetje.. of eigenlijk ... er moet veel Kleur in.. omdat ik voornamelijk hout heb op mijn kamer... ff wat anders dus. Op oudjaars avond werd dat buro van kospijkers of zo weggegeven.. nou.. ZO SOORT!! wil ik dus... Dus, als iemand leuke ideetje heeft ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 08:50. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een gewoon houten bureau, een hele oude gekregen van mijn opa.
Het heeft een vrij groot bureaublad, linksonder een kastje met 2 verdiepinkjes. Rechtsonder 5 laden. Het bureau staat vol met fotolijsjes en een spiegelkastje (die weer van mijn oma is geweest) Er staat geen compu, radio of tv op, daar heb ik een andere kast voor. Ik doe er huiswerk aan, maar het echt leerwerk doe ik in de woonkamer of op de zitstoel in mijn kamer. Ik gebruik mijn bureau ook voor andere dingen dan huiswerk, maar dat is niks noemenswaardigs..(vind het nog steeds een leuk woord 'de') |
![]() |
|
een groot eikenhouten bureau, gevonden op een of andere markt ergens...opnieuw geverfd en nu heel mooi..niet dat je er ook maar iets van ziet met al die zooi erop...lamp kistje met zooi derin .. (ik kijk er zo vaak in dat ik geeneens weet wat er in zit
![]() en gewoon heel veel papier voor school enzo..huiswerk maken doe ik er niet aan .. voor de rest ook nix..het is gewoon een dumpplek voor al me rotzooi..handig toch ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouh ik heb n wit buro met n PC er op dus er liggen n hoop CD's diskettes en andere PC troep omheen.. ik heb er n ladekasje op wielkes onder staan met me printer er op.. (past net)en me systeemkast staat op n houte kistje lanks me buro.. maar op me buro ligt n hoop zooi en er lanks ook.. ik ben nogal rommelig..
|
![]() |
|
![]() |
ik heb een ikea 2 persoons hoogslaper met bureau..maar aangezien het alleen diende voor papier opslagplaats en de gevonden voorwerpen die mijn moeder vond door het huis heen heb ik m een keer doormidden gezaagd teon mijn moeder er niet was( vond ze niet zo cool) ma ik heb nu geen bureau meer ....alleen ligt nu overal op de grond papier...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() er zitten geen kastjes en vakjes in, wat heel vervelend is omdat ik ook heel veel troep heb.... Ik zou graag netjes zijn aangezien ik een perfectionist ben, maar ik ben daarbij te slordig om het allemaal op te ruimen; Maja computer staat er inderdaad ook, dus de andere rommel ligt maar een beetje om mijn bureau; ik heb een computer op mijn bureau; een kast met ongeveer 100 gebrande CDs ernaast; TV staat voor mijn bed en ik moet omdraaien om hem te kunnen bekijken vanaf de computer; huiswerk maak ik verder niet leren doe ik meestal in bed zodat afleiding dichtbij is hahaha; |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een blank-houten-Ikea-tafel-ding waar ik allemaal leuke tekeningetjes op gemaakt. Niet dat je die ziet, want ik heb meestal al moeite met het zoeken van m'n toetsenbord.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn bureau zelfgemaakt (oke...me vader dan
![]() ![]()
|
Ik heb een oud eiken bureau, zo een met allemaal van die postvakken, en waarvan het bureaublad omhooggeklapt kan worden zodat het een gesloten kast lijkt.
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Studeren |
Aankomende vierdeklassers; welk profiel hebben jullie gekozen? Charl0tteee | 16 | 16-06-2007 15:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Belle. zozze | 14 | 24-02-2003 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
ARTistiek |
Oke nu heb ik echt me best gedaan: VERVOLGVERHAAAL JOHN deel 1 An | 9 | 26-08-2001 10:20 |