Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Yeaaah Kids4Kids
Ik heb nog een hele oude video van de Kinderen voor Kinderen Korenwedstrijd (uit 1987) Die kijk ik elke maand. Favoriete liedjes: - Spinnen - een been op de stoep - Je vader is gek - Ik ben te dik - De Kermis - Reclame - de Lek -Kerstezel - Make-up -etc owjeah i love kinderen voor kinderen de nieuwe liedjes niet echt maar wel die uit mijn kinderperiode hoogte punt zit ergens tussen kvk 4 en kvk9 Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 12:12. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ervaarde het altijd als een straf als mijn moeder 't aanzette op TV.
Gore gruwelijkheid is 't. Blèrende kinderen (ja, dat vond ik _toen_ al een ramp) en dan ook nog eens van die hele walgelijke opgewekte liedjes die tot overmaat van ramp maanden in je kop bleven zitten als je ze èènmaal gehoord had. |
![]() |
|
ik heb er 2 bandjes van volgens mij *rent naar beneden om te kijken*
*rent hijgend door naar zolder* aarrgg.. kan ze niet vinden ![]() maar (goed nieuws), ben wel de bandjes van sinterklaas met ernie en bert EN kerstmis met bert en ernie tegen gekomen... die zijn zo koel met sipje en sopje en de pakjes polka!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind zelf ochtendhumor, uhh, ik bedoel ontendhumeur ![]() gemopper, gemekker, gezanik en gezeur dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet ze komen duf en cacharijnig uit hun bed het hele stel is aangebrand er word gekibbeld om de krant zelfs de hond kijkt sloom over het randje van zijn man iedereen is in mineur er word geslagen met de deur ze hebben allemaal een kanjer van een ochtend humeur!! ahh, echt geweldig die K v K liedjes!!! Ik heb nog veel maar favorieten maar ja
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zingen alleen wel allemaal met zo'n klote-r. zo'n bekakt r-etje. *rilt*. magoew. *en als mark dan wil gaan douchen dan zit sacha al in bad, en als de deur dan niet op slot zit, dan vermoordt ze het zowat, ik ben de enige die anders is, en altijd blij van zin, maar.....*en verder weet ik em niet meer** |
![]() |
|
Ik luister nog steeds dagelijks kinderen voor kinderen, dus bij mij is het meer dan alleen een jeugdsentiment
![]() ![]() Ik ben nog steeds bezig met het verzamelen van de hele collectie (nouja, vooral de 1e helft daarvan dan, want die zijn veel leuker dan de nieuwste cd's) en het begint aardig op te schieten. Kinderen voor kinderen aan de top! ![]() Mijn lievelingsliedje is al sinds ik me kan herinneren Annemiek, van KvK 11. Maar.. er zijn zoveel leuke liedjes, ik kan meestal niet kiezen ![]()
||
Citaat:
was het niet; behalve zo rond bedtijd, dan heb ik de klere in !!!! jajaja, dat was em!!!! ![]() God, ik zie die paul de leeuw ook weer helemaal voor me ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar die stem van dat meisje is ook zo mooi!
|
trouwens....als je toch over Kvk 11 begind. *even de cd erbij gepakt*
Wat dacht je dan van Zomaar, en als niemand kijkt en allemaal kabaal!!!! die vink ook zo super. ohw en kerstezel dan!?!. Dat is met die blonde jongen die zoooo lang mee heeft gedaan met Kvk. HIJ, Hij mag dit jaar de ezel zijn !!! Ik mag de ezel zijn!!! toen ik het hoorde ging ik uit mijn dak ik mag met marjolein hij mag met marjolein Samen in één pak !! Weet iemand hoe die blonde jongen heet?? Hij heeft zo veel jaar meegedaan! Ook dat liedje van hem van uhh... laat die arme jongen lopen, want hij moet nog wat gaan kopen, want zijn zusje die is jarig...... en volgens mij deed hij ook; mijn vader is een clown, en wat doet je vader dan het is geen lachebek. en geen grote gek, maar een doodgewone man! dat Kvk is echt om kippenvel van te krijgen hoor
|
Verwijderd
|
De kerstezel! die wou ik net posten! t wordt eng!! en ja, mn vader is een clown, is ook geweldig! k zag net ook weer roddelkampioen staan, die is ook leuk!
ken je moeder's wil is wet ook nog? *moeders wil is wet, maar vader houdt zich daar niet aan, als moeder weg is gaat een nieuwe wereld oooopen!* das met Ron brandsteder, geloof ik. *hahaha je vader, ja je vader die is gek, je bent zelf al niet zo lekker, maar je vader is nog gekker ja, je vader is nog gekkerder dan gek! papapapapaaa!* *krijgt weer allemaal spontane ingevingen* |
![]() |
|
Hahaha, ja die van Ronnie B. wou ik ook net posten. Kriebeltrui vind ik ook wel een geinig liedje maar het rrrrrrrr gehalte is daar wel erg hoog. En natuurlijk :
Als ik de baas zou zijn van het journaal Dan werd meteen het nieuws een heel stuk positieverrrr De hele wereld werd meteen een beetje lieverrrr Want ik negeerde alle narigheid totaal op http://www.omroep.nl/vara/kvk/ kan je trouwens alle teksten bekijken...aaah jeugdsentiment. Ik herinner me trouwens ook nog een 'alla akbar' liedje. Over 2 allochtonen in de woestijn. Heel raar.
|
Verwijderd
|
OMG ik wordt helemaal GEK!!!
Leukleukleuk: #ik word altijd wakker met een wijsje in me hoofd ik loop de hele dag te zingen en te fluiten!# #Houd maar op ik blijf erbij dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep... wat is er mooier dan zo'n vrij beroep we willen bij zo'n groep We zetten Dooooooooooooooooor# #Jou vader is een clown! En wat je doet je vader dan? Hij vertelt een grap en je lacht je slap Maar t is een doodgewone man Jou vader is een clown En wat doet je vader dan T is geen lachebek of een halve gek Maar een clown dat is een spiegeltje van jan en alleman# Ik ben meteen aan te cd's samenstellen!!! Hoera!!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Altijd al leuk gevonden en op mijn zevende een brief geschreven dat ik het geweldig vond. Maar ik mocht geen auditie doen toen ik 12 was kreeg ik wel de kans maar toen zong ik al weer lekker vals
![]() Maarjah ik ken die jongen die ; Vieze praatjes heeft gezongen ![]() Mijn favoriete nummer is toch wel ; Meidengroep en ik wil een krokodil als huisdier ![]() *ik wil een krokodil als huisdier dat is toch leuker dan een slang, ik wil een krokodil als huisdier maar mijn moeder is bij voorbaat bang, ze vind zo'n beestje veels te eng. Dat vind ik grote.. ...? ,ze wil dat ik tevreden ben met een poes of een kanarie * Mijn kast telt 15 cd's ofzo ![]() ![]() Maar het blijft leuk! Alleen die liedjes van nu zijn veel minder leuk! |
![]() |
|
![]() |
Yeah veel meer mensjes die kinderen voor kinderen leuk vonden
![]() Vroeger keek ik echt veel videobanden en heb 'n paar CD's. Laast heb ik met 'n vriendin weer alle liedjes opgehaald en lekker meegeblerd...... lievelingsliedje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op een onbewoon eiiiiiland... jaja dat was een van mn favo's.. Ik vond de Lek trouwens vreselijk! Zo deprimerend! Maar wieieie.. KvK roelz! ![]() ![]()
|
Owww en ruim je kamer op!! En die van de afwas!!
Ruim je kamer op, ruim je kamer op Zie je zelf niet wat een troep je hebt toch ogen in je kop (8) Jij wast.. en ik droog! Oh als die afwas maar eens af was, was die afwas maar eens af, ooh oh als die afwas maar eens af was, als die afws nou eens afwas was die afwas niet zo'n straf!
|
vroeger vond ik dat geweldig
![]() ![]() ![]() nu vind ik het een krijsende groep kinderen ![]() maar tis gewoon jeugdsentiment... ![]() mijn vroegere favorieten - In een groen groen knollenknollenland - Rauw en Primitief - Zingen in een meidengroep - Vrijdag de 13e - Kip, patat en appelmoes (die is nog heeeel lang bij ons aan tafel gezongen ![]() - Op een onbewoond eiland - twee linkerhanden en er was nog een clip met een duikplank waar een jongen nie vanaf durfde weet iemand hoe die heet ??? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kip, patat en appelmoes word nog steeds op elk feestje dat ik heb geneuried. echt geweldig gewoon |
![]() |
|
Ik heb altijd een hekel gehad aan die schreeuwende verwende koters met een microfoon voor hun bek. Mijn ouders haatten het en ik ook. Wel es bij een vriendin een stukje gezien, maar nee bah. Misschien was ik jaloers ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
Ik haatte hun. Ik Haatte hun grondig.
Om hun kut kut kut positieve liedjes en die en geluid van 20 jengelende koters die bleren over appelmoes. En dan die achterlijke visie op de wereld die ze hadden, alsof als er geen journaal meer zou zijn er gelijk geen problemen in de wereld waren, alsof mannen niet kunnen koken. En die anti-roken liedjes, terwijl ik wed dat ze over 3 jaar allemaal vol nicotine verslaafd zijn. Die achterlijke inteelt pedo presentator en die stomme acts met hun lompe kleertjes en danspasjes. GAT VER RE DAMME |
![]() |
|
Ha leuk, ik heb ook een aantal cd's van KvK. Nummer 8 t/m20.
De leukste liedjes *HALLEKIEDALLEKIE Dat is het hallekie-dallekie flesje Met de hallekie-dallekie dop En de hallekie-dallekie waskracht In het hallekie-dallekie sop *EIGEN TAAL Koekotie, koekota, sanfransiere mariola Koekito, koekitee, rampampiere mariolee *MAMA IS MORGEN VAN MIJ Mama is van mij Ik wil haar niet delen Maar als je aardig bent Dan mag je haar lenen Maar niet voor lang Want als ik in bed lig Word ik altijd bang Als mama weer weg is En er zijn er nog veel meer. |
![]() |
|
ben bijna 20 maar ben nog gek op kvk
![]() -zakgeld is ook wel een leuk liedje. -kip pata en appelmoes. En maar wachten, en maar vragen Zoveel nachten, zoveel dagen Wanneer ben ik jarig, mamma? Wanneer ben ik jarig, pap? Zoveel dagen, zoveel nachten Zoveel spannende gedachten Kaarten, brieven en visite Slingers, taart en appelsap… Mamma, pappa, zeg me toch: Hoeveel nachtjes slapen nog? mja die zingt m n naamgenootje ![]() Er is zo'n droeverig gevoel Waar ik de woorden niet voor weet Ik kan niet zeggen wat het is of hoe het heet Het lijkt een beetje op verdriet Maar echt verdriet is het toch niet En soms bederft het toch gewoon de hele boel Ik denk dat niemand echt begrijpt wat ik bedoel ach zo kan ik nog wel doorgaan. annemiek is ook een goed nummer. kvk was leuk tot 13 ofzow en daarna vond ik de liedjes stom omdat er veel onderwerpen weer terug kwamen.
||
Citaat:
![]() Maar die met ronnie is idd ook zo leuk!!! ik zat nou ook opeens met gluren bij de buren in mijn hoofd. We begluren de buren de buren van boven de buren van beneden en de buren van zij die is van KvK 13, met Sylvia Millecamp (hoe je dat ook mag schrijven ![]() ![]()
||
Citaat:
Volgens mij ging dat liedje zoiets als, Allah akbar allah akbar liever hier of liever daar Maar hier in holland staat mijn huis Daar elke dag couscous Hier weer patat met appelmoes Allah akbar allah akbar die toch?!?!
|
Verwijderd
|
Jup dat liedje heet Baklava of Rijstenvlaai
refrein : Allah ak'bar, Allah ak'bar Blijf ik hier of blijf ik daar Daar in Marokko ben ik thuis Allah ak'bar, Allah ak'bar Liever hier of liever daar Maar hier in Holland staat mijn huis Daar lekker elke dag couscous Hier weer patat met appelmoes Allah ak'bar, Allah ak'bar oeiii ik kan hem helemaal meezingen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga toch wel voor Annemieke ( met die gore spinazie/ andijvie wat t voor moest stellen), mijn grote zus van 17 (ik zie daar geen beelden van voor me, maar is gewoon mooi liedje) en ochtendhumeur
![]() Ik had eerst ook veel banden met de uitzendingen erop, maar toen (lees: 10 jaar geleden ofzo)kregen we een ander soort videorecorder en had ik niks meer aan die banden ![]() nr. 13 is denk ik qua aflevering ook mn favoriet: dattie hak afbrak toen ze te laat was enz...... echt prachtig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
droeverig gevoel
mijn boom de lek ik wil een kangoeroe meidengroep poster heb jij et al? schipperskind liegen dat is leuk ![]() als niemand kijkt annemiek de achtertuin mijn oude kamer het land van vroeger tweede dagboek pesten is geen spelletje vuur en vlam roosmarijn hiep hiep hoera enz enz ![]() herbergier, gerstebier: "oost, west, noord, zuid, hoe spreek jij je taal uit? noord, zuid, oost, west, wie spreekt em et best? hoe ik praat is toch nor-maal, tis gewoon dezelf-de taal, met een tikkel-tje accent, en een beetje sen-ti-ment, laat de ander maar begaan, als j'elkaar maar kan ver-staan, hoe we praten is gewoon, tis alleen verschil in toon!" en: "ik loop met één been op de stoep, en één been in de goot, en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood, ik kom er niet vanaf, ik baal er wel eens van, ik weet alleen maar dattik het niet laten kan" ![]() de wrat! ![]() ![]() oh, dat huiswerk! "of je rekent leert en leest, spelen blijft het mooiste feest, en van spelen leer je lekker toch het meest!" ![]() nare-dingen-allergie! ![]() buiten is het erger: "buiten is het erger, daar lopen van die bullebakken rond! die altijd ruzie zoeken, van die jongens met een hele grote mond! buiten is het erger, buiten wordt gevochten!" en wij hebben nog allemaal van die banden van oude Kinderen voor Kinderen regionale gedoetjes... van die wedstrijden tussen koren uit verschillende plekken in Nederland of tussen een Belgisch en een Nederlands koor... dat was ook gaaf! Zaten ook leuke liedjes tussen, bijv Onze meester is een zombie ![]()
Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 16:12. |
![]() |
|
Ik heb er ergens een plaat gevonden thuis kinderen voor kinderen 7
nummers schipperskind ik ben toch zeker sinterklaas niet meidengroep makecup Hopelijk kan ik over een jaar of 30 flink wat geld vederdienen door em te verkopen.
|
Verwijderd
|
Elk jaar vroeg ik ook aan m'n ouders of ik er echt niet op kon (na de uitzending kwam altijd zo'n oproepje in beeld) Maar ik woonde te ver weg ...
![]() Toen ik 10 was ben ik maar op een jeugd theater school gegaan (en nu is zang m'n zwakste onderdeel; ik heb eigenlijk nooit goed kunnen zingen ) ![]() |
![]() |
|
ja ik keek ook altijd naar die wedstrijden tussen nederland en belgie
![]() het was wel altijd leuk als er toneel zat bij kvk,niet dat ze op het podium hun liedjes afspelen. mja bij annemiek had ze wel hele ranzige "boerenkool"
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseïs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Muziek |
beste kinderen voor kinderen nummer! gekkie:D | 118 | 02-03-2005 12:50 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen bracelance | 8 | 12-01-2005 18:19 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen! idontcare | 65 | 25-03-2004 20:40 | |
Muziek |
Het grote kinderen voor kinderen topic Knutselsmurfie | 21 | 08-12-2003 16:52 |