Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 21:49
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Heykes, ik weet niemer wat te doen en ik hoop dat jullie me eventjes kunnen helpen, als je dit geen nuttige post vindt wis je 'em maar .

Zo'n 5 maanden geleden heb ik hier es m'n verhaal gedaan over een jongen waar ik verliefd op was dan kreeg ik jullie raad om ermee te praten. Wat maandag dus gebeurd is, ik was best wel geschrokken, twee weken geleden was ik ziek en toen zat me vriendinnetje alleen met hem op de trein tot hij haar plots middenin een gesprek vertelde dat hij wist dat ik verliefd op em was. Zij mocht mij niks vertellen, wat ze dus gelukkig wel deed . Nu maandag, toen we van de trein afwaren, waren we nog aan het napraten (wat we altijd doen ) tot we plots heel serieus over relaties begonnen. Hij vroeg me doodserieus of het nog iets kon worden tussen ik en de jongen waar ik verliefd op was (terwijl ik em nooit verteld heb dat ik verliefd was ). Nu ik helemaal in de war enzo, hij vertelde me dat ik zeker en vast moest proberen om vrienden te blijven met die jongen, dat ik nooit kon weten wat er nog zou komen . Plots begon me vriendin echt hevig te lachen zodat hij een vermoeden kreeg, ze gingen apart staan enne tjah toen vertelde me vriendin hem dat ze haar mond niet had kunnen houden. Dus zij weg en wij jah moesten es serieus praten.

Ik dacht dat zo'n gesprek me zou goed doen wat dus niet zo was. Hij vertelde me dat hij dit al drie maanden wist maar niet tegen me durfde praten over dit onderwerp en het ergste is: moest ik em van in het begin verteld hebben wat ik voor em voelde hij voor mij gekozen zou hebben i.p.v. z'n huidige vriendin , maar z'n gevoelens voor mij hebben nooit echt de kans gehad om zich volledig te ontwikkelen, hij voelde zich heel schuldig enzo, mareuh hij wil héél zeker vrienden blijven en hij beloofde me dat het niet was omdat hij zich schuldig voelde. HIj zei ook dat hij veel van z'n vriendin in me herkend, enz... Moest hij me nu gewoon verteld hebben dat hij geen gevoelens voor me had denk ik dat ik dit alles beter had kunnen aanvaarden dan nu het geval is. Nu ben ik dus heel in de war naar huis gegaan en de dagen erna wisten we gewoon niemer wat te zeggen tegen elkaar. Ik ben echt bang dat onze vriendschap helemaal naar de knoppen is of is dit normaal, ik ben nog nooit in zo'n situatie terechtgekomen en ik zit er heel erg mee in, ook de gedacht dat we nu samen konden zijn bezorgd me heel wat kopzorgen, ik hoop dat jullie me nog wat raad kunnen geven of jullie ervaringen met me kunnen delen .

Sorry dat het verhaal zo lang was maar ik moest het even van me af kunnen schrijven .

xxx
Faith
Oud 29-05-2003, 22:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk dat het gewoon ff tijd nodig heeft!
Succes en sterkte ermee! Ik kan me goed voorstellen dat je in de war bent...
Oud 30-05-2003, 16:57
Angel Of Faith
thnx voor je reactie , mare dat is het nou ook net, binnen een week zie ik em niemer, dan hebben we examen, verschillende uren enz... en we zitten beide in ons laatste jaar drm ben ik ook bang als we zo doorgaan zoals nu er niets meer van die vriendschap zal overblijven...
Oud 30-05-2003, 17:09
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk dat als jullie elkaar ff de tijd hebben gegeven, dat jullie elkaar heus nog wel zullen zien na je examens!
Er is toch een examenfeest/gala?

Zo niet, als dat ook stroef loopt, kun je hem nog altijd bellen/smsen/mailen om te vragen of hij zin heeft die ene nieuwe film met jou te gaan kijken ofzo!

Komt heus wel goed, als jullie beiden echt vrienden willen zijn, komt dat vanzelf wel!
Oud 30-05-2003, 17:09
Loezzel
Loezzel is offline
Aaargh, dat lijkt me erg frustrerend. Ik begrijp helemaal hoe je je moet voelen. Het lijkt me verschrikkelijk dat de jongen op wie je verliefd bent je vertelt dat je eerder had moeten zeggen dat jij hem leuk vond, want dan had het wel eens wat kunnen worden...

Ik vrees dat er weinig aan te doen is. Ik weet ook niet of vriendschap zoveel zin heeft. Je bent verliefd, hij heeft je verteld dat het wel wat had kunnen worden als je het hem eerder had laten weten... Ik zou ook in de war zijn en niet meer weten hoe te reageren op hem.

Laat het ff rusten, zodat je hem een beetje kunt vergeten..

Oké, makkelijker gezegd dan gedaan, maar er is geen andere oplossing die ik zo kan bedenken... Sterkte ermee...
Oud 30-05-2003, 17:48
Mark
Mark is offline
Mja, hij weet het denk ik niet. Hij heeft nu een vriendin waar ie nog niet zeker van is of ie daar zijn hele leven bij wil blijven waarschijnlijk. Dus wil ie ook met jou nog vrienden blijven voor het geval dat het met zijn huidige vriendin ooit fout mocht gaan. Dat ie het dan met jou kan proberen, misschien dat dat wel gaat. De vraag is alleen of jij zo behandeld wil worden? of jij daar zin in hebt? en of jij daar het geduld voor hebt? en of je echt heel gek op hem bent?

Succes ermee iig

Mark
Oud 30-05-2003, 18:14
Angel Of Faith
Jeps eigenlijk ben ik er een beetje bang voor dat de reactie van snowboarder wel es waar kan zijn , alleen ben ik op dit moment wel bereid om te wachten, als dat verliefde gevoel niet weg gaat heeft het toch geen zin om me op iemand anders te concentreren. Alleen heb ik em (toen hij over die jongen waar ik verliefd op was begon), duidelijk gemaakt dat ik niet nog es een jaar ofzow op een jongen wil wachten (zoals ik al es gedaan heb) en toen wilde ie me de hele tijd overtuigen dat ik vrienden met 'die jongen' moest blijven. En jah ik ben echt heel erg gek op em, ik dacht dat het verminderd was maar dat is het helemaal niet integendeel... *zucht*
Reageren

Regels voor berichten