Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toen mijn fretje werd aangevallen door een hond. Ik probeerde haar te redden, maar toen ze uiteindelijk toch was gegrepen door de hond leek de wereld even stil te staan. Best raar, en handig. Het was net of alle beelden die je zou moeten denken, ineens 5x sneller langs kwamen. Uiteindelijk heb ik toen wel hierdoor haar los kunnen krijgen. Omdat de beelden gewoon zo snel gingen, en ook de oplossingen bedenken die ik nodig had. Misschien gebeurd dit als je bang bent of word aangevallen. Of iemand van wie je houd word aangevallen. Waardoor dit word veroorzaakt weet ik niet. Maar ik zou het wel graag willen weten. Groetjes K9 |
![]() |
|
IK heb dat echt vaak
ik heb het ook een keer gehad toen stond er een man naast het fietspad het gras te maaien en een steen schoot zo via die grasmaaier naar mijn hooft toe maar ik zag die steen echt heel langzaam op me afkomen en kon gewoon makkelijk mijn hooft opzij doen en die steen shoot langs mijn heen ik heb het ook met basketball ik time alles perfect omdat het boem langzaam gaat
||
Citaat:
als ik et tenminste zou geloven... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat heb ik laatst nog gehad toen ik op de fiets zat, alles ging langzamer, of eigenlijk ging IK langzamer en alles om me heen op de normale snelheid.
Als ik normaal was doorgefiets was ik tegen een scooter opgebotst, die nu rakelings langs me ging... Toch wel eng...
||
Citaat:
|
![]() |
Niet erg lang over na gedacht, vergeef me.
Maar misschien heeft iedereen dat, drink maar eens redelijk was en laat een steentje vallen: je ziet hem nauwlijks vallen. Laat nu als je nuchter bent het zelfde steentje vallen, hij gaat vrij langzaam en je kan hem met gemak uit de lucht plukken. Als het nog langzamer dan normaal gaat kan dat misschien liggen aan dat je goed uitgeslapen bent, of, zoals eerder genoemt, gewoon een adrenaline-stoot: ik zou het niet weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (dit dwaalt gigantisch af van het eigenlijke topic, ik weet het ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
F.E.A.R. Mp Demo Viporizer | 43 | 06-10-2005 16:42 | |
Drugs & Alcohol |
Coffeeshops algemeen Verwijderd | 48 | 29-09-2003 20:05 | |
Drugs & Alcohol |
ice -> puure thc Snat$bat$ | 26 | 28-08-2003 12:54 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 2 Wasp | 499 | 27-05-2003 00:02 | |
Games |
Het grote "Bloodrayne" Topic Phreak | 34 | 15-02-2003 09:53 | |
Drugs & Alcohol |
wat vind jij de beste coffeeshop in jouw buurt? Isa | 40 | 03-01-2003 19:20 |