Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 16:28
Verwijderd
Hoe erg vind je het als je vriendin iets niet ziet, als je een nieuw kapsel hebt, nieuwe schoenen, nieuwe kleren etc.?? Of mss ziet ze het wel maar zegt ze er niks over.

Even uitleggen hoe ik op dit ''probleem'' kom hoor Eigenlijk is het ook net iets anders dan iets nieuws hebben. Dat vind ik opzich niet erg, alhoewel het is natuurlijk wel leuk als er iemand een opmerking over maakt maar goed. Ik heb een tijdje met een oogpleister gelopen omdat ik iets aan mijn ene oog (vanuit mijn hersens) heb (verder niet boeiend). Maar ja nu gaat het al iets beter en kan ik weer met 2 ogen kijken, nog niet helemaal goed, maar zo'n pleister is echt 10 keer niks . Dus ik heb nu geen pleister meer op.
Kwam ik een meisje in de stad tegen van school, die maakte er gelijk een opmerking over van; ''hey is je oog weer beter?'' Ik ga niet super veel met dat meisje om, maar ze merkte het wel snel op
Terwijl een van mijn beste vriendinnen (waar ik laatst ookal ruzie mee had ja ) er nog helemaal niks van gezegd heeft, terwijl ik haar toch 2 keer gezien heb in die tijd, wel even maar, maar toch ze had er toch wel iets van kunnen vragen... Of het gemeen van der is of gewoon dom, ik weet het niet, maar ik vind het eigenlijk best lomp van haar...

Hoe erg zou jij zoiets vinden...??

Sorry ff zeuren hoor, maar 1 keer in de maand mag dat he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 16:41
krista1988
krista1988 is offline
het zou mij niet zoveel uitmaken...
als je zelf maar blij bent dat je die pleister kwijt bent. toch?
als je vriendin het "zogenaamd" niet heeft gezien, nou dan niet

tenminste zo denk ik erover.. het maakt mij niet uit wat anderen over mij zeggen en wordt toch altijd wel achter je rug om geroddeld.
Oud 03-06-2003, 16:58
Punkygirl
Punkygirl is offline
hmm ik zou er zelf iets van zeggen..
zoiets van"leuk dat het je ook opvalt dat mn pleister weg is"
Oud 03-06-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 03-06-2003 @ 17:58:
hmm ik zou er zelf iets van zeggen..
zoiets van"leuk dat het je ook opvalt dat mn pleister weg is"
mjah zoiets zou ik ook zeggen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:22
Verwijderd
Ach, ik ben zo'n koe die soms de meest opvallende veranderingen niet ziet, dus anderen neem ik het ook niet kwalijk.. Ik zeg dan meestal iets van "hey, zie je niet iets aan me?"..

Bij mn ex zagen zn bandleden niet eens dat ie een nieuwe piercing (in dat stukje tussen je ogen) had, terwijl ze hem al heel lang kennen en heel vaak zien en het nogal opvalt.. Sommige mensen zijn gewoon niet goed in dat soort dingen opmerken..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:32
Dminor
Dminor is offline
Nee.
Het is juist leuk als ze een vernieuwing wel als een verbetering ziet, maar er voor haar niet precies duidelijk is wát er nou beter is.
Oud 03-06-2003, 17:35
Phileine
Phileine is offline
In een relatie vind ik dat heel fijn. Heel erg verdrietig als je er maar een beetje voor spek en bonen bijzit in een relatie. Of je nu een wit met gele broek aan hebt of een catsuit.

Mijn vriendje merkt het altijd op. En hij zegt heel vaak dat hij mij/mijn kleren mooi vindt. Zo fijn.
Oud 03-06-2003, 18:31
Verwijderd
Poeh, hangt er vanaf. Een oogpleister is toch wel iets wat me direct zou opvallen, maar als je met nieuwe kleren aan komt zetten ofzo heb je kans dat ik het niet eens opmerk, tenzij het echt mijn ogen streelt

Ik trek me er anderzijds dan ook niks van aan als de ander iets aan mij niet opvalt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:54
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn zou ik dat alleen onder bepaalde omstandigheden erg vinden. Ik koop namelijk niet echt kleren omdat ik wil dat anderen zien dat ik nog iets nieuws kon betalen, ik doe mijn haar niet anders omdat ik bij anderen wil opvallen, ik doe dat voor mezelf. Als anderen waaronder mijn vriendin dat dan niet zien is het jammer maar niet onoverkomelijk.

Ik merk overigens wel heel snel bij anderen op of ze iets nieuws aanhebben, maar ik verwacht niet dat anderen dat bij mij ook doen. Zoja, leuk, zonee, ook geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 03-06-2003 @ 19:31:
Poeh, hangt er vanaf. Een oogpleister is toch wel iets wat me direct zou opvallen, maar als je met nieuwe kleren aan komt zetten ofzo heb je kans dat ik het niet eens opmerk, tenzij het echt mijn ogen streelt

