![]() |
|
Verwijderd
|
a) Je staat op het punt seks te hebben met een bloedmooi en lief iemand, de sfeer zit helemaal goed, je bent allebei geil als boter, en dan...vertelt hij/zij je dat hij/zij een transseksueel is, dus psychisch en emotioneel een ander geslacht. Wel heel mooi geopereerd, alles is lichamelijk ook in orde enzo. Ga je ermee verder? Vind je het spannend? Of knap je er volledig op af?
Ik ga niet meteen verder met sex hebben, ik ga eerst eens boos worden dat diegene dat niet eerder heeft gezegd (er van uit gaande dat ik en die persoon dan al enkele weken een relatie hebben). Daarna ga ik nieuwsgierig zijn en diegene het hemd van het lijf vragen over alle details. Vervolgens sta ik gerust open voor seks, want diegene is dan toch psychisch en emotioneel een jongen én geopereerd naar jongen. Het is dus wel helemaal een jongen ![]() b) Tweede gelijkaardige situatie. Je staat opnieuw op het punt seks te hebben met een bloedmooi, supersexy en lief iemand...en..op het moment suprème: voel je een penis waar eigenlijk een kut moest zitten, of omgekeerd. Een duidelijk geval van travestie dus. Wat doe je? Ik ga eerst eens boos worden dat diegene dat niet eerder heeft gezegd (er van uit gaande dat ik en die persoon dan al enkele weken een relatie hebben). Of ik diegene dan nog kan vergeven, dat weet ik niet. Dit is duidelijk een geval van je anders voordoen, niet van iets verzwijgen zoals in geval a. Hoe kan ik diegene dan nog vertrouwen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tijdje terug hield ik er van verhalen te bedenken en die heel geloofwaardig te gaan vertellen, zodat m'n vriend er in zou trappen en ik zou schreeuwen dat het een grapje was ![]() Zo had ik dus vertelt dat ik tot m'n 7de een jongetje was geweest en toen was omgebouwd omdat ik in een verkeerd lichaam zat. Hij trapte er natuurlijk flink in, maar vond het helemaal niet erg... Pas toen ik zei dat het een grapje was ![]() (Die grapjes waren achteraf eigenlijk nooit zo leuk, dus doe ik ze niet meer ![]() |
![]() |
|
eerste geval zou die avond verpest zijn maar de volgende misschien niet maar misschien wel moet ik toch goed overna denken.
tweede geval zou ik een mes pakken en de geslachtverandering compleet maken
|
Ik zou denk ik best wel ff ''schrikken'' tja zoiets verwacht je natuurlijk niet..!
En ik zou op dat moment echt geen zin meer in seks hebben.. ![]()
|
in de eerste situatie ligt het er maar aan denk ik, als het er normaal uitziet zeg maar en hij is verder helemaal psychisch en mentaal helemaal een jongetje, en ik vind hem echt leuk en lief enzo dan zou het nog wel kunnen denk ik... als de sfeer op dat moment verpest is dan evt een andere keer maar opzich als alles op dat moment verder normaal is wijs ik seks niet heel erg af...
de tweede situatie zou ik niks vinden... als ik seks wil met een meisje dan wil ik het ook liever met een echt meisjesmeisje...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, je kunt ook zeggen: het is een man, met de 'verkeerde' hersenen erin. Als je iemands lichaam belangrijker vindt dan iemand karakter. Kennelijk zijn er toch nog een hoop mensen zo oppervlakkig dat te denken. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
1e, twijfelgeval denk ik.. ik weet ook niet of ik het wel zou doen uiteindelijk... vinnut een beetje raar idee... maar als het een perfecte sfeer is.. en hij is een beetje mooi omgebouwd zegmaar.. dan denk ik niet dat ik zal weigeren, in het 2e geval dus wel, dan had de persoon-in-kwestie het maar eerder moeten vertellen vind ik... het gaat om iets persoonlijks, maar die ander moet daar weet van hebben vind ik... dus bij de 2e keer zou ik het afblazen.. zeker weten
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, nee, het is niet wel degelijk een man, vind ik. Het gaat niet om die indentificatie - ja oke misschien wel daarom, maar die wordt veroorzaakt door een deel van de hersenen. Bij vrouwen is dat vrij klein, bij mannen ongeveer vier keer zo groot. Bij man-vrouw-transsexuelen heeft het de grootte die normaal is voor vrouwenhersenen, bij vrouw-man-transsexuelen een grootte die normaal is voor mannenhersenen. Daarnaast gaat het vaak gepaard met een abnormale hoeveelheid verbindingen tussen de hersenhelften; vrouwen hebben daar meer verbindingen tussen dan mannen (vandaar dat vrouwen minder goed zaken uit ekaar kunnen houden, maar beter verbanden kunnen leggen tussen zaken, om even een heel oppervlakkig voorbeeld te geven), man-vrouw-transsexuelen hebben een hoeveelheid verbindingen die normaal is voor vrouwenhersenen, vrouw-man-transsexuelen een hoeveelheid die normaal is voor mannenhersenen. Ik weet niet hoe jij het woord 'stoornis' bedoelt, maar ik zie dat als iets dat 'ontstaan' is en weer weg kan gaan; transsexualiteit is dan dus geen stoornis, maar een afwijking. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
sinterklaas surprise xxxmexxx | 5 | 25-10-2013 20:07 | |
Software & Hardware |
Sinterklaas surprise maken (schoolproject) devil1983 | 4 | 27-10-2011 21:00 | |
De Kantine |
Laat de leeuw niet in zijn saaitje staan #1014 Verwijderd | 500 | 20-06-2010 15:46 | |
Eten & Drinken |
Surprise-party! ikkuh15 | 6 | 03-07-2006 09:20 | |
Muziek |
Element of surprise uit elkaar 86dagreed | 20 | 07-12-2002 09:28 | |
Games |
Golden Sun (probleem) Ieke | 13 | 21-08-2002 17:51 |