Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
No problem
![]() Dat zou natuurlijk kunnen dat je elkaar helpt. Wat ook misschien een goede tip is. Doe een vechtsport. Dat heeft ook grandioze gevolgen gehad voor mijn zelfverzekerdheid etc. Bovendien is het ook nog eens gezond ook ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus.. daar kan het ook niet aan liggen.. Maar misschien moet je wel een beetje minder batty zijn.. Maar idd.. je uistraling is waarschijnlijk ook minder, omdat je zo onzeker bent... Als jij zekerder wordt.. Staal je glijk iest moois uit.. Ik was ook altijd heel onzeker enzo.. En staalde ook niets uit.. En dat is al heel wat verbetert ![]() Veel succes! En probeer jezelf te accepteren.. |
![]() |
|
Wat jij denk ik het meeste mist is zelfvertrouwen. Door je teksten heb ik het idee dat je dat ook uitstraalt.
Probeer daar eens iets aan te doen en probeer niet al te hevig om een relatie te krijgen. De juiste persoon zal je aardig en lief vinden en dan is die relatie zo voor elkaar. Mijn tip is dus probeer iets meer zelfvertrouwen uit te stralen.
|
tja volgens mij heb je geen zelfvertrouwen ik ken gasten met een kop als een rotte appel maar lopen wel met een lekker wijf (sorry maar da's de beste manier om t te omschrijven).
straal wat uit!tip:ga iets doen waar je goed in bent bv. op een sportschool gaan als je daar dingen bereikt krijg je meer zelfvertrouwen!
||
Citaat:
P.s. Stop met zoeken. Zoeken is Zinloos, je komt écht wel wat tegen..genoeg vrouwen die op wat voor manier dan ook rotter zijn dan jou. T00t!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (in hoeverre ik dat kan beoordelen) ben je absoluut niet lelijk. Alleen werkt je innerlijk vaak door naar je uiterlijk (gelaatsuitdrukkingen, handelingen etc.). Zorg dus eerst dat je goed in je vel zit. Met je uiterlijk is nix mis mee, dus dat is het niet. Ga btw niet zoeken naar iemand, want dan vind je juist niemand. Liefde moet spontaan gebeuren niet op afroep. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind mezelf soms ook wel lelijk, maar soms ook weer nie. Maar ja...ik probeer er zo goed mogelijk uit te zien. En meiden vinden het best wel mooi als ik lach, dus dat doe ik dan dus ook vaak!
![]() ![]() ![]() Vind me krullen niks. Sommige meiden schijnen dat lief te vinden. En als ik wakker word, wil ik mezelf echt nie zien met dat haar! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Joh, het gaat er niet om dat JIJ jezelf aantrekkelijk vind.
Maar dat anderen dat vinden. Ik vind mezelf ook niet aantrekkelijk. Maar ik zie toch wel af en toe nog eens een vrouwelijk gezicht mijn kant op kijken. Gewoon al het positieve opvatten. Het eventuele negatieve laten schieten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eej, je zei int begin dat je doodnormaal zefs nerdig zou zijn, en je taalgebruik normaal zou zijn. Je kunt gerust grof en tof zijn zolang het nie de spuigate uitloopt. (bijv. je racisme)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er bestaat niet zoiets als een meisje die MIJ leuk vind ![]() En jongens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind je best wel knap, en je hebt een hele lieve uitstraling ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Bovendien is het uiterlijk bij een jongen helemaal niet belangrijk, het is het karakter en je uitstralling, je moet natuurlijk jezelf wel een beetje verzorgen en goed kledding hebben. Onverzorgd dat is lelijk! Post dan eens een foto van jezelf! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ach who cares waar gaat het nu om.. Gewoon aardig zijn, jezelf zijn en zeker geen zorgen maken. Hooguit naar oplossingen zoeken. En vaak is het veranderen van je houding al meer dan genoeg.
Ik heb ook al sinds mijn dertiende geen vriendin(netje) meer gehad. En nu ben ik happy zonder dus waarom zou ik mij zorgen maken. En als mensen je uitlachen moet je gewoon doen alsof het je geen reet interesseerd. Doe ik ook, dan lijkt het net alsof ze je niet kunnen pakken en dan gaan ze je misschien zelfs bewonderen. En mensen die mij echt gaan vervelen die mij proberen te irriteren die pak ik gewoon verbaal terug.. Laat hen maar lullen, dan leg jij af en toe ff het balletje in de goal.. Ze geven vanzelf een keer een voorzetje waarmee jij hen voor lul zet ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind je jezelf aantrekkelijk? Missy | 56 | 03-05-2010 12:31 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Liefde & Relatie |
vriend vindt me te dik Tulpje6 | 182 | 20-11-2003 13:42 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |