Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 01:49
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 18-07-2003 @ 19:09:
nou een meisje uit mn klas die mocht dat wel. had dus ook van die plastic barbie schoenen met zon soort hak...en zon soort baljurk en soms zelfs make-up. nou ik vond dat best wel hip
dus dan zag ik er ook zo uit denk ik
omg die barbieschoenen waren echt het einde! ik had ook zoiets maar die waren veel te klein toen ik ze kreeg, maar ik trok ze toch steeds aan, maar ik mocht ze niet naar school aan van m'n moeder. Zij is zo on-camp.

En ik wilde LA Gears, wit met roze en diamantjes en roze kanten veters. Maar helaas, dat mocht ik ook niet.

Ik had wel een madonna-pakje, tenminste, dat vond ik zelf. Zwart minirokje, zwart topje, met witte stipjes

Noé, als Laura Ashley camp is ben ik echt in een camphuis opgegroeid...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2003, 06:48
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2003 @ 22:05:
omg wat ordinair!

ik had wel oilily en ik had een laura ashley kamer met laura ashley behang, gordijnen en vloerbedekking!
nu toch nog steeds ??**??
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 19-07-2003 @ 02:49:
omg die barbieschoenen waren echt het einde! ik had ook zoiets maar die waren veel te klein toen ik ze kreeg, maar ik trok ze toch steeds aan, maar ik mocht ze niet naar school aan van m'n moeder. Zij is zo on-camp.

En ik wilde LA Gears, wit met roze en diamantjes en roze kanten veters. Maar helaas, dat mocht ik ook niet.

Ik had wel een madonna-pakje, tenminste, dat vond ik zelf. Zwart minirokje, zwart topje, met witte stipjes

Noé, als Laura Ashley camp is ben ik echt in een camphuis opgegroeid...

Ik mocht ook geen LA gears met diamantjes, wij hebben echt wat gemist in onze jeugd!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:45
Muizzz
Muizzz is offline
ik had er vet tof uitgezien denk ik
veel zwart en wit en rood
en geen groen

nouja
ik hield niet zo van barbie
Oud 19-07-2003, 11:45
MUTS123
MUTS123 is offline
Ik wilde Spice Girl schoenen Gelukkig vond mijn moeder dat ordinair
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 19-07-2003 @ 12:37:
Ik mocht ook geen LA gears met diamantjes, wij hebben echt wat gemist in onze jeugd!
En nu zijn ze nergens meer te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:27
Freggol
Freggol is offline
Of van die schoenen met lampjes dr in die waren vet
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:51
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
Hermione schreef op 19-07-2003 @ 02:49:

Die had ik

Alleen mijn hond vond ze erg lekker:/

Ik koos mijn kleding samen met mijn moeder uit, ik liep er altijd redelijk vrolijk bij
Oud 19-07-2003, 14:14
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Mijn moeder heeft t nooit uitgezocht want dat liet ik nooit toe, was een veel te brutaal krengetje dat alles zelf wilde bepalen. Mocht ze het eens proberen dan zette ik het op een brullen. Dus meestal zag ik er uit als idioot, want wou graag zoveel mogelijk kleurtjes in combinatie met zoveel mogelijk patroontjes dus een trui met streepjes, een broek met cirkeltjes enz enz maar goed.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 08:02
Verwijderd
Ik wilde altijd van die jurkjes aan met frutsels, lakschoentjes, en witte sokjes met zo'n kante randje.

Van dit alles heb ik (uiteraard) alleen de lakschoentjes een keertje gekregen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef op 20-07-2003 @ 09:02:
Ik wilde altijd van die jurkjes aan met frutsels, lakschoentjes, en witte sokjes met zo'n kante randje.

Van dit alles heb ik (uiteraard) alleen de lakschoentjes een keertje gekregen.
Als je die sokjes had was je echt de bom!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 10:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dikke lagen make up op m'n gezicht en hoge hakken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 10:23
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Nog langer haar
Oud 20-07-2003, 12:12
poesiefox
poesiefox is offline
Ik had in ieder geval niet die stomme kleren gedragen die zij voor me uitkozen. Ik kan me een roze jurk herinneren, die ik een keer onder heftige protesten aangehad heb, en die daarna gelukkig naar mijn nichtje werd doorgeschoven.

En een rode jurk met witte stippen, waarin ik heb geleden op het veertig jarig trouwfeest van mijn grootouders. Dat feest werd gegeven in het huis van mijn oom en tante, die in een nieuwbouwwijk in aanbouw woonden. Iedereen was aan het keten in het zand, en ik mocht niet, anders zou mijn jurk vies worden. Ik heb de hele dag lopen griepen, en ook dat onding verdween naar een nichtje.

Ik heb oranje sandalen met blauwe sokken moeten dragen, en een beige sweater die veel te ouwelijk voor me was, een mosgroene wollen slobbertrui ( die mij met mijn rooie haar en blauwgroene ogen en witte huid inderdaad geweldig stond, maar dat zie je niet als je 9 bent) toen strakke truitjes hip waren, een trui van de HEMA toen dat bij ons op school echt not done was.

Verder viel het wel mee. Ik mocht alleen geen sexy of uitdagende kleding, en als je zestien bent wil je er wel eens leuk uitzien. Maar nee. Mocht niet. Jaren 60 chic mocht wel gelukkig, dus vanaf 18 droeg ik mantelpakjes en kokerrokjes en pumps.

Voor straf werd ik punk toen ik het huis uit ging, lekker puh.
Oud 20-07-2003, 12:24
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
een vet brandweerpak incl. brandweerhelm
Oud 20-07-2003, 12:46
Breg
Breg is offline
Citaat:
Spunker schreef op 19-07-2003 @ 14:27:
Of van die schoenen met lampjes dr in die waren vet
ik had LA gears en die hadden ook allemaal van die lampjes .
Verder mocht ik vroeger voornamelijk mn kleding zelf uitzoeken dus ik heb nogal wat foute dingen gedragen; heel vroeger vond ik het geweldig om alleen maar roze, paars en die 2 kleuren gecombineerd te dragen...en ik heb ook nog een tijdje gehad dat ik bijna alleen maar leggings droeg .

Alleen lakschoentjes en van die prinsessenjurken (die al mijn nichtjes wel hadden) kreeg ik niet. Toch heb ik allebei gehad toen ik bruismeisje was bij mn nicht, lichtroze lakschoentjes en zo'n kleine wit bruidsjurkje
Oud 20-07-2003, 12:57
Verwijderd
Nou helaas ben ik een van de weinige die zelf d'r kleren uitzocht. En nog steeds zag ik er niet uit hahaha.
Mijn moeder vertelde ook dat toen ik een jaar of 4 was wilde ik hartje winter persé een zomerjurkje aan. Dat heeft ze me toen aan laten trekken. Dus ik achterop de fiets naar school... KOUD!!! Dus ik heb nooit meer dat jurkje in de winter aangetrokken.
Mijn moeder heeft me altijd aan laten trekken wat ik zelf wilde. Daar leer je pas echt van
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 13:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan had ik er nog meer uitgezien als een jongen...
Oud 20-07-2003, 14:06
Verwijderd
Zo'n prachtige 17/18e eeuwse Spaanse jurk - wilde ik heel graag
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 14:08
Magdalena
Magdalena is offline
roze bloemenjurkjes met pofmouwtjes, of nog beter; van die sprookjesprinsessenjurken.
Oud 20-07-2003, 14:40
Verwijderd
Pff toen ik nog heel klein was, moest ik van die truttige jurkjes aan, met pareltjes en kant en roze *emo*
Daarna kreeg ik wel coolere kleren, ik had lekker wel die LA Gears met lampjes..en met roze glitterveters

Ik zou zelf wat hippere kleding dragen, meer broeken ipv jurkjes, of iig leukere jurkjes dan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 15:03
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik mocht zelf altijd me kleren uitkiezen... behlve met kerst dan meost ik een jurk aan en daar had ik een hekel aan.... na een paar jaar kwam me ma der achter dat ze het zonde vond om voor kerts een jurk te kopen dus kogt ze een broek die ik ook gewoon aan kon. Ik zag er toen eigelijk al uit als een klein skatertje en das eigelijk niet supper veel verandert
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 21:51
El Kim
El Kim is offline
zoals ik er uit zag... alles wat ik haatte trok mn moeder me eenvoudigweg niet aan dat lukte dr nooit.
Oud 21-07-2003, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2003 @ 16:17:
En dan heb ik het over de leeftijd dat je moeder nog elke ochtend je kleren uitzocht...
Ik koos vanaf m'n derde mijn eigen kleding uit. Anders werd het niet aangedaan.
Voor die tijd had m'n moeder me wel iets tuttiger aan mogen kleden. Ik zag er altijd uit als een jongetje.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 07:14
Verwijderd
Cool Cat Kids kleding
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:41
sascha-gurlie
sascha-gurlie is offline
Wha mijn moeder zocht toen nog meestal mijn kleren uit,, en als ik het nu bekijk is dat maar goed ook. Anders was alles roze geweest, het liefst met zoveel mogelijk strikjes,,, en van die glim stof.
Oud 21-07-2003, 14:21
the exploding boy
the exploding boy is offline
Net als iedereen zou ik ook eindelijk die lakschoentjes zelf gekocht hebben (m'n ouders vonden het aso dingen dus ik kreeg ze niet )
En dan had ik al dreads gehad toen ik 5 was want ik had een keer iemand ermee gezien en toen wilde ik het sinds die tijd, maar ja ...
en verder zou ik allemaal oshkoshes van ribstof gekocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 14:39
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 21-07-2003 @ 15:21:
Net als iedereen zou ik ook eindelijk die lakschoentjes zelf gekocht hebben (m'n ouders vonden het aso dingen dus ik kreeg ze niet )
hehehe... ik zou ook lakschoentjes gehad hebben
was er altijd door gefascineerd in de shoestore
Oud 21-07-2003, 19:53
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 18-07-2003 @ 19:41:
ik had lakschoentjes ik had lakschoentjes!
*jaloers*

Ik mocht ze niet omdat ze bij mij binnen een dag kaal zouden zijn. Ik was niet echt het meisje dat braaf stil zat...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:58
El Kim
El Kim is offline
O ja!!!!! 1 ding vergeten!!!! HOGE HAKKEN vond ik helemaal geweldig, mocht ik alleen nooit hebben
Oud 22-07-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 20-07-2003 @ 11:00:
Als je die sokjes had was je echt de bom!
Gisteren was mijn moeder de zolder aan het opruimen. Wat komt ze tegen: een paar witte sokjes met een wit kanten randje die ik aanhad toen ik 6 was ofzo. was ik helemaal vergeten dat ik die sokjes ook echt gehad heb
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 11:49
XzeoN
XzeoN is offline
Ik zag er toen ik klein was al vrij 'alternatief' gekleed uit, dus ja eh, ik zou niks veranderen

Het is de schuld van m'n vader. Die deed altijd m'n kleertjes uitzoeken. Hehe.
Reageren

Regels voor berichten