Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan beter vragen wat de leukste reclame is, want wat dit betreft weet ik echt niet waar ik moet beginnen. Om op maar niet te beginnen over die irritante tv-shopping grill pannen met vetopvang-bakjes, kansloze amerikaanse afslankproducten/fitnessapparaten, wehkamp/v&d zendtijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Alle reclames (vooral van maandverband, en die oil of olaas produkten
![]() ![]() ![]() Van McDonalds, bier en cola zijn vaak wel mooi en/of leuk. Vooral bier reclames zijn vaak wel mooi. (hou geeneens van bier ![]() Maar 99% is echt TE erg
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die reclame van fleuril vind ik echt heel erg (nee dit is niet nieuw, het is gewassen met fleuril. Ruik maar...)
En dan vooral omdat ik de acteur ken die de stem doet (kees Boot) en hij het zelf ook nogal erg vind. Maar ja, het zal wel goed betalen zo'n spotje.
||
![]() |
Citaat:
Irritant is die met Rik Engelkes, aaaargghhh en die van Swiffer als ze scrabble aan het spelen zijn en die van Frisia financieringen. ![]()
||
Citaat:
|
die achterlijke matroos die roept dat er al wasverzachter in dash zit dat is zooo'n nep en v-r-e-s-e-l-i-j-k-e kut reclame..
en alle reclames die over leningen gaan.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Halve inwoner aantal uit Urk die meedoet aan de reclame: yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej |
![]() |
||
Citaat:
Het kan niet mooier omschreven worden! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *vliegt spontaan in lachbui bij de herinnering eraan* Heb nu twee verschillende reclames ervan gezien en in beiden komen ongeveer dezelfde mensen voor (iig die oude vrouw van 55+) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wahahahahahahah en dat muziekje erbij ![]() Welke ook vreselijk is...die van Ariel o.i.d. OOOOOOOH....een romatische boswandeling........cocktails gedronken? blablablabla....ooh euh mam ik ga even...stil maar schat, je shirt verteld het me morgen wel ![]() |
![]() |
|
Ik vind zowat elke reclame walgelijk om naar te kijken... Sisi, Ola, Hypotheek relcames, amstel en ga zo maar door...
Er zijn twee soorten reclames die ik geweldig vind... Ten eerste, die van Heineken... (biertje?) Ten tweede, die met dat jongetje en Dik Advocaat... (delta lloyd geloof k) ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik vind nagesynchroniseerde reclames echt ![]() Ik heb zo'n hekel aan van die 'kijk ons gelukkig zijn' reclames.. Zoals Sisi en Pringles enzo. Krijg altijd de neiging om die mensen voor hun hoofd te schoppen.
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 18:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er zijn 4 reclames is mijn hele leven die ik leuk vond
- eeeeey biertje? - vrouw die 's nachts haar bed uit moet om maandverband te verschonen en over vanalles valt - de radioreclame over drop: "ouderwets word weer nieuwerwets" - Rollo met dat olifantje Van de rest krijg ik braak- zap- en moordneigingen. |
![]() |
|
vertel mij wat die reclames bah ik krijg er echt gewoon hoofdpijn van.
![]() ik vind tell sell ( dat is ook reclame ) gewoon veschrikkelijk hier hebben ze mtv eraf gehaald en de hele dag tell sell ![]()
|
Ik vind de waterbeddenconcurrent een walgelijke reclame hebben... (wie vind dat niet) en verder al die reclames voor telefoon sex enz. AAAaaaaarg
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar de beste is wel van delta lloyd... die met die pililutter op die prachtig zwarte pony. die zow pissig word als er een aansteker in zijn koffie valt. MEESTERLIJK!!!!!!!!!!! ![]() en de bier reclames zijn oowk nog wel om aan te zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schokkende bekentenissen #2 Bongalientje | 500 | 08-08-2007 00:22 | |
Films, TV & Radio |
Wat vinden jullie de leukste en stomste reclame BananaSplit | 57 | 06-08-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
tv reclame: frisia financieringen bloemkool | 22 | 27-01-2004 15:55 | |
Films, TV & Radio |
Leukste,stomste, grappigste reclamespotje ydnew | 50 | 22-02-2003 14:37 | |
Liefde & Relatie |
Oppervlakkige vrienden.. bitsj | 35 | 01-11-2002 13:40 | |
De Kantine |
krijgen we dadelijk dat geouwe kutzeik weer met .wat ga je doen met kerst..hoe ga je Verwijderd | 35 | 27-10-2002 17:36 |