Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ehm nuja de bijbel hoef je dan niet perse te lezen omdat je daar zin in moet hebben. Je gelooft gewoon in dat er iets hogers is --> god. Enz. Je kan de bijbel best lezen, staan soms bets interresante dingen in.
||
Citaat:
Jezus is KONING DER KONINGEN !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm. Laat ik eens een verhaaltje vertellen.
![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 21:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hm, ik moet zeggen, jij daalt op de beruchtheidsschaal en stijgt steeds harder in het kwaliteitsklassement, Evito.
Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je bekeert bent tot het christendom als je -in een god gelooft -gelooft dat jezus zijn zoon is -leeft naar wat er in e bijbel geschreven staat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je weet het gewoon...en dat weten zit heel diep.. Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wanneer je zelf zoveel mogelijk als Christus bent en SPONTAAN liefde uitstraalt en SPONTAAN en UIT VRIJE WIL jezelf aan de 10 geboden houd ZONDER OOIT OOK MAAR TE WILLEN LIEGEN STELEN OF JE NAASTE DODEN etc, mensen vergeeft en vergeet als ze dat niet accepteren (dwz niet meer mee omgaan totdat ze dat wel doen en spijt hebben), echter hierbij moet je uitkijken dat je mensen niet beshculdigt van zondes als ze in gods ogen niet zondig zijn.
(zie topic over vergeving voor meer info) en vooral niet zoals meneer F.B. de Jong op ChristenUnie forum schreeuwt om straffen en het weghalen van de bijstand! Als je niet langer de behoefte voelt om je tuin geordend te maken en bloemen op te stellen als soldaten in het gelid maar gewoon door liefde te stralen de tuin weet mooi te maken-met hulp van God die liefde is-. Als je Gods stem hoort. Als je niet Jezus aanbid met gezang, maar beseft dat hij naar de aarde kwam om mensen te herrineren aan wat de Vader is. Aanbid hem dus door God's wil te doen, zoals hierboven beschreven. |
![]() |
|
Als je bekeerd bent heb je een 'nieuw leven' gekregen, een leven waarin je verder wilt met Jezus. Je gaat er ook naar leven, leven naar 'Gods wil'. Je wilt nooit meer zonder de Here, Hij is jouw Leider, je Levensweg.
En hoe dat zit met de 10 geboden, God wil graag dat jij daar naar leeft, maar Hij zal jou niet afstraffen op de zonde die je hebt gedaan, Jezus heeft immers voor onze zonden aan het kruis geleden en heeft de zonden op zich genomen. Lees het bijbelboek Galaten eens, daar wordt het 'doel' van de wet uitgelegd.
||
![]() |
Citaat:
Oja? Toen HET gebeurde wist ik het wel meteen zeker. Je ziet weliswaar geen zichtbaar resultaat (ahum), maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het hetzelfde voelt voor jongens en meisjes. Een soort nuclaire explosie die zich vanuit 'daarbeneden' langzaam maar nadrukkelijk in een stuiptrekkende golf tot aan je kruin door je hele lichaam slaat? Zoiets? Misschien?
||
Citaat:
Een orgasme is walgelijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen geloof ik OOK dat niemand dit waar kan maken (wat je zeker wel moet NASTREVEN) en je daarom dus TOTAAL afhankelijk bent van de genade van Jezus. En... ik blijf het een heel mooi stukje vinden, dat volgens mij echt uit jouw hart komt... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe weet je wat je type is? skaz | 48 | 26-10-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet je dat je van elkaar houdt of je gewoon aan elkaar gewend bent geraakt? Trinity | 19 | 16-09-2006 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet je of je echt die persoon mist of gewoon 'een vriendje/vriendin'??? Sjaan | 15 | 11-12-2005 16:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe weet je dat jouw religie de juiste is? akumabito | 98 | 29-11-2005 02:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe weet je dat iets bestaat zonder dat je weet wat het is? Nylodje | 9 | 28-11-2002 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet je dat een meisje je leukt vind? AMDFreak | 12 | 25-08-2002 22:00 |