| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik lees van sommige mensen meer posts dan van Morgan, Leonoor of nare man, maar die blijven gewoon niet hangen. Deze drie mensen posten regelmatig, maar niet über-vaak, dus dat heeft er misschien wel íets mee te maken, maar is niet alles bepalend... Iemand die über-vaak post is in mijn optiek niet meteen bekend, de posts moeten ook inhoud hebben... |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik bedóelde wel hetzelfde als jou
|
|
||
|
Citaat:
![]() De nieuwe, verbeterde lijst: nare man ******** de abt van sion de communiceerbeer vreselijke fout Wawl MoonMonkey Betamethason Evil-Cherry WolterB Talon BARON Fortuynist poesiefox Milk Secreet Optima cartman666 Knutselsmurfie
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nu zijn er andere zeikerds
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Die valt niet te vergelijken...
|
|
||
|
Citaat:
Waar is Evito?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Whoei, ik ben een paar keer genoemd, én ik ben een fenomeen!
![]() Mijn lijstje (meer dan drie): Poesiefox Morgan nare man leonoor Anneee ... ![]() king112 (maar waar is die eigenlijk gebleven de laatste tijd?) Evito en Andijvie en DutchECK natuurlijk, maar die ken ik ook irl, dus die tel ik niet mee
|
|
|
|
|
hmm lastig...
maar goed, ik denk de 3 namen die het eerst bij me opkomen de volgende zijn, in aflopende volgorde: - Secreet: zoals ik laatst al zei in een andere topic, zij staat garant voor: "leuke topics, goeie humor (meestal ), orginaliteit, mooie gedichten" en ze staat voor 't forum, iig toen 't nog niet overspoeld werd met beleid en zoveel leden dat je elke week dezelfde topics ziet (zoals deze topic, dit is volgens mij al nr.4 in 2 maanden) en natuurlijk is 't gewoon een geweldige meid irl... - Jon: reden lijkt me duidelijk, en gewoon omdat hij vroeger altijd op de chat z'n ideeen liet zien, en het forum er 1 van was ![]() - Flem/Hades: mag ik denk ik wel gelijk zetten, ok, ze verschillen wel, maar uiteindelijk hadden ze 't zelfde doel, irriteren, en soms nog grappig ook :>
|
|
||
|
Citaat:
Zo een die je in je sig mag zetten .. Dan hoor ik er ook een keer bij.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik zou hem graag nog eens spreken.iemand zijn msn ofzo? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet niet wat voor effect het op jouw heeft maar ik blijf er vrij nuchter onder. Bepaalde mensen leven hier en als hun naam hier wordt genoemt Verhoogt spontaan hun zelf vertrouwen ....
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Geen idee hoe ik daarop kom
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Bekendste Forummers Part 2 Verwijderd | 55 | 23-08-2008 11:34 | |
| De Kantine |
De bekendste forummer Verwijderd | 84 | 28-07-2008 20:43 | |
| De Kantine |
Wie zijn de bekendste en leukste forummers? Raakaap | 174 | 24-03-2004 12:50 | |
| Lifestyle |
lifestyle-awards Verwijderd | 12 | 01-01-2004 19:09 | |
| De Kantine |
bekende forummers pessimistje | 48 | 02-07-2003 16:06 | |
| De Kantine |
bekende forummers metalgirl | 52 | 05-06-2003 19:23 | |