Advertentie | |
|
![]() |
|
Eerst download ik en brand ik voor me mp3 speler. Als het goed is koop ik de cd uit respect voor de maker van de goede muziek, maar absoluut geen singels. En als er een LP of Picture Disc van is koop ik die ook.
||
Citaat:
||
Citaat:
*agree*
||
Citaat:
|
Ik koop alleen cds die ik graag wil hebben, of van bepaalde bands. Cd-singels kopen heb ik nooit gedaan. Downloaden doe ik ook, maar brand ze nooit op een cd
|
ik kkoop zoveel mogelijk.
al m'n geld gaat op aan concerten, treinkaartjes, bier en wat er overblijft gaat naar de cd-verzameling. verder download ik me de tering, maar dat boeit niet, want ik KAN gewoon niet meer kopen. trouwens, dat gemiep over hoge cd-prijzen is bullshit, als je goed zoekt kan je ALLE cd's krijgen voor 16 euro of minder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook bij concerten koop ik cd's maar winkel prijzen zijn me te hoog |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik koop
Zo'n collecte echte cd's in je kamer zien staan. De originele legendarische nevermind of ok computer in je handen houden...er bestaat bijna niks mooiers!
|
![]() |
ik probeer mijn cd's origineel te kopen, daarom heb ik er ook niet zoveel (oke ik koop gewoon teveel kleren..)
ik vind het veel leuker om een cd origineel te hebben, met hoesje en boekje enzo. als ik iets niet ken brand ik het soms eerst en koop ik het dan alsnog. (als het goed is natuurlijk) mijn favoriete albums heb ik gekopieerd, want als ik die in m'n discman doe en m'n discman wordt gejat ben ik in ieder geval niet mijn originele cds kwijt. stom he
|
![]() |
ik koop het liefst cd´s. gewoon om te hebben. vind ik leuk. en het ziet er eigenlijk altijd mooier uit dan een goedkoop gekopieerd dingetje. en bij een aantal cd´s die ik heb gekocht werd ik ineens verrast met dingetjes als patches of posters die ik er gratis bij kreeg. en ik hang gewoon graag rond in een platenzaak, cd´s luisteren, boekjes lezen, enz.
maar aangezien ik niet zoveel geld heb komt het er niet van om echt alles te kopen. en bovendien is veel van de dingen die ik luister (ontdekt heb door o.a. internet) niet te vinden hier in de buurt. en ik zie het niet zo zitten om de trein te pakken voor 1 cd (waar ik overigens al helemaal het geld niet voor heb.) tja, cd´s zijn tegenwoordig prijzig inderdaad. maar ik koop veel aanbiedingen. van zo rond de 10 euro. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik koop alles. Mijn muziekcollectie is heel erg belangrijk voor me. Tis een hobby....tis gewoon vet. Ik koop cd's, platen en tapes(t liefst vinyl moet ik zeggen).
Ik koop op enkele uitzonderingen na alleen maar dingen van underground labels/bands. Die steun ik door een release te kopen. Niet meer dan normaal. Support your scene! En waar ik godverdomme een pleurishekel aan heb zijn mensen die roepen: "Ik heb 400 cd's" en dan blijkt t allemaal op een computer te staan. Er gaat niets boven zo'n dikke plak vinyl op je platenspeler. Enorme hoes in je handen waardoor t artwork des te mooier is. Groot tekstvel en heel die releases tot in detail bekijken. De foto's, de teksten, het artwork. GEWELDIG!. Ik hou van muziek. Ik hou van platen. Je bent geen echte muziekliefhebber als je alles download(uitzondering qua financieen daargelaten, maar meestal is t krenterigheid en luiheid.). ZO! ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Goeie muziek -> Kopen als ik het geld heb, en anders spaar ik een maandje zodat ik ze toch nog kan kopen
Middelmatige muziek -> branden Nummertjes van nieuwe groepen -> MP3 om eerst te beluisteren op de compu en dan cd'tje te kopen in de winkel Vrij braafjes eigenlijk Houd meer van echte cd'tjes omdat ze een tekstboekje hebben, fotootjes, ...
||
Citaat:
Natuurlijk houd ik ook van platen, natuurlijk houd ik van artwork, maar ik vind het gewoon onzin om mijn geld uit te geven aan albums terwijl mijn full album mp3 collectie alleen maar groeit. Wat heeft het in vredesnaam nog voor een zin om nu goede nieuwe releases te kopen terwijl ik de oude, betere releases niet eens origineel heb. |
![]() |
|
Lui en gemakzuchtig. Ik moet ook nog zoveel klassiekers hebben, maar dat komt vanzelf. Je moet t zelf weten hoor, maar ik noem je geen echte muziekliefhebber dan. Dan maak je muziek alleen maar kapot en als artiesten er verlies op gaan maken word t natuurlijk ook niet echt leuk om nog moeite te doen. Dus vernietig je "underground" muziek.....
Maarja da's mijn standpunt. Nogmaals doe wat je wilt, maar ik mag er een mening over hebben. Majorlabel artiesten kunnen me trouwens niets schelen. Download die maar.
||
Citaat:
|
Ik zou helemaal gek worden als ik mijn mp3 collectie kwijt was en ik had, stel, 250 goede albums origineel. Gewoonweg omdat ik meer keus gewend ben..
Ooit als ik wat meer geld ga verdienen komt het nog wel, lijkt me namelijk ook wel vet om een redelijk aantal originele cd's te hebben.. (voordat ik met full mp3 albums begon had ik zo'n 75-100 originele cd's, maar dat is natuurlijk nooit voldoende) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Laptop] wat is een goede laptop voor een gamer? Brian | 21 | 01-08-2005 20:17 | |
Software & Hardware |
[DVD] DVD brander advies aniki | 28 | 24-12-2003 14:54 | |
Muziek |
Piraterij attrib | 31 | 15-04-2003 19:02 | |
Games |
Fifa 2003 The Senna Fan | 26 | 07-09-2002 22:01 | |
Games |
stelling: games zijn te duur Verwijderd | 54 | 08-04-2002 22:25 | |
Games |
Waar games downloaden ? Bonzi2oo2 | 10 | 18-11-2001 16:06 |