Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 23:34
Karin18
Karin18 is offline
Er is bij mij vandaag via automatische incasso geld van mijn rekening afgeschreven. Dit is gedaan door een vereniging waar ik het lidmaatschap al een half jaar geleden van heb opgezegd. Weet iemand of het mogelijk is om via de bank dat geldterug te laten storten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2003, 23:58
Verwijderd
Doorlopende machting: dan heb je 30 kalenderdagen om je geld terug te laten boeken. Een reden hoef je daarbij niet op te geven

Ik zou trouwens eerst even contact opnemen met die vereniging, anders heb je volgend jaar hetzelfde probleem; bovendien sta jij te boek als wanbetaler. Leg je probleem uit, doen ze moeilijk boek het dan zelf terug (moet je geloof ik alleen de klantenservice van je bank voor opbellen maar dat weet ik niet zeker)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:59
Ilsje
Ilsje is offline
je bank bellen en die vereniging ook
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 16:15
js0-
js0- is offline
ja kan je gewoon terugkrijgen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:55
mleen
mleen is offline
ik heb 2x gehad dat er 100 gulden(jaar daarna 45 euro) van mijn rekening werd afgeschreven van vluchtelingenwerk waar ik nooit lid van ben geweest. De eerste keer heb ik gewoon naar de klantenservice van de bank gebeld en toen hebben ze het teruggestort.
Toen het nog een keer gebeurde dacht ik dat er iets mis moest zijn in het systeem van vluchtelingenwerk dus heb ik naar de bank én vluchtenlingenwerk gebeld en ik ben toen gelijk uit het systeem gehaald (mijn rekeningnummer stond bij een ander persoon). Maar misschien is je opzegging van je abonnement niet helemaal doorgekomen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 01:18
Karin18
Karin18 is offline
Allemaal bedankt voor de reacties. Het is goedgekomen. Ik heb de vereniging gebeld en ze hadden daar een fout gemaakt. Het geld heb ik inmiddels terug!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten