Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heej gefeliciteerd!
Ik las al dat t een meisje gaat worden, maar ik ga dr toch lekker ook wat jongens namen bij zetten ![]() meisjes: Fleur Amber Julia Britt sterre Noa Roma Pleun (Pien is btw ook echt stoerrrrr!) jongens: Jesse Ruben Tijmen (best apart he) Freek Jurre Luca Senna Nog ff een vraagje: Zouden jullie je kinderen een tweede naam geven en wordt dat dan zo'n christelijke of gewoon een leuke?! xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pleun en Pien ![]() Super namen!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ikzelf een paar posts terug: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn 'eigen' meisjesnamen geef ik lekker niet, maar een paar meisjesnamen die ik ook erg leuk vind wil ik wel geven: Fleur, Julia (al is dit ook niet echt een originele naam)...'k zie net dat het Yentl wordt, vind ik ook een erg leuke naam. ![]() Ik geef mijn kinderen zeker een twee naam, gewoon een leuke, geen christelijke oid (waarom zou ik?). @********: zo apart is jouw naam toch niet...? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Valentijn, eh? Hmmm niet echt mijn smaak
![]() Voor een meisje Andrea ( ![]() ![]() ![]() Oew, kennis van me is gister bevallen, een meisje genaamd Babbe... ligt het dan aan mij of is dit toch een beetje een 'gekke' naam. Ik denk dan gelijk aan Malle Babbe enzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen hebben vaak neit door dat mijn naam met een h begint ipv met een e ik heb het mensren nu al 10 keer gezegd en nogsteeds noemen ze me esther.. en zo superonduidelijk praat ik nou ookweer niet en bij het opschrijven, ze schrijven het altijd fout.. hesther, esther, ester... allemaal varianten maar hester zit dr vaak niet bij en mn broer iwein (wel aparte naam),.. iedereen schrijft het fout.. hij is vermoedelijk gepest om die naam, iedereen kijkt em vreemd aan als ie zegt hoe hij heet het enige voordeel aan een vreemde naam is dat iedereen je herinnert.. een meisje dat 10 jaar geleden met hem op zwemles heeft gezeten wist nog precies wie het was.. alleen vanwege de naam.. tja het lijkt nu wel een trend, dat iedereen wil dat zn kinderen een aparte naam hebben.. Maar doe je je kind er echt een plezier mee??? ik begrijp dat je uitgekeken raakt op stehapnie enzo./. dat je iets anders wil. maar er zijn nog zat leuke, neit vaak gebruikte namen die iets minder apart zijn en net zo leuk en die iedereen wel meteen doorheeft en die iedereen wel goed kan schrijven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
achternaam is op minstens 5 manieren geschreven, voornaam ook op veel ![]() twan iwan iwien iwijn en nog een aantal geloof ik I - W - E - I - N niet zo moeilijk toch ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, ik heet Andrea ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Yentl is een naam waar je echt langer over doet.. en die iedereen op een andere manier uitspreekt.. Ik denk dat het voor het kind erg vermoeiend gaat zijn om steeds te moeten zeggen hoe het wel hoort.. Tja misschien vind het kind het wel helemaal niet erg, maar de meeste mensen met een vreemde naam hadden denk ik toch liever een wat normalere naam gehad ![]() |
![]() |
|
![]() |
Meisje: Lisa, Anouk, Elena, Yente, Sue-lan (spreek je uit als Soe-lan, Mei-lin (spreek je uit als meej-lin) En op meer kan ik er zo ff nie komen...
Jongen: Wauter (let op die Au ![]() succes met uitzoeken ![]() xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken mensen die hebben hun kinderen Robin (Engels voor roodborstje), Merel en Arend genoemd...das dan weer iets overdreven...maar aan de andere kant ook wel weer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pepernoten en saaippels #1549 Verwijderd | 500 | 09-11-2011 17:22 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 | |
De Kantine |
Weet je al een naam voor je toekomstige kind? Deliveran©e | 499 | 13-08-2004 00:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verschil tussen verstandelijk en geestelijk gehandicapt. Ertensoep | 23 | 08-07-2003 09:23 | |
Verhalen & Gedichten |
slavernij verhaal Twijg | 36 | 22-06-2003 15:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Kies een boek voor de nieuwe bespreking! Ieke | 21 | 09-05-2003 10:02 |