Ik trek me er anderzijds dan ook niks van aan als de ander iets aan mij niet opvalt.
Nee idd, vandaar mijn oogpleister verhaaltje erbij. Ik bedoel nieuwe kleren dat maakt me weinig uit hoor, maar das, in mijn ogen want ik heb er nu weer 2 , ook anders dan een oogpleister die iemand draagt omdat hij/zij een tijdelijke afwijking heeft. Verder vond ik het ook een beetje stom omdat dat oog iets heel engs was in het begin. Want doktoren dachten allemaal enge dingen uiteindelijk is er niks gevonden en ben ik (nog steeds) een puzzel in het ziekenhuis Maar goed, die periode heb ik me wel erg verdrietig gevoeld, dus dan kan ze nu ook wel erg blij voor me zijn nu, wat ze dus niet is, of iig niks van zegt!!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:12
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 03-06-2003 @ 18:22:
Ach, ik ben zo'n koe die soms de meest opvallende veranderingen niet ziet, dus anderen neem ik het ook niet kwalijk.. Ik zeg dan meestal iets van "hey, zie je niet iets aan me?"..
Oud 03-06-2003, 19:23
Gothic
Gothic is offline
Complimentjes krijgen is sowieso leuk, vind het dus ook leuk als het iemand opmerkt, betekent toch dat diegene redelijk op je let... Tja, sommige jongens/meisjes zijn nou eenmaal niet attent, kom ik ook wel weer overheen...
Oud 03-06-2003, 19:42
Verwijderd
Nou, zou het niet heel erg vinden.
Maar zou wel iets zeggen van: En... wat vind je van mn nieuwe broek?
Of: Valt je wat op?

gewoon voor de grap. Vind altijd heel leuk als mensen er spontaan naar vragen of een opmerking maken, maar ik zou het niet erg vinden als het niet gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:31
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Opzich zou ik wel ff boos zijn eigenlijk... Ik zou er na een tijdje ook wel wat van zeggen! zo van: "je hebt nog nie eens iets gezegd over dat ik mijn pleister kwijt ben..." zoiets. Misschien zegt ze dan wel: "Jeetje sorry dat viel me echt niet op!!"...
Of misschien zegt ze idd wel "jah dat had ik heus wel gezien.."

Het blijft niet zo leuk van dr denk ik...
Oud 04-06-2003, 10:07
PardonMe
PardonMe is offline
Goh inderdaad wel een beetje lullig van die vriendin, of misschien heeft ze het echt niet gezien.. kan me voorstellen dat wanneer je iemand vaak ziet zulke dingen je niet meer opvallen (dat haar die pleister helemaal niet meer opviel)
Maar tja, dan nog gaat er na een tijdje wel een lichtje branden..

Ik zou het in ieder geval op een vriendelijke manier een beetje laten doorschemeren..
Of gewoon eens een opmerking van ''yeah, nu hoef ik nooit meer zo'n pleister'' zoiets..
Ik zou ondanks jullie ruzie het toch vriendelijk brengen
Oud 04-06-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 04-06-2003 @ 11:07:
Goh inderdaad wel een beetje lullig van die vriendin, of misschien heeft ze het echt niet gezien.. kan me voorstellen dat wanneer je iemand vaak ziet zulke dingen je niet meer opvallen (dat haar die pleister helemaal niet meer opviel)
Nou ja ik heb 10 weken met een pleister gelopen, maar heb haar in die tijd mss een keer of 3 maar gezien. IK had examens dus weinig tijd om af te spreken, daarnaast werkt zijn onregelmatig (verpleging, werken/ leren) dus afspreken was er een beetje bij in geschoten de laatste tijd. Maar gewend aan die pleister dat zal ze dus wel niet geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:36
PardonMe
PardonMe is offline
oh nou ja, dan weet ik het ook niet.. misschien dat het haar gewoon echt niet opgevallen is omdat jullie elkaar niet zo veel gezien hebben enzo.

Het is niet leuk als ze een goede vriendin is en het maar niet ziet, maar ik zou er ook niet te zwaar aan tillen.. ik zou het proberen op te lossen met een kleine opmerking; ik zou er bijvoorbeeld geen ruzie voor willen riskeren.

Ik zou er ook niet moeilijk over doen als het iemand niet zou opvallen als ik iets nieuws aan heb... Niet iedereen kan jouw hele garderobe kennen natuurlijk en wat is er bijzonder aan het feit dat je iets nieuws hebt..
Oud 04-06-2003, 11:49
Verwijderd
het zou me niks schelen, behalve als ik iets zo danig heb veranderd dat je t wel moet zien
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:17
Unexplained
Unexplained is offline
Dat kan mij dus echt niet schelen.

Mijn vriendin is er niet om complimentjes van te vissen.
Oud 04-06-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 04-06-2003 @ 13:17:
Dat kan mij dus echt niet schelen.

Mijn vriendin is er niet om complimentjes van te vissen.
Mwah ik denk dat dit net even iets anders is dan naar complimentjes vissen...

Daarnaast, het is niet mijn vriendje, maar een gewone, wel goede, vriendin!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:36
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ik heb trouwens ook zoiets meegemaakt. Ik had van die lange vlechten met nephaar erin. Natuurlijk zag iedereen dat, maar toen het er na 2 maanden uit was, zag niemand het, maja...lekker boeiend.
Oud 04-06-2003, 20:38
damaetas
damaetas is offline
hij is nogal dromerig en merkt heel erg weinig op. ik bennet wel gewend en het is wel verassend als i WEL iets merkt. en ook dat hij nu veel meer begint te merken.
Reageren

Regels voor berichten