![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt alleen vetrolletjes als je zit.. ![]() Lovehandels ![]() ![]() ![]() En als je ook vetrolletjes hebt als je niet zit.. BOEIEN.....! Iedereen is zoals hij/zij is...! Moeten mensen maar accepteren! |
![]() |
|
Voor de verliefdheid maakt t niks uit.
Als een meisje verliefds is op een jongen past zijn lichaam eigenlijk meteen tot t "perfecte lichaam", dan maakt t niks uit hoe en wat. Voor de aantrekkelijkheid, persoonlijk val ik meer op wat dunnere/ beetje gespierde jongens (kwa buik)... mjah ieder zo zijn eigen smaak toch, ik ben er ookal weer vaak genoeg van afgeweken ![]() Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. |
![]() |
|
het schijnt dat het ze niets uitmaakt (lees ik hier), maar voor de eerste indruk is het volgens mij wel erg belangrijk of je er fit uit ziet.. ik baalde ook altijd van dat ik geen broodjes had
anderhalf jaar geleden was ik 96 kilo (194 cm) ben in 2 stappen (vorig jaar zomer en de afgelopemn maand) afgeslankt tot 84 kilo, je ziet mn buikspieren nu nét, maar ik vind het wel prima nu, ik vind dat je wel een béétje vet moet hebben toch?
|
Meisjes die zelf een beetje vetrolletjes hebben vinden het vaak juist wel fijn. Anders is het verschil zo groot.
Maargod, volgens mij vinden de meeste meisjes het helemaal niet erg, als je maar niet vatsig bent ofzow. Ow, meeste jongens hebben vetrolletjes trouwens volgens mij.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat het voor een relatie weinig uitmaakt, maar voor een zomerflirt daarentegen wel, dan draait het minder om innerlijk is mijn ervaring.
![]() Ik betrap mijzelf er toch op dat ik vlak voor de vakantie, 2 dagen extra fitness in de week, van 3 keer, naar 5 keer. Overigens heb ik een vriendin, dus het is niet om achter de Kroatische vrouwen aan te gaan, haha! ![]()
|
![]() |
ten eerste: als je ze alleen ziet als je zit heb je geen echte vetrolletjes... fakert!!!
![]() ten tweede: het maakt voor mij en de meeste meisjes die ik ken vrij weinig uit, sterker nog; we zien het niet eens
||
Citaat:
![]() maar net als bij dikke(re) jongens hangt t gewoon van het geheel af... (en das bij vrouwen trouwens net zo...) en @topicstarter; kijkend naar jouw gewicht hoef je je volgens mij nergens druk om te maken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eh ... nou, om eerlijk te zijn : ik wel, ja.
Er is natuurlijk wel een verschil als ik iemand voor het eerst zie of al verliefd ben ... want als je verliefd bent, maken die dingen allemaal niet zo veel uit meer. Als ik ZELF zou moeten kiezen (verliefdheid gebeurt gewoon), dan kap ik daar wel op af.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() volgens mij hebben bijna alle jongens dat als je zit, ik dan toevallig niet maar wie ben ik ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 15:50. |
![]() |
|
val zelf meer op verzorging. Figuur van een jongen maakt niet veel uit, maar als 'ie echt vet haar heeft of hele vieze nagels en er 24 uur per dag een zweetlucht onder z'n oksels vandaan komt, kan 'ie het schudden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(Buik) vragen Laptop | 3 | 31-08-2010 08:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Centraal] Buik(spieren) Verwijderd | 19 | 08-08-2005 03:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
opgezwolle buik Kill me Ce soir | 17 | 26-08-2003 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
*buik* BELLEKE | 11 | 19-08-2002 11:59 | |
ARTistiek |
[verhaal] onze buiken Mysterons | 4 | 16-07-2002 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!) dolores_temp | 5 | 16-11-2001 19:55 |