Advertentie | |
|
![]() |
|
Je zou je geheugen kunnen testen met Memtest86.
||
Citaat:
|
Als tie zo lang stil staat, varieert in tijd trouwens heb ik het volgende scherm:
HP logo Press exc to swtich to post or f2 to run cmos setup Ga ik nu in de bios naar advanced cmos, loop de bios vast en krijg ik de volgende melding: view dmi event log. Maar dat was voor die tijd ook al. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met een beetje mazzel kun je zelfs in Windows nog je BIOS flashen, tenminste, dat kon met mijn MSI K7T Turbo RAID wel. Hoef je niet eens "enge" dingen te doen met DOS en diskettes ![]() |
![]() |
|
Nou de enige keer dat het flashen bij mij verkeerd is gegaan, was met een Windows utility die op de bijgeleverde CD stond, laat ik dat eens proberen dacht ik. Ging goed fout. Was op een highend KT400 bordje (GA-7VAXP meen ik). Gelukkig had het bordje DualBIOS, en herstelde het zichzelf, anders had ik toch een groter probleem gehad.
Maarja gewoon met DOS heb ik al zóvaak gedaan op bordjes, gaat nooit fout.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik wist dan ook überhaupt niet dat die dude een NIC in z'n bak had zitten.. |
![]() |
|
Nou ik het heb het gevonden, ik het dus zo'n raar opstart scherm van packard bell, maar je kan switchen naar post en daar gebeurd wat ik al dacht. Hij gaat op zijn gemakje 256 mb zitten controleren.
Het jammere is ik dat deel van mijn bios niet in kan en het dus niet uit kan schakelen. Ik heb gekeken voor een bios update, maar ik kan iet achterhalen wat voor moederbord ik precies heb. (ook niet in de kast). Ga straks voor een progje kijken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |