Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 10:31
Verwijderd
empyrian, als je een twee maanden oud topic upt, zeg er dan wel wat zinnigs in...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 09:20
dream-on3
dream-on3 is offline
ik vind mezelf ook verschrikkelijk... maar ja, wat valt eraan te doen?! ik kan nie in n ander lichaam kruipen dusss....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:38
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 04-04-2003 @ 00:28:
Ik ben bijna 20 en heb al 7 jaar geen vriendin gehad. Dat komt onderanderen omdat ik niet echt zelfverzekerd ben omdat ik mezelf niet echt aantrekkelijk vind. Ik heb het gevoel dat meisjes niet naar me kijken, en als ze naar me kijken dat ze bah zeggen of een raar gezicht trekken. Ik ben ook best wel verlegen als ik in de buurt ben van meisjes.

Ik heb trouwens een redelijke baardgroei. Als ik me 's ochtends scheer blijf je het gewoon zien.

Wat kan ik doen?
Ehmm heel simpel ten eerste jij hoeft je zelf niet aantrekkelijk te vinden. Waarom eigenlijk?? Laat dat maar aan die vrouwen over. Immers daar wil je toch mee??

Kijk aantrekkelijkheid maakt geen drol uit. Immers ik wordt op straat overrompeld met mooie meiden die met een gozer lopen nou lelijkheid heeft er een patent op bij wijze van spreken (omgekeerd ook)

Zie jezelf maar als een auto. Immers als je die wilt verkopen en een potentiele koper zijn interresse wekken dan moet je niet zeggen welke gebreken er zijn. Maar de goede dingen.

Daar zit het hem precies in. Er zijn naar mijn schatting heel weinig mensen die in de spiegel kijken en de leuke dingen opmerken. Maar die puist ofzo merken ze meteen op en oh wat ben ik toch weer lelijk. Terwijl dat helemaal niet zo is. Als je eens in die spiegel kijkt en je kijkt naar de goede dingen dan stijgt je zelfverzekerdheid met de snelheid van een raket omhoog.

En zo zit het maar net in elkaar. Als je zelfverzekerd overkomt is je volgende topic eentje van: "hoe krijg ik die horde vrouwen die achter me aanzit weg?"

Dat je 7 jaar al geen vriendin hebt gehad is niet erg. Kijk er zijn personen die hebben in die 7 jaar een heuze "harem" versleten. Het enige verschil is dat hun ergens meer harten hebben gebroken dan jij.

Ik denk dat als eerst eens wat minder bezighoudt met een vriendin en eens wat meer met jezelf. Als jij gelukkig bent met jezelf straal je dat ook uit. Geloof me van een vriendin wordt je zelf echt niet gelukkig als je dat van jezelf ook niet bent.

Zo ik hoop dat ik je genoeg info heb kunnen geven om jezelf wat te helpen. Zoniet stuur maar een bericht naar mij.

succes
Oud 09-07-2003, 11:27
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 08-07-2003 @ 18:38:
Ehmm heel simpel ten eerste jij hoeft je zelf niet aantrekkelijk te vinden. Waarom eigenlijk?? Laat dat maar aan die vrouwen over. Immers daar wil je toch mee??

Kijk aantrekkelijkheid maakt geen drol uit. Immers ik wordt op straat overrompeld met mooie meiden die met een gozer lopen nou lelijkheid heeft er een patent op bij wijze van spreken (omgekeerd ook)

Zie jezelf maar als een auto. Immers als je die wilt verkopen en een potentiele koper zijn interresse wekken dan moet je niet zeggen welke gebreken er zijn. Maar de goede dingen.

Daar zit het hem precies in. Er zijn naar mijn schatting heel weinig mensen die in de spiegel kijken en de leuke dingen opmerken. Maar die puist ofzo merken ze meteen op en oh wat ben ik toch weer lelijk. Terwijl dat helemaal niet zo is. Als je eens in die spiegel kijkt en je kijkt naar de goede dingen dan stijgt je zelfverzekerdheid met de snelheid van een raket omhoog.

En zo zit het maar net in elkaar. Als je zelfverzekerd overkomt is je volgende topic eentje van: "hoe krijg ik die horde vrouwen die achter me aanzit weg?"

Dat je 7 jaar al geen vriendin hebt gehad is niet erg. Kijk er zijn personen die hebben in die 7 jaar een heuze "harem" versleten. Het enige verschil is dat hun ergens meer harten hebben gebroken dan jij.

Ik denk dat als eerst eens wat minder bezighoudt met een vriendin en eens wat meer met jezelf. Als jij gelukkig bent met jezelf straal je dat ook uit. Geloof me van een vriendin wordt je zelf echt niet gelukkig als je dat van jezelf ook niet bent.

Zo ik hoop dat ik je genoeg info heb kunnen geven om jezelf wat te helpen. Zoniet stuur maar een bericht naar mij.

succes
dankjewel voor je reactie! op dit moment is mn zelfverzekerheid weer erg laag. gister heb ik op msn een jongen leren kennen uit dezelfde stad als waar ik woon, die bijna precies het zelfde heeft als mij. misschien dat we elkaar kunnen gaan helpen.
Oud 09-07-2003, 14:03
the_conquer
the_conquer is offline
No problem

Dat zou natuurlijk kunnen dat je elkaar helpt.
Wat ook misschien een goede tip is. Doe een vechtsport. Dat heeft ook grandioze gevolgen gehad voor mijn zelfverzekerdheid etc. Bovendien is het ook nog eens gezond ook
Oud 09-07-2003, 14:20
js0-
js0- is offline
op een vechtsport gaan helpt idd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 15:30
Spydogez
Spydogez is offline
Jezus wat ben jij een aansteller, mensen, kijk even in zijn fotoboek...
Jij vindt jezelf helemaal niet lelijk.
Oud 09-07-2003, 20:05
stout!
stout! is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 09-07-2003 @ 16:30:
Wat een voortreffelijke analyse , waar maak je dat uit op? Misschien handig om verder te kijken dan een foto.
Oud 10-07-2003, 12:37
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 09-07-2003 @ 15:03:
No problem

Dat zou natuurlijk kunnen dat je elkaar helpt.
Wat ook misschien een goede tip is. Doe een vechtsport. Dat heeft ook grandioze gevolgen gehad voor mijn zelfverzekerdheid etc. Bovendien is het ook nog eens gezond ook
Kheb een tijdje op karate gezeten, heeft niet geholpen.
Oud 10-07-2003, 21:28
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
stout! schreef op 09-07-2003 @ 21:05:
Wat een voortreffelijke analyse , waar maak je dat uit op? Misschien handig om verder te kijken dan een foto.
Luister ik vind het heel erg voor hem als hij zichzelf niet aantrekkelijk vindt, maar hij durft wel weet ik hoeveel foto's in zijn fotoboek te zetten. Of is hij niet degene die op de foto staat? Misschien?
Oud 11-07-2003, 16:25
Fearless
Fearless is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 04-04-2003 @ 16:47:
Als ik me niet scheer voel ik me al helemaal niet meer op mn gemak, dus dat doe ik dan ook niet.

Misschien ben ik te soft ofzo, want ik drink geen alcohol, ik rook niet en ik ben vegetarisch. Ik heb nooit ruzie met iemand en geef niet een grote bek. Ik ga altijd netjes naar school, spijbel nooit en let altijd op in de les. Ik ben ook nog nooit uit de les gezet. Ik doe ook geen vlieg kwaad. Als mensen me kwaad proberen te maken sta ik daar altijd boven want ik heb een hekel aan geweld. Misschien moet ik maar een keer wel reageren op zulke mensen.

Als ik in een discotheek ben duurt het wel wat langer om los te komen. Terwijl al mn vrienden allang en breed los zijn omdat ze bier drinken enzo. Maar zodra ik los ben sta ik ook gewoon te feesten.
Zoals jij je nu beschrijft denk ik : Hmmm! klinkt goed!

Dus.. daar kan het ook niet aan liggen..
Maar misschien moet je wel een beetje minder batty zijn..

Maar idd.. je uistraling is waarschijnlijk ook minder, omdat je zo onzeker bent...

Als jij zekerder wordt.. Staal je glijk iest moois uit..

Ik was ook altijd heel onzeker enzo.. En staalde ook niets uit.. En dat is al heel wat verbetert

Veel succes! En probeer jezelf te accepteren..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 13:01
Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Wat jij denk ik het meeste mist is zelfvertrouwen. Door je teksten heb ik het idee dat je dat ook uitstraalt.
Probeer daar eens iets aan te doen en probeer niet al te hevig om een relatie te krijgen.
De juiste persoon zal je aardig en lief vinden en dan is die relatie zo voor elkaar.
Mijn tip is dus probeer iets meer zelfvertrouwen uit te stralen.
Oud 13-07-2003, 18:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
tja volgens mij heb je geen zelfvertrouwen ik ken gasten met een kop als een rotte appel maar lopen wel met een lekker wijf (sorry maar da's de beste manier om t te omschrijven).

straal wat uit!tip:ga iets doen waar je goed in bent bv. op een sportschool gaan als je daar dingen bereikt krijg je meer zelfvertrouwen!
Oud 13-07-2003, 20:13
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 04-04-2003 @ 01:12:
Ik koop elke maand nieuwe kleren. kheb op karate gezeten, ook dat heeft niet geholpen. Ik heb een keer een date gehad met een meisje. Ik hoorde naderhand dat ze me achter mn rug heeft uitgelachen. Misschien dat ik daardoor een beetje achterdochtig ben geworden als meisje met me uit wil. Ik wordt trouwens nooit uit gevraagd. Ik ben altijd de gene die een meisje uit vraagt.
Get real. Probeer jezelf van de postieve kant te bekijken. Eerst moet je dat zélf inzien, daarna komt die vrouwenshit vanzelf!
P.s. Stop met zoeken. Zoeken is Zinloos, je komt écht wel wat tegen..genoeg vrouwen die op wat voor manier dan ook rotter zijn dan jou.
T00t!
Oud 18-07-2003, 21:16
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
laudate dominum schreef op 13-07-2003 @ 21:13:
Get real. Probeer jezelf van de postieve kant te bekijken. Eerst moet je dat zélf inzien, daarna komt die vrouwenshit vanzelf!
P.s. Stop met zoeken. Zoeken is Zinloos, je komt écht wel wat tegen..genoeg vrouwen die op wat voor manier dan ook rotter zijn dan jou.
T00t!
zoeken is inderdaad zinloos je moet ze tegenkomen en niet speciaal gaan zoeken, maar dat betekend ook niet dat je stil moet blijven staan, en er gewoon op af gaan hoe moelijk het ook is.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 14:17
Fjall
Fjall is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 16-05-2003 @ 22:40:
Bedankt voor jullie oppepende berichtjes, maar waarom voel ik me dan zo? Misschien zit het wel alleen in mn hoofd.
je bent EMO

(in hoeverre ik dat kan beoordelen) ben je absoluut niet lelijk. Alleen werkt je innerlijk vaak door naar je uiterlijk (gelaatsuitdrukkingen, handelingen etc.). Zorg dus eerst dat je goed in je vel zit. Met je uiterlijk is nix mis mee, dus dat is het niet.

Ga btw niet zoeken naar iemand, want dan vind je juist niemand. Liefde moet spontaan gebeuren niet op afroep.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 14:26
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
ddeftones schreef op 19-07-2003 @ 15:17:
je bent EMO

(in hoeverre ik dat kan beoordelen) ben je absoluut niet lelijk. Alleen werkt je innerlijk vaak door naar je uiterlijk (gelaatsuitdrukkingen, handelingen etc.). Zorg dus eerst dat je goed in je vel zit. Met je uiterlijk is nix mis mee, dus dat is het niet.

Ga btw niet zoeken naar iemand, want dan vind je juist niemand. Liefde moet spontaan gebeuren niet op afroep.
natuurlijk moet liefde spontaan gebeuren, maar daarom is op een vreemd meisje afstappen niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:55
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik vind mezelf soms ook wel lelijk, maar soms ook weer nie. Maar ja...ik probeer er zo goed mogelijk uit te zien. En meiden vinden het best wel mooi als ik lach, dus dat doe ik dan dus ook vaak!

Vind me krullen niks. Sommige meiden schijnen dat lief te vinden. En als ik wakker word, wil ik mezelf echt nie zien met dat haar!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 03:02
Verwijderd
Joh, het gaat er niet om dat JIJ jezelf aantrekkelijk vind.
Maar dat anderen dat vinden.
Ik vind mezelf ook niet aantrekkelijk.
Maar ik zie toch wel af en toe nog eens een vrouwelijk gezicht mijn kant op kijken.
Gewoon al het positieve opvatten.
Het eventuele negatieve laten schieten.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 09:46
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Bazz schreef op 20-07-2003 @ 04:02:
Maar ik zie toch wel af en toe nog eens een vrouwelijk gezicht mijn kant op kijken.
Precies!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 10:18
ben wie 'k ben
ben wie 'k ben is offline
Eej, je zei int begin dat je doodnormaal zefs nerdig zou zijn, en je taalgebruik normaal zou zijn. Je kunt gerust grof en tof zijn zolang het nie de spuigate uitloopt. (bijv. je racisme)
Oud 20-07-2003, 12:02
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Bazz schreef op 20-07-2003 @ 04:02:
Ik zie zat vrouwelijk gezichten mijn kant op kijken, ik snap ook niet waarom, helaas blijft het bij kijken
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 14:09
Tha_Coyote
Tha_Coyote is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-07-2003 @ 13:02:
Ik zie zat vrouwelijk gezichten mijn kant op kijken, ik snap ook niet waarom, helaas blijft het bij kijken
Misschien dat jij onbewust met een afkeurende blik terug kijkt.. Waardoor hun de moed verliezen om je aan te spreken..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 14:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Tha_Coyote schreef op 20-07-2003 @ 15:09:
Misschien dat jij onbewust met een afkeurende blik terug kijkt.. Waardoor hun de moed verliezen om je aan te spreken..
Zou best kunnen, ik sowieso een hekel aan mensen die mij aanstaren. Ik hou niet van brandende ogen in mn rug
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 01:55
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-07-2003 @ 15:28:
Zou best kunnen, ik sowieso een hekel aan mensen die mij aanstaren. Ik hou niet van brandende ogen in mn rug
je hebt sjans, begrijpt dat dan!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 05:56
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 21-07-2003 @ 02:55:
je hebt sjans, begrijpt dat dan!
sorry maar wat is sjans?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:14
js0-
js0- is offline
dat de dames je leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 12:58
Bloompje
Bloompje is offline
*herhaling* jah houding veranderen

en zo lelijk ben je niet... toch heb ik nog een vraagje op die foto's in je fotoboek sta je er redelijk zelfvertrouwd op, of ligt dat aan mij?!
Oud 21-07-2003, 16:30
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-07-2003 @ 06:56:
sorry maar wat is sjans?
DAT DE DAMES JE LEUK VINDEN(OF JONGENS).
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:27
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 21-07-2003 @ 17:30:
DAT DE DAMES JE LEUK VINDEN(OF JONGENS).
eikel! nu zit mn scherm onder het bier, volgende keer ff zeggen waneer ze grapjes maakt okee

Er bestaat niet zoiets als een meisje die MIJ leuk vind

En jongens vandaag op werk was er zon Indo jongen ofzo, die zat me de hele tijd aan te staren
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:29
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 11-05-2003 @ 17:24:
Foto van mij:
[afbeelding]

ik vind je best wel knap, en je hebt een hele lieve uitstraling
Oud 22-07-2003, 16:30
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 20-07-2003 @ 13:02:
ja ze verwachtten dat jij de volgende stap neemt
Oud 22-07-2003, 17:34
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 09-07-2003 @ 16:30:
Kijk een nieuwe pyschigoloog en dat al vanuit een foto gezien zeg. pffff
Oud 22-07-2003, 18:40
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 22-07-2003 @ 17:30:
ja ze verwachtten dat jij de volgende stap neemt
grapjas
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:49
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-07-2003 @ 19:27:
eikel! nu zit mn scherm onder het bier, volgende keer ff zeggen waneer ze grapjes maakt okee

Er bestaat niet zoiets als een meisje die MIJ leuk vind

En jongens vandaag op werk was er zon Indo jongen ofzo, die zat me de hele tijd aan te staren
Als je zo over jezelf denkt straal je dat ook uit en daar knappen de meisjes op af.
Bovendien is het uiterlijk bij een jongen helemaal niet belangrijk, het is het karakter en je uitstralling, je moet natuurlijk jezelf wel een beetje verzorgen en goed kledding hebben.
Onverzorgd dat is lelijk!
Post dan eens een foto van jezelf!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 18:53
the_conquer
the_conquer is offline
pessimistje je naam lijkt me toch wat verkeerd gekozen lijkt mijn eerste indruk
Oud 25-07-2003, 09:54
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 23-07-2003 @ 19:53:
pessimistje je naam lijkt me toch wat verkeerd gekozen lijkt mijn eerste indruk
Kijk andere topics!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:59
Dory
Dory is offline
ik ook niet, maar daar kan ik toch niks aan doen ? Behalve goede lichamelijke verzorging, leuke kleren aandoen en m'n haar leuk doen.

en een geweldig innerlijk hebben natuurlijk
Oud 25-07-2003, 11:59
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Another Way schreef op 08-04-2003 @ 19:11:
wtf is Wablieft???
synoniemen; ''sorry, wat zeg je?''
''pardon?'' enz.
Oud 25-07-2003, 20:10
Boef
Boef is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 04-04-2003 @ 01:04:

Op msn heb ik een meisje ontmoet, zij woont een paar straten verderop van waar ik woon. Ik stuur haar geen foto en wil haar ook nog niet ontmoeten. Ik probeer haar eerst mijn innerlijk te laten zien. Is dit een goed idee??
ik vind dat wel een heel goed idee. dan kan je gewoon op internet eerst relaxt met elkaar praten enzo, en als het dan echt goed klikt, dan maakt het niet zo heel erg veel uit hoe je eruit ziet...Eigenlijk vind ik dat je niet zo moeilijk moet doen over je uiterlijk hoor, ik heb je foto's in't fotoboek gezien, en je ziet er gewoon leuk uit! Ik heb veel erger gezien, probeer jezelf leuk te vinden, of iig te denken dat het altijd erger kan ofzo...als je je goed voelt straal je het uit, en dat merkt iedereen...Najah, succes met dat meisje enzo, en ik hoop voor je dat het wat wordt!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:59
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
*booh* schreef op 25-07-2003 @ 21:10:
ik vind dat wel een heel goed idee. dan kan je gewoon op internet eerst relaxt met elkaar praten enzo, en als het dan echt goed klikt, dan maakt het niet zo heel erg veel uit hoe je eruit ziet...Eigenlijk vind ik dat je niet zo moeilijk moet doen over je uiterlijk hoor, ik heb je foto's in't fotoboek gezien, en je ziet er gewoon leuk uit! Ik heb veel erger gezien, probeer jezelf leuk te vinden, of iig te denken dat het altijd erger kan ofzo...als je je goed voelt straal je het uit, en dat merkt iedereen...Najah, succes met dat meisje enzo, en ik hoop voor je dat het wat wordt!
Hij heeft allang iets gedaan en hij is gefaald!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 00:18
Omen
Omen is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 04-04-2003 @ 00:28:

Ik heb trouwens een redelijke baardgroei. Als ik me 's ochtends scheer blijf je het gewoon zien.

Wat kan ik doen?
Je elke dag gaan scheren!
Oud 29-07-2003, 23:44
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Ach who cares waar gaat het nu om.. Gewoon aardig zijn, jezelf zijn en zeker geen zorgen maken. Hooguit naar oplossingen zoeken. En vaak is het veranderen van je houding al meer dan genoeg.
Ik heb ook al sinds mijn dertiende geen vriendin(netje) meer gehad. En nu ben ik happy zonder dus waarom zou ik mij zorgen maken. En als mensen je uitlachen moet je gewoon doen alsof het je geen reet interesseerd. Doe ik ook, dan lijkt het net alsof ze je niet kunnen pakken en dan gaan ze je misschien zelfs bewonderen. En mensen die mij echt gaan vervelen die mij proberen te irriteren die pak ik gewoon verbaal terug.. Laat hen maar lullen, dan leg jij af en toe ff het balletje in de goal.. Ze geven vanzelf een keer een voorzetje waarmee jij hen voor lul zet ofzo..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:02
pessimistje
pessimistje is offline
Jezelf aantrekkelijk vinden betekend dat je een beetje opgewonden raakt van jezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:25
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 19:02:
Jezelf aantrekkelijk vinden betekend dat je een beetje opgewonden raakt van jezelf.
True....lol
Oud 30-07-2003, 22:42
Thomas
Thomas is offline
Een blik in je fotoboek zegt me dat het enkel aan je houding ligt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:40
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Wawl schreef op 30-07-2003 @ 23:42:
Een blik in je fotoboek zegt me dat het enkel aan je houding ligt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